SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
nope, kort geslapen, mijn knie is vervelend aan het doen, ik kon niet liggen zonder pijn te hebbenquote:
Gewoon even de slager van die paardenhoofden bellen en je knie af laten hakken. Dat zal die vervelende knie leren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
nope, kort geslapen, mijn knie is vervelend aan het doen, ik kon niet liggen zonder pijn te hebben![]()
ik denk dat de combinatie Efteling en golfwedstrijd net te veel is geweest, geeft niets, doen we gewoon rustig aan vandaag
quote:
Ja, ga ik zeker doen, balans vinden tussen rusten en bewegenquote:
Irritant zijn diequote:
Hoiquote:
quote:
thanksquote:
Jawel!quote:Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef just me het volgende:
[..]
thanks
is mwToT weer bijgekomen van de meet ?
respect voor ze de hele dag heeft meegedaanquote:Op donderdag 21 juni 2018 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Ze heeft het erg leuk gehad, maar zwaar was het sowieso wel voor haar!
Echt wel he!quote:Op donderdag 21 juni 2018 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
respect voor ze de hele dag heeft meegedaan
op weg naar de fata morgana sleepte jij haar zowat het park doorquote:Op donderdag 21 juni 2018 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel he!
Maar het harde lopen was wel echt veel te veel voor haar!
Ja klopt, we liepen al achteraan en ik wilde de groep niet kwijt raken!quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
op weg naar de fata morgana sleepte jij haar zowat het park door
quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:37 schreef peaceman het volgende:
Je had haar toch wel even kunnen dragen?
Hoe lopen anderen danquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt, we liepen al achteraan en ik wilde de groep niet kwijt raken!Ze liep zowat stapvoets.
Toen de groep op het laatst wat kleiner was, durfde ik wel te vragen of het wat minder snel kon.
Ik bedoel langzaam.quote:
Had je best mogen zeggen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoel langzaam.
De rest liep behoorlijk vlot.Maar goed, dat was van de ene attractie naar de andere en dan kon je weer een tijdje rustig aan doen.
Snap ik, maar op het moment zelf vond ik het gewoon moeilijk het te vragen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je best mogen zeggen hoorIk ben inderdaad iemand die een redelijke tempo er op na houd. Ik krijg zelf bijvoorbeeld rugklachten van geslenter, maar dat is natuurlijk voor een dagje best te behappen als Mrs. ToT de dag goed doorkomt.
Zo liepen Mr en Mrs ToT ookquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik loop alleen langzaam als het erg warm weer is, maar Symph kan ik nooit bijhouden, soms lijkt het wel alsof hij me aan mijn arm meesleurt
+1quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je best mogen zeggen hoorIk ben inderdaad iemand die een redelijke tempo er op na houd. Ik krijg zelf bijvoorbeeld rugklachten van geslenter, maar dat is natuurlijk voor een dagje best te behappen als Mrs. ToT de dag goed doorkomt.
Nog een +1.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:44 schreef CindieY het volgende:
goed afgehandeldquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Een warme douche voor Deen supermarkt trouwens. ¤10 (meer dan ik had betaald) en een bosje bloemen gekregen.
quote:
je vond ons gewoon eng..quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar op het moment zelf vond ik het gewoon moeilijk het te vragen.Zeker als de groep groot was.
Mevrouw ToT was vroeger altijd gewend om heel rustig te lopen en ikzelf ben ook iemand die graag goed vlot doorloopt!Maar nu ze zwanger is pas ik me uiteraard wel aan.
Stelletje asociale thuisblijversquote:
wounded kniequote:
Ik was gewoon bang dat ik jullie niet zou kunnen bijhoudenquote:Op donderdag 21 juni 2018 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stelletje asociale thuisblijvers
Oeh, je bent ook zwanger?quote:Op donderdag 21 juni 2018 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was gewoon bang dat ik jullie niet zou kunnen bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |