Recept?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker man, ik heb gisteravond wat afleveringen gekeken van gordon ramsay bij van die smerige keukens en toen ging ie zelf een heerlijk hamburgertje maken en die heb ik net nagemaakt (plus wat gebakken aardappeltjes). Heerlijk.
Krijg nog liever kankerquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik eet van die pastadingen met vulling. Te lui om fatsoenlijk bye koken.
Ik hoor een vrouwenstem. *zap*quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk de Belg voor inhoudelijke analyses, mensen.
"Gevonden"quote:
Seksist. Vrouwtje heeft meer te vertellen dan Drank de boer en die carnaval pilsjestapper van de vvd.quote:
Die vrouw weet meer van voetbal dan jij ooit zal weten.quote:
Dat kan alleen in films.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien of een beetje liefde en friemelen?
DijkGod.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Seksist. Vrouwtje heeft meer te vertellen dan Drank de boer en die carnaval pilsjestapper van de vvd.
Heeft ze zelf eigenlijk gevoetbald of waar is ze bekend van?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die vrouw weet meer van voetbal dan jij ooit zal weten.
Maar wel gewoon Ajax goed naar een titel heeft geleid en volgens mij onder Van Marwijk ook niet verkeerd bezig geweest (was het van Marwijk waar hij onder zat?)quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:55 schreef S0nic het volgende:
Frank de Boer die de analist uithangt terwijl hij twee keer binnen een maand ontslagen is![]()
Dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die vrouw weet meer van voetbal dan jij ooit zal weten.
Denk dat ze speelt bij de Belgische vrouwenploegquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ze zelf eigenlijk gevoetbald of waar is ze bekend van?
Dat was onder Bert ja.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon Ajax goed naar een titel heeft geleid en volgens mij onder Van Marwijk ook niet verkeerd bezig geweest (was het van Marwijk waar hij onder zat?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |