onzichtbaar is hij op zijn bestquote:
net als feyenoordquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onzichtbaar is hij op zijn best
bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een ban aangevraagd.
Je gooit zelf altijd de meest gore onzin over tafel en dan ga je hier over janken. Ik bedoelde trouwens vroeg op de dag, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lol, begin maar met naar jezelf te kijken
Zijn wel meer mensen onzichtbaar, verrassend veel in VBL.quote:
Ja, genoeg maar weer.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gooit zelf altijd de meest gore onzin over tafel en dan ga je hier over janken. Ik bedoelde trouwens vroeg op de dag, wat is daar mis mee?
Aldus iemand die constant racistisch post als Marokko bezig is. Doe niet zo ongelofelijk hypocriet, dank je.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Serieus hij blijft kansloos doen en nog doen de mods niks?
Omdat ie zegt dat 1 of andere Kroatische voetballer vroeg moet sterven?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Serieus hij blijft kansloos doen en nog doen de mods niks?
Racistisch is toch niet per definitie slecht?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die constant racistisch post als Marokko bezig is. Doe niet zo ongelofelijk hypocriet, dank je.
Ik wens niemand een vroege dood toe gelukkigquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die constant racistisch post als Marokko bezig is. Doe niet zo ongelofelijk hypocriet, dank je.
Het probleem is, ik meen het niet en jij wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik wens niemand een vroege dood toe gelukkig
Doe ff rustigquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gooit zelf altijd de meest gore onzin over tafel en dan ga je hier over janken. Ik bedoelde trouwens vroeg op de dag, wat is daar mis mee?
Waar spoelt die gozer juist?quote:
Oké.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Racistisch is toch niet per definitie slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |