Jawel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Matuidi toch niet als linksbuiten/half he?
Ze hadden het bij rust moeten affluiten.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:47 schreef Columbiafan het volgende:
Als die vervelende Deentjes dit nog winnen ga ik echt MAD worden.
Doe niet.quote:
Gelijkspelquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:49 schreef ShevaJB het volgende:
Kan het niet zien gvd. Gaan de aussies winnen of niet
Ik dacht aan een nipte overwinning voor de Denen.quote:
Winst tegen de Fransjes is vereist.quote:
Waar ik niet enorm veel van geloof.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winst tegen de Fransjes is vereist.
Gelijkspel en dik winnen van Australie / hopen dat Frankrijk dik van Denemarken wint?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is mooi balen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eerst ook, net voor tijd 1-0 gedaan.
Gelijkspel kan ook nog, al moet je dan vrezen dat er een salonremise komt tussen FRA en DEN.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na morgen hoef ik niet meer terug te komen...quote:
De remise die je weet dat gaat komen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelijkspel kan ook nog, al moet je dan vrezen dat er een salonremise komt tussen FRA en DEN.
Nu ben je net als menig FOK!ker werkloos.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Na morgen hoef ik niet meer terug te komen...
Op z'n minst kan ik het WK kijken![]()
Wow, das wel erg snel... Troost je, ik hoef ook niet meer terug te komen, hoorde ik vandaag. Maar ik zat al ziek thuis. Dus echt vergelijkbaar is het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je piemel groeit naar minimaal 20 cm.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu ben je net als menig FOK!ker werkloos.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu ben je net als menig FOK!ker werkloos.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wow, das wel erg snel... Troost je, ik hoef ook niet meer terug te komen, hoorde ik vandaag. Maar ik zat al ziek thuis. Dus echt vergelijkbaar is het niet.
Neem wel aan dat je vandaag al je spullen hebt afgegeven, alles meeneemt wat van jou is, en morgen verlof hebt gepakt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Advocaat van je duivel spelen dan maar: zou het meespelen dat Eriksen al een stevig seizoen onder Pochettino erop heeft zitten bij de Spurs?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Na deze 90 minuten concludeer ik dat Denemarken er echt verschrikkelijk weinig van kan. Kan me niet voorstellen dat ze veel beter zijn dan een land als Nigeria of zo.
Haha, join the club. Kan idd wel koud op je dak vallen. Gooi er trouwens verder maar een PM in, voordat we te veel zeggen publiekelijk..quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]![]()
Ach het was toch al niet zo'n geweldige werkgever, wou sowieso wat anders maar had dit niet zien aankomen
Ja ik ga daar morgen niet meer zitten idd. Kon met een taxi naar huis want m'n auto ook kwijt alsook m'n telefoonquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Neem wel aan dat je vandaag al je spullen hebt afgegeven, alles meeneemt wat van jou is, en morgen verlof hebt gepakt.
Let je wel even op je rechten, WW/Transitievergoeding e.d.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja ik ga daar morgen niet meer zitten idd. Kon met een taxi naar huis want m'n auto ook kwijt alsook m'n telefoon
Is goedquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, join the club. Kan idd wel koud op je dak vallen. Gooi er trouwens verder maar een PM in, voordat we te veel zeggen publiekelijk..
Ze komen waarschijnlijk al verder dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denemarken gaat niet ver komen dit WK.
Ik had er juist meer van verwacht, vooral voetballend gezien. Maar dat valt dus vies tegen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze komen waarschijnlijk al verder dan ik verwacht had
Spelen ook als een patatje. Had er iets meer van verwacht.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denemarken gaat niet ver komen dit WK.
Natuurlijk speelt dat mee. Waarom?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Advocaat van je duivel spelen dan maar: zou het meespelen dat Eriksen al een stevig seizoen onder Pochettino erop heeft zitten bij de Spurs?
Dan had het niveau van de Denen een aantal procenten vast en zeker gescheeld. Maar dit is dwars doen om het dwars doen van me.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt dat mee. Waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |