Zou al blij zijn met de helft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:47 schreef Smoofie het volgende:
17.25 milj basis voor kluivert. Oplopend naar ruim 22. Lol
Goed WK gespeeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoeveel Ajax voor Ziyech krijgt.
Bij hem wel aangezien ze de eredivisie niet serieus nemen als niveauquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Messi ook niet, denk niet dat er clubs gaan vallen over twee wedstrijden
Ach Milik speelde twee jaar terug ook een kut-EK en ging toen ook voor 33 miljoen wegquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij hem wel aangezien ze de eredivisie niet serieus nemen als niveau
Wat een gek ervoor geeftgenotquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Milik speelde twee jaar terug ook een kut-EK en ging toen ook voor 33 miljoen weg
Kluivert is voor 17 miljoen verkocht, dus dat maakt niet veel uit blijkbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij hem wel aangezien ze de eredivisie niet serieus nemen als niveau
Kluivert als achternaam . Als zijn naam Klootwijk was liep die nog te ballen bij Ajax-2quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kluivert is voor 17 miljoen verkocht, dus dat maakt niet veel uit blijkbaar
Op het moment zeker. Ik denk dat Kluivert het nog best in zich heeft om aardig door te groeien. Weet alleen niet of zijn huidige stap zo verstandig is.quote:
Schiet ie er straks 3 in, zijn we hem direct weer kwijt aan Real Madridquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Tadic komt hebben we na Ziyech wel weer een speler waar je voor na het stadion komt. Vanavond maar eens extra opletten op hem
Neres, Dolberg, Tadic, Frenkie de Jong zijn wel de publiekstrekkers. De Ligt ook wel als het om verdedigen gaatquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Tadic komt hebben we na Ziyech wel weer een speler waar je voor na het stadion komt. Vanavond maar eens extra opletten op hem
wanhopig ......quote:Ajax plukt talentvolle verdediger weg bij Onder-17 van PSV
Dat Frenkie nog steeds geblesseerd lijkt te zijn stemt mij niet heel gerust.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres, Dolberg, Tadic, Frenkie de Jong zijn wel de publiekstrekkers. De Ligt ook wel als het om verdedigen gaat
Die blessures duren bij Ajax altijd wel ellendig langquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Frenkie nog steeds geblesseerd lijkt te zijn stemt mij niet heel gerust.
Tadic is een uitstekende toevoeging, maar ik hoop op nog wel iets meer dan dat.
Ten Hag gaat het wel op de rit krijgen dat weet ik haast wel zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres, Dolberg, Tadic, Frenkie de Jong zijn wel de publiekstrekkers. De Ligt ook wel als het om verdedigen gaat
Ik denk dat klaas onze fysio is.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blessures duren bij Ajax altijd wel ellendig lang
Ja denk het ook wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag gaat het wel op de rit krijgen dat weet ik haast wel zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |