SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Ja alle officiële interlands gewoonquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tellen ze hier oefenwedstrijden enz ook mee?
Ik vind niet dat je dit kunt zeggen na 100 minuten voetbal.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Dit Portugal is beter dan dat van twee jaar geleden.
Ik laat zoiets niet afhangen van één toernooi.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: Als Ronaldo Portugal wereldkampioen maakt hebben we het nooit meer over Messi als goat.
Die hadden gewoon in de groepsfase eruit gemoeten. Pas tegen Wales speelden ze een keer goed.quote:
2.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat zoiets niet afhangen van één toernooi.
Hij heeft ook al EK gewonnen heh.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die discussie is sowieso doodvermoeiend aan het worden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwalificatie was behalve het slippertje in de eerste wedstrijd ook prima hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dit kunt zeggen na 100 minuten voetbal.
Ja dat had hij hiervoor ook al hoor? Dat heeft toch niks met je stelling te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij heeft ook al EK gewonnen heh.
Tot nu heeft niemand het nog aangedurfd om daar los te gaan. Zelfs de Russen niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zouden die Marokkaantjes in Rusland ook durven te gaan rellen straks? De straat op, lekker slopen enzo. Of toch bang voor Vladimir en co?
Ik wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dit kunt zeggen na 100 minuten voetbal.
Alleen met feesten zijn ze los gegaan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Tot nu heeft niemand het nog aangedurfd om daar los te gaan. Zelfs de Russen niet.
Klopt. Ik geniet van beide.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die discussie is sowieso doodvermoeiend aan het worden.
Charisteas won ook een EK.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij heeft ook al EK gewonnen heh.
FSB heeft alle Russische hoolies verblijd met een bezoekje. Die laten het wel uit hun hoofd.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Tot nu heeft niemand het nog aangedurfd om daar los te gaan. Zelfs de Russen niet.
Toen was Basinas de beste speler van de Grieken, en daarna Dellas. Dat waren ook meteen zo'n beetje de goede spelersquote:
Nikopolidisquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was Basinas de beste speler van de Grieken, en daarna Dellas. Dat waren ook meteen zo'n beetje de goede spelers
Nee, die vergelijking tussen Ronaldo en Messi snijdt hout. Twee compleet andere types waarbij gefrustreerde fanboys uit India, Pakistan en Braziliaanse favela's elkaar maar wat graag zouden willen murderen. Doe even normaal.quote:
Ted van de Pavert.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:14 schreef KennyPowers het volgende:
Wie moet Real Madrid nou kopen als Ronaldo de ster van het toernooi wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |