sowieso is hij echt heel dik aan het worden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef Bugno het volgende:
Zogenaamd "best geklede politicus" zijn en dan onder een hemd en waistband een spijkerbroek dragen
Gaat straks weer bal halen bij de laatste manquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Messi loopt er vooral voor spel en bonen bij omdat hij weigert zich vrij te lopen of druk te zetten.
Speelt bij de Rode Duivellinnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ze zelf eigenlijk gevoetbald of waar is ze bekend van?
Eerste seizoenen was hij prima ja bij Ajax, daarna raakte hij wel een beetje de weg kwijt met de Gudeljs en Dijks.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon Ajax goed naar een titel heeft geleid en volgens mij onder Van Marwijk ook niet verkeerd bezig geweest (was het van Marwijk waar hij onder zat?)
Oh dacht dat het Imke was, excuus.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk dat ze speelt bij de Belgische vrouwenploeg
en dan een heerlijk passje breed.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat straks weer bal halen bij de laatste man
gezellig dik?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso is hij echt heel dik aan het worden.
"woAhGezellich"quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso is hij echt heel dik aan het worden.
Ik vermijd DENK.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een vermakelijke politicus verder ja. Jinek en Farad nog gezien gister? Topshow.
EYELUVVVquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:58 schreef BB-King het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar ik zoek een multivocale zonnebril.
Iemand een idee waar je zoiets kan kopen?
EyeLovequote:Op donderdag 21 juni 2018 20:58 schreef BB-King het volgende:
Nederlandse mannen zijn dan verder ook echt extreem slecht gekleed. Dus dat zegt niet veel zo'n titelquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:57 schreef Bugno het volgende:
Zogenaamd "best geklede politicus" zijn en dan onder een hemd en waistband een spijkerbroek dragen
Naast het Vorkiequote:
Geen idee maar wanneer je nog een hoorapparaat nodig hebt weet ik nog wel iets:quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:58 schreef BB-King het volgende:
viesdik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |