Mijn oma mag daar wel zitten, dat zou een topshow zijnquote:
Ze kan ook weigerenquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch sneu als ze een beetje te kijk wordt gezet.
Dit mag jij vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind dit soort schijtlolligheden, prietpraat mensonterend
Nee jij trekt volle zalen .quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:05 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Derksen
[..]
Wat een inteelt hoofd![]()
![]()
Maar dit is geen voetbal? Dit is een platte talkshow.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zei ook alweer "als voetbal cabaret wordt dan haak ik af"?
Niet zo onaardig over GGMM.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:05 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Derksen
[..]
Wat een inteelt hoofd![]()
![]()
rustigquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:07 schreef Masterminded het volgende:
BELHANDA ZIT NIET EENS BIJ SCHALKE RENE
garciasquote:
Is maar goed ook. Pure aids.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet eens 1 wedstrijd kunnen kijken
Noem mij 1 ding dat belangrijker is dan voetbal kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet eens 1 wedstrijd kunnen kijken
zatquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:07 schreef Masterminded het volgende:
BELHANDA ZIT NIET EENS BIJ SCHALKE RENE
Je moederquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 ding dat belangrijker is dan voetbal kijken
Wilde CR7 wel zienquote:
Al een tijdje niet meer natuurlijk.quote:
Heeft op de 1-0 na niet veel gedaan.quote:
Waarom heb jij niks met mijn quote-alert gedaan? Studio Rusland is een deurtje verder voor jou.quote:
Wel gescoord en gewonnen, zoals ik al zei gisteren in het topicquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft op de 1-0 na niet veel gedaan.
Ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar die was ook voetbal aan het kijken
Dat kan mijn inmiddels overleden oud-buurman nog voorspelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel gescoord en gewonnen, zoals ik al zei gisteren in het topic
Zie mijn SIGquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat kan mijn inmiddels overleden oud-buurman nog voorspelen.
En een kut stem/accent...quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Boukhari had een hatelijke uitstraling.
Dit is een jaar oudquote:
Heb jij je raam al vogelpoep vrij gemaakt?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat heb ik in de rust van RUSvEGY gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij je raam al vogelpoep vrij gemaakt?
En wat zou hij precies moeten voorspelen? En op welk instrument?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Godver, nu let ik er opquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft Bart last van z’n oogspieren ofzo
Zo trots als een berberaap.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe vaak gaan we nog horen dat Marokkanen een trots volk zijn?
In CL-finales heeft hij niet altijd even constant gepresteerd toen het er nog om ging. Met die gedachte deed ik die uitspraak.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus? CR7 speelt niet dit jaar ineens goed ofzo? Doet ie al JAREN
Nee wel van zn kringspier volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft Bart last van z’n oogspieren ofzo
Dit vraag ik me ook afquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou Loes in de reclame weggemoffeld worden?
hmm ja.. goed verhaal, kunnen we niks meequote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In CL-finales heeft hij niet altijd even constant gepresteerd toen het er nog om ging. Met die gedachte deed ik die uitspraak.
Het gaat jou er toch alleen om dat ik geen gelijk heb.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm ja.. goed verhaal, kunnen we niks mee
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In CL-finales heeft hij niet altijd even constant gepresteerd toen het er nog om ging. Met die gedachte deed ik die uitspraak.
Met zeven... ja wat?quote:
Ah, dat was het.quote:
stukje peners*quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die heeft flink veel peners in zijn keel gehad.
Hij doet toch ook dingen voor Amerika?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen reclameblok op Russische tv zonder Guus
Kan niet natuurlijk. TR gemachtquote:
Ben jij Russisch?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen reclameblok op Russische tv zonder Guus
Op second screen mogen we daar over stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:12 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou Loes in de reclame weggemoffeld worden?
Loes raus.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op second screen mogen we daar over stemmen.
Factfree geneuzelquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Topscorer van de CL presteert niet in de CL finale
Goed verhaal 422
goed verhaal
Was in 2017 MOTM.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Goed verhaal 422
goed verhaal
Nu verdraai je mijn woorden weer.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Goed verhaal 422
goed verhaal
Sevilla speelt tegen Ujpest of Neftchi Bakuquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Goed verhaal 422
goed verhaal
Niet fucken met Cr7quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nu verdraai je mijn woorden weer.
RIPSEViLLAquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sevilla speelt tegen Ujpest of Neftchi Baku
is goed allen. Vanaf 23 juli weer Calendario out.quote:
Guus gaat vast weer komend seizoen bij toppers van PSV langs de zijlijn staan, genot.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Flippie Joos zei dat gisteren. Guus haalt deze maand een paar jaarsalarissen op, lekker man.
WK juweliers overvallen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Loes ga maar lekker trollen op Twitter dat Marokko de tweede ronde heeft gehaald.
BWM i8 dan?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:20 schreef vigen98 het volgende:
BMW i3 daar zou ik niet dood in willen gevonden worden
Heeft Riazop al zijn opinie gegeven?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BWM i8 dan?
Op naar het Rapper xxxtenaction topic.
Die is wel goed. Ik had die van X gewoon geript.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BWM i8 dan?
Op naar het Rapper xxxtenaction topic.
too soonquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die is wel goed. Ik had die van X gewoon geript.
User Durmada wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft Riazop al zijn opinie gegeven?
Alexi Lalas, kenner.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Lekker analyseren met Guus en Clarence.
https://www.foxsports.com/soccer/video/1259057731752
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hier voor Brazilie kunnen juichen met hun smerige achterbakse anti voetbal. En voor het WK weer dat zogenaamde "sambavoetbal" hypen. Ik kots ervan en ik wil er niks mee te maken hebben.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende:
De politie heeft vanmiddag een verdachte aangehouden voor de overval op de woning van darter Raymond van Barneveld aan de Harry Pauwlaan in Den Haag. Bij deze overval raakte de vrouw van 'Barney', Silvia van Barneveld, afgelopen zaterdag gewond.
Op welke hypetrain stappen wij?quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hier voor Brazilie kunnen juichen met hun smerige achterbakse anti voetbal. En voor het WK weer dat zogenaamde "sambavoetbal" hypen. Ik kots ervan en ik wil er niks mee te maken hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende:
De politie heeft vanmiddag een verdachte aangehouden voor de overval op de woning van darter Raymond van Barneveld aan de Harry Pauwlaan in Den Haag. Bij deze overval raakte de vrouw van 'Barney', Silvia van Barneveld, afgelopen zaterdag gewond.
halve minuut ongeveerquote:Op woensdag 20 juni 2018 22:25 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Zit iedereen hier op de Ziggo GO stream? Hoeveel loopt die achter?
Echte rechtgeaarde Nederlanders juichen voor DUITSLAND.quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op welke hypetrain stappen wij?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hier voor Brazilie kunnen juichen met hun smerige achterbakse anti voetbal. En voor het WK weer dat zogenaamde "sambavoetbal" hypen. Ik kots ervan en ik wil er niks mee te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |