Zal wel moeten om tot level 6 te komen op voorem.nlquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt lekker veel hd dickpics verzenden
lukte nietquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht even dat je geen nieuwe deel zou openen
Toepasselijk, I. die het laatste topic in deze reeks sluit als een soort genade schot.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht even dat je geen nieuwe deel zou openen
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel moeten om tot level 6 te komen op voorem.nl
Wel mooi symbolischquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Toepasselijk, I. die het laatste topic in deze reeks sluit als een soort genade schot.
Energyquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef I. het volgende:
[..]
lukte niettopic startknop werkte niet toen ik de TT had aangepast.. Stomme FOK!
Uit het niets verscheen hijquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Toepasselijk, I. die het laatste topic in deze reeks sluit als een soort genade schot.
Hahahaha nee dat is veels te lang voor een tt johquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:06 schreef I. het volgende:
Ik wou "Dit topic is medemogelijk gemaakt door Voorem.nl" als TT, maar dat was te lang.
Ja vind ik wel verassend genoegquote:
jaquote:
Die gele zijn het lekkerst. Zuurquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind ik wel verassend genoeg
Ik hou niet van zure snoepquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die gele zijn het lekkerst. Zuur
Kroatiëquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Citrus had gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou als zo suf spelen niet hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kroatië
Maar ik zal Argentinië ook aanmoedigen omdat jij voor hen bent dan
Ja maar van de napoleon vind ik die gele het lekkerst. Anders ook liever gwn zoet. Haribo fruitgom mixquote:
Lijkt het op ja vooral messssiquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Argentinië had deze doelpunt van Kroatië nodig om ze wakker te schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Als een soort aloa wat af en toe verschijnt om hallo te zeggen en dan weer verdwijntquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een soort spookje wat af en toe verschijnt en weer weggaat
Op voorem.nl is er een aloabot cron-taak die op random tijden eenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als een soort aloa wat af en toe verschijnt om hallo te zeggen en dan weer verdwijnt
Maar misschien is het net te laat. Of ze gaan scoren in de extra tijdquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt het op ja vooral messssi
Hou toch op met die nerd humor. Niemand weet hier wat crontab doetquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Op voorem.nl is er een aloabot cron-taak die op random tijden eenpost
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou toch op met die nerd humor. Niemand weet hier wat crontab doet
[..]
[..]
Op voorem.nl is er een aloabot cron-taak die op random tijden eenpost
halloquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als een soort aloa wat af en toe verschijnt om hallo te zeggen en dan weer verdwijnt
Een Cronjob of crontab is een Unix commando dat een programma of script op een ingesteld tijdstip uitvoert.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer dankzij devzeroquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een Cronjob of crontab is een Unix commando dat een programma of script op een ingesteld tijdstip uitvoert.
Het woord 'cron' is afkomstig van het Engelse woord chronograph, dat een soort stopwatch is. Later is hier job (taak) aan toegevoegd
Trouwen?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een Cronjob of crontab is een Unix commando dat een programma of script op een ingesteld tijdstip uitvoert.
Het woord 'cron' is afkomstig van het Engelse woord chronograph, dat een soort stopwatch is. Later is hier job (taak) aan toegevoegd
450 keerquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke hoe vaak moet ik nou ja zeggen
Die defzero plaagt me wel erg vaakquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over aardig doen he !!
Doe danquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke mijn missie is dus om anderhalve topic met ja vol te gooien
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe dan
Ik kom wel op de bruiloft
Bruiloft op Texel dan maar?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou MOET ik het wel doen als jij als gast zou verschijnen. Zeehondenfluisteraar
Deal.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou MOET ik het wel doen als jij als gast zou verschijnen. Zeehondenfluisteraar
Die moeten ook nog spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
Gaat ijsland nou door of moeten die ook nog een keer winnen?
Kan nog gek lopen. Iedereen was er denk ik ook vanuit gegaan dat Argentinië dit zou winnen maar hebben toch wel met 3-0 verloren ..quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gaan wel winnen morgen van Nigeria.
wat heb ik nou weer met nattekat te maken johquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, we rusten even uit voor de grote rel tussen hema en nattekat aankomen zaterdag.
Een misplaatste moedergrap en een nattekat die pics van je moeder hier ging posten. Denk ik, het is tenslotte nog geen zaterdagquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer met nattekat te maken joh
Ja.quote:
hoe laat begint dat?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, we rusten even uit voor de grote rel tussen hema en nattekat aankomen zaterdag.
verkeerde paddestoelen gegeten zekerquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Een misplaatste moedergrap en een nattekat die pics van je moeder hier ging posten. Denk ik, het is tenslotte nog geen zaterdag
Was niets verkeerds meequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkeerde paddestoelen gegeten zeker
Dat vond ik ook van je moeder de afgelopen nacht!!!!!!!!11quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar zal mijn moeder blij mee zijn.
Kan... of wat sterkersquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik bier halen bij de avondwinkel
Beter waterquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beter pure alcohol drinken zonder al die toegevoegde troep erin
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
het leven is te kort om dit soort lekkers te laten staanquote:
Pure ethanol, methanol, butanol, propanol? Als we hema het verkeerde mengsel geven dan zal hij daar ook niet blij van wordenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Pure ethanol, methanol, butanol, propanol? Als we hema het verkeerde mengsel geven dan zal hij daar ook niet blij van worden
Hoezo dat?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Qua alcohol drink ik bijna geen andere soort drank dan bier
Heeft dat met je leeftijd te maken? 26 en nog student, die drinken voornamelijk alleen bier tochquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Qua alcohol drink ik bijna geen andere soort drank dan bier
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft dat met je leeftijd te maken? 26 en nog student, die drinken voornamelijk alleen bier toch
Nee, die klappen liters pils dat doe ik een stuk minder vaak tegenwoordig. Ga meer voor de speciaalbieren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft dat met je leeftijd te maken? 26 en nog student, die drinken voornamelijk alleen bier toch
Beter 5 speciaalbiertjes dan 20 heinekensquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, die klappen liters pils dat doe ik een stuk minder vaak tegenwoordig. Ga meer voor de speciaalbieren.
Speciaalbier is bier met een smaakje toch?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, die klappen liters pils dat doe ik een stuk minder vaak tegenwoordig. Ga meer voor de speciaalbieren.
Dan zijn dan wel hele speciale biertjesquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter 5 speciaalbiertjes dan 20 heinekens
Nee, eigenlijk alles wat geen pils isquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Speciaalbier is bier met een smaakje toch?
Je hebt een massa product als heineken wat amper smaak heeft, maar dat is prima voor de meeste mensen. En je hebt bier waar iemand aandacht aan heeft besteed en wat veel en veel lekkerder smaakt dan standaard pils.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Speciaalbier is bier met een smaakje toch?
Wacht maar tot er een heineken IPA komtquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alles wat geen pils is
Je hebt ook speciaalbier als massaproduct zoals Leffequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt een massa product als heineken wat amper smaak heeft, maar dat is prima voor de meeste mensen. En je hebt bier waar iemand aandacht aan heeft besteed en wat veel en veel lekkerder smaakt dan standaard pils.
Ik wou het niet te moeilijk makenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt ook speciaalbier als massaproduct zoals Leffe
AH heeft een huismerk IPA sinds kort. Uiteraard heb ik het geprobeerd, was niet heel speciaal maar verder wel oke voor de prijsquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een heineken IPA komt
Ik vind hoegaarden witbier ook een slap massaproduct en dat is ook geen pilsquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk alles wat geen pils is
Ik dacht dat speciaalbier een extra smaak krijgt toegevoegd zoals lavendel ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt een massa product als heineken wat amper smaak heeft, maar dat is prima voor de meeste mensen. En je hebt bier waar iemand aandacht aan heeft besteed en wat veel en veel lekkerder smaakt dan standaard pils.
Meestal (maar niet altijd dus) is het een kleinere productie, met betere ingrediënten en een andere manier van produceren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat speciaalbier een extra smaak krijgt toegevoegd zoals lavendel ofzo
Recept en smaak kan dus altijd afwisselend zijn bij speciaalbier?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal (maar niet altijd dus) is het een kleinere productie, met betere ingrediënten en een andere manier van produceren.
Of recept niet. Maar alleen smaakquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Recept en smaak kan dus altijd afwisselend zijn bij speciaalbier?
Je hebt een hoop verschillende soort bier die gemaakt worden met verschillende granen, hop en gisten en op verschillende temperaturen fermenteren. Dus je kunt je voorstellen dat er een hele hoop smaakmogelijkheiden zijnquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Recept en smaak kan dus altijd afwisselend zijn bij speciaalbier?
En laat je niet inpakken, want dat is alleen maar warm.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was vandaag best een educatiefe dag voor jou he
Je moest eens weten joh! Ik ben nog beetje ondersteboven van sommige dingen die ik vandaag heb geleerdquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was vandaag best een educatiefe dag voor jou he
Hahahahaquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
En laat je niet inpakken, want dat is alleen maar warm.
Ik houd het wel bij een strikjequote:Op donderdag 21 juni 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahanee we hebben besloten dat inpakken niks is voor ons
quote:
Proost!quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ff wat vloeibare gefermenteerde granen meepakken bij de avondwinkel op de route
Wees niet bang, ik zal je toekomstige vrouw niet inpikkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
En laat je niet inpakken, want dat is alleen maar warm.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal je toekomstige vrouw niet inpikken
quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal je toekomstige vrouw niet inpikken
bondage weet allesquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoe wist je waar we het over hadden
quote:
Ik deed een wilde gok.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoe wist je waar we het over hadden
Flip zit op de bank met zijn vriendin naar de dvd-set "Het beste en het slechtste uit goede tijden slechte tijden" te kijken. 29 DVDs houden je wel even bezigquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Nou zouden I. en FlippingCoin ook online moeten zijn![]()
Mijn zelflerende algoritmes scannen dit topic constant en zodra dit soort dingen voorbij komen krijg ik meteen een DMquote:
Zo ben ikquote:
Ik dacht dat je alleen op je naam scande, maar dus ook op sommige keywordsquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn zelflerende algoritmes scannen dit topic constant en zodra dit soort dingen voorbij komen krijg ik meteen een DM
Alleen ga ik hemas voorbeeld ook zo volgenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan is het Flip, dev, bondage en I. tegelijk online. Dat belooft wat spannende gesprekken
Ik praat alleen over tarantulas vandaagquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan is het Flip, dev, bondage en I. tegelijk online. Dat belooft wat spannende gesprekken
Aha, nou weten we hoe we je kunnen oproepen om online te komenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn zelflerende algoritmes scannen dit topic constant en zodra dit soort dingen voorbij komen krijg ik meteen een DM
Lekker naar huis en wat kokenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen ga ik hemas voorbeeld ook zo volgen
Mag ook wel een keer ipv zeehondenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik praat alleen over tarantulas vandaag
Dan wacht ik wel even 40 minutenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik praat alleen over tarantulas vandaag
Duurt ook nog wel iets van 25 minuten om thuis te komen (meeste tijd sta ik te wachten op verkeerslichtenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je bent pas over 40 minuten vrij
Tuurlijk, zou anders veel te makkelijk zijnquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen op je naam scande, maar dus ook op sommige keywords
Blijf je nog 40 minuten hier dan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je bent pas over 40 minuten vrij
Ja, maar ik reageer niet altijdquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha, nou weten we hoe we je kunnen oproepen om online te komen
Scan je echt op keywordsquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou anders veel te makkelijk zijn
Ligt eraan hoeveel tijd mijn vriendin van me vraagtquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak van de laten we zeggen 10x ?
Ja!quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien. Acht je me ertoe in staat?
Ow snel alles verwijderen dan maarquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ook toegang tot alle DMs, dus we moeten een beetje oppassen.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow snel alles verwijderen dan maar
1x per maand even online komen kan toch welquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd mijn vriendin van me vraagt
Ik doe het ook, maar dat zijn er maar een paar woorden. Is puur om de output van Mycroft te testen, krijg er eens per dag een rapportage van in de mail maar doe er verder weinig mee.quote:
Als ze dat als extra functie toevoegen dan zou het makkelijker zijn om wat terug te vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe het ook, maar dat zijn er maar een paar woorden. Is puur om de output van Mycroft te testen, krijg er eens per dag een rapportage van in de mail maar doe er verder weinig mee.
Eens per dag.. hoeveel is dat 3-5 keerquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe het ook, maar dat zijn er maar een paar woorden. Is puur om de output van Mycroft te testen, krijg er eens per dag een rapportage van in de mail maar doe er verder weinig mee.
Tuurlijk, zo nu en dan ben ik er ook wel even.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1x per maand even online komen kan toch wel
Kijken of alles nog goed werkt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo nu en dan ben ik er ook wel even.
Hoezo dat? Je kunt Mycroft gewoon gebruiken, moet je alleen even registreren via Monitor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze dat als extra functie toevoegen dan zou het makkelijker zijn om wat terug te vinden.
1x per dag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eens per dag.. hoeveel is dat 3-5 keer
Ik verstond eens als meerdere malen ..quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kunt Mycroft gewoon gebruiken, moet je alleen even registreren via Monitor.
[..]
1x per dag.
Daarvoor is het niet nodig om hier te komen natuurlijk, even de mail of Mycroft/Stats openen is genoeg om dat te verifiëren.quote:
Ik ken Mycroft nietquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kunt Mycroft gewoon gebruiken, moet je alleen even registreren via Monitor.
Jij houdt fok dus werkendequote:Op donderdag 21 juni 2018 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarvoor is het niet nodig om hier te komen natuurlijk, even de mail of Mycroft/Stats openen is genoeg om dat te verifiëren.
Eén keer per dag is voldoende. En mijn servers/scripts zijn blijkbaar erg stabiel, doen zich niet vaak problemen voor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik verstond eens als meerdere malen ..
quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
http://mycroft.fokzine.nl, begin daar eens
hahaquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan kom ik op de frontpage van fok ...quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, link niet goed gepostquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan kom ik op de frontpage van fok ...
ik ben het wachtwoord kwijtquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:39 schreef bondage het volgende:
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft bedoel ik.
Je hebt de instructie niet goed gelezenquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet jou dus eerst een dm sturen en dan krijg ik een wachtwoord
Ik dacht dat jij ook monitor wasquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan stuur je Monitor een DM voor activatie, krijg je een nieuwe.
Monitor is een bot van mij, activeren kan alleen via dat account.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook monitor was
Nee maar ik dacht dat jij monitor was. Of eigenlijk dat monitor een ai is door jou ontwikkeld en dus dat het zelfde zou zijn als ik jou dan een dm stuurquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt de instructie niet goed gelezen
Okequote:Op donderdag 21 juni 2018 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is een bot van mij, activeren kan alleen via dat account.
Nee, mijn DM wordt niet uitgelezen door het script in de cron dus dat gaat em niet worden...quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat jij monitor was. Of eigenlijk dat monitor een ai is door jou ontwikkeld en dus dat het zelfde zou zijn als ik jou dan een dm stuur
quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag is echt een educatieve dag hier op fok
En dan als ik een wachtwoord krijg kan ik ook in topics zoeken op kernwoorden ?quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, mijn DM wordt niet uitgelezen door het script in de cron dus dat gaat em niet worden...
Mycroft zoekt in posts, je krijg posts terug waar het woord in voorkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dan als ik een wachtwoord krijg kan ik ook in topics zoeken op kernwoorden ?
Gaat me veel tijd besparen zoquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft zoekt in posts, je krijg posts terug waar het woord in voorkomt.
Dit is zo gaafquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft zoekt in posts, je krijg posts terug waar het woord in voorkomt.
Ja, heb ik geschreven. Ontwikkelen doe ik alleen zodra ik klaar ben met spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit is zo gaaf. En dat heb jij ontwikkeld?
Petje af hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, heb ik geschreven. Ontwikkelen doe ik alleen zodra ik klaar ben met spelen.
ik heb niet geslapenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]00:00 even 500 posts halen en weer terug naar bed
jaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel de voetbal wedstrijd gekeken?Argentinië
quote:
Jaja...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok, ik maak nooit gebruik van mycroft.
Wij spammen niet voor mycroft, een van de beste searches die je maar kunt bedenken. Iedereen kan zomaar een account krijgen op mycroft, dus waarom zouden we het spammen? Niets mis met mycroft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
spammen mag niet, ook niet in deze reeks
Thuis ?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij spammen niet voor mycroft, een van de beste searches die je maar kunt bedenken. Iedereen kan zomaar een account krijgen op mycroft, dus waarom zouden we het spammen? Niets mis met mycroft.
En het levert me ook niets op, het kost juist geld...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij spammen niet voor mycroft, een van de beste searches die je maar kunt bedenken. Iedereen kan zomaar een account krijgen op mycroft, dus waarom zouden we het spammen? Niets mis met mycroft.
Maar de eeuwige roem is gratisquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
En het levert me ook niets op, het kost juist geld...
Kost het jou geld??quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Wanneer moet ik een dag vrijhouden voor jullie huwelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik even met devquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer moet ik een dag vrijhouden voor jullie huwelijk
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
doe maar 1 januariquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg je de tekst in een andere kleur?
1 | [url=http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/]dat doe je zo[/url] |
Morgen is zaterdag dus jaquote:
Je gaat een beetje snel hoor. Eerst toestemming vragen aan de vader van limoentje. We gaan dit wel traditioneel doen. Dus waarschijnlijk pas in Juliquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer moet ik een dag vrijhouden voor jullie huwelijk
ok nicequote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen is zaterdag dus ja
Maar vandaag vrijdag dus ook. Eigenlijk gisteren donderdag maar had iemands shift overgenomen
Zoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit laten draaien vraagt nogal aan stroom![]()
[ afbeelding ]
Aha zo. Maar waarom wil hij trouwen op 1januari. Ik heb de perfecte datum alquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan gaat hij ook trouwen en dan kunnen we het allemaal samen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |