Vreemd dat je verwacht dat Sampaoli opeens wel de juiste snaar bij zijn spelers weet te raken en met deze baggerverdediging en middenveld opeens succes gaat boeken zonder concessies aan zijn principes te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:16 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Oefenpotje en zonder hun beste speler inderdaad. Maar goed, toch nog liever Argentinië - Frankrijk dan Nigeria of IJsland.
Wel mee eens dat Argentinië gisteren gewoon 3 100% kansen heeft laten liggenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:16 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Kom op, Argentinië heeft ook gewoon pech gehad in beide wedstrijden.
Pech dat ze een kutgeneratie hebben ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:16 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Kom op, Argentinië heeft ook gewoon pech gehad in beide wedstrijden.
Hadden er al lang 1 moeten maken voordat die keeper van ze blunderde.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Mulder even naar een opticien. Kroatië leverde geen weerstand?
moet argetinie of winnenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Is die 1-0 nu wel of niet goed voor Argentinie? Hoe zit het?
Kutgeneratie die drie finales in drie jaar haalt. Dat moet wat worden als ze eens een goede generatie hebben! Daar moet ik bijzijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pech dat ze een kutgeneratie hebben ja.
Volgens mij begrijp je er niet zoveel van en wens ik je dus maar veel kijkplezier in rest van het WKquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hadden er al lang 1 moeten maken voordat die keeper van ze blunderde.
Die heeft de tijd van z'n leven denk ik zoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha daar zat één Nigeriafan in het IJslandvak
lolquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:14 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Mulder had gister gelijk bij de Belg. Argentinië is typisch een land die meer weerstand nodig heeft om goed te voetballen. Tegen een topland zie ik ze wel schitteren.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zoveel van en wens ik je dus maar veel kijkplezier in rest van de WK
Kroatië was niet beter dan Argentinië tot aan die blunder. En daarna was het ook enigszins geflatteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je er niet zoveel van en wens ik je dus maar veel kijkplezier in rest van de WK
quote:
Je kunt niet zeggen dat Kroatië geen weerstand leverde en daar draait je hele punt omquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Kroatië was niet beter dan Argentinië tot aan die blunder. En daarna was het ook enigszins geflatteerd.
Het is toch echt BudVARssonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |