Onmisbaar, ik hoop dat het nog veel vaker dan nu gebruikt gaat worden voor bijvoorbeeld smerige overtredingen, slaan/natrappen, schwalbes en andere aanstellerij. Misschien dat voetbal dan weer een kans heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie nu van de VAR? Goede toevoeging, ja of nee?
mezaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Argentinië gaat niet naar huis. Beste aanvallende ploeg.
en dan nog wel zonder joppiesausquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:50 schreef Anonymousz het volgende:
Bekvechten over patat/Friet in een voetbalwedstrijd topic
Nutteloos inderdaad. Iedereen die geestelijk capabel is weet dat het PATAT is.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:50 schreef Anonymousz het volgende:
Bekvechten over patat/Friet in een voetbalwedstrijd topic
Me too maar gisteren was de ultieme kans daartoe en die werd niet gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef wattel het volgende:
[..]
Onmisbaar, ik hoop dat het nog veel vaker dan nu gebruikt gaat worden voor bijvoorbeeld smerige overtredingen,, slaan/natrappen en schwalbes en andere aanstellerij. Misschien dat voetbal dan weer een kans heeft.
Ene keer in Hela, andere keer Oliehoorn, net wat in de aanbieding is.quote:
Zeg het ze, Mani!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nutteloos inderdaad. Iedereen die geestelijk capabel is weet dat het PATAT is.
Ja, dit zegt dus even helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef Stabiel het volgende:
[..]
https://www.fifa.com/worldcup/statistics/
[ afbeelding ]
Daarom de opdracht geven het voor alle situaties toe te passen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Me too maar gisteren was de ultieme kans daartoe en die werd niet gebruikt.
Mensen onder de grote rivieren zijn überhaupt niet geestelijk capabelquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
poule C wordt een salonremisequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:54 schreef Masterminded het volgende:
Dinsdag wordt in ieder geval nog een interessante dag met de strijden die worden gestreden in poule C en D.
Het zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, dit zegt dus even helemaal niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |