Aardappelzetmeel kan ik wel hebben hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe kan een MENS van geen enkele aardappelproduct houden??
Er zijn meer pastagerechten dan dat ze hier in Nederland hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn voldoende italiaanse gerechten met aardappelen hoor.
Je legt de lat wel erg laagquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:40 schreef I. het volgende:
[..]
Er zijn meer pastagerechten dan dat ze hier in Nederland hebben.
Wel lekker, maar is me nooit goed gelukt om zelf te maken. Valt bijna altijd (gedeeltelijk) uitelkaar als ik het kookquote:
Maar goed gemaakt, wel heel erg lekkere, luchtige aardappelpureequote:Op woensdag 20 juni 2018 07:44 schreef I. het volgende:
[..]
NeeDaś gewoon weer veredelde gekookte aardappelpuree
Ik heb het ook nog nooit zelf gemaakt. Tenminste de gnocchi-balletjes zelf danquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lekker, maar is me nooit goed gelukt om zelf te maken. Valt bijna altijd (gedeeltelijk) uitelkaar als ik het kook
Aardappelpuree is vies.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed gemaakt, wel heel erg lekkere, luchtige aardappelpuree
I.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:44 schreef I. het volgende:
[..]
NeeDaś gewoon weer veredelde gekookte aardappelpuree
Te veel bloem en het wordt rubber, te weinig en het valt uitelkaar. Misschien maak ik het niet genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit zelf gemaakt. Tenminste de gnocchi-balletjes zelf dan
Maar volgens mij moet je het vooral niet te lang laten koken
quote:Op woensdag 20 juni 2018 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.het is dat je de maker van voorem bent
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:54 schreef devzero het volgende:
leuke recepten, wat een kut naar voor een siteNet als gezelligerecepten.nl
Ik pak nog wel een kopje koffiequote:Op woensdag 20 juni 2018 07:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookBen ook al druk crackers aan het beleggen
Jawelquote:Op woensdag 20 juni 2018 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
mogen er wel aardappel recepten worden gepost dan ?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:01 schreef devzero het volgende:
en nu kijken of ik nog een paar uurtjes slaap kan pakken
Truste!!quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:01 schreef devzero het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:01 schreef devzero het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
ik ga er ook vandoor. Veel plezier hier en tot straks
ToT straks en werk zequote:Op woensdag 20 juni 2018 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
ik ga er ook vandoor. Veel plezier hier en tot straks
Best lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O daar had ik nog niet eens aan gedacht
Ziet er leuk uit.quote:
Bij de Lidl voor ¤3,-quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja niks mis mee. Waar verkopen ze die?
Vind ze wel leuk. Bedankt voor de tip. En 3 euro valt best mee toch?quote:
Vind ik wel, denk ongeveer net zo duur als je al die dingen los van elkaar kooptquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk. Bedankt voor de tip. En 3 euro valt best mee toch?
Wat zit erin? Komkommer, 2 soorten tomaatjes, courgette en paprika?quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind ik wel, denk ongeveer net zo duur als je al die dingen los van elkaar koopt
2 keer komkommer en geen courgette, voor de rest klopt het jaquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat zit erin? Komkommer, 2 soorten tomaatjes, courgette en paprika?
Die smiley weet ik niet, maar ik wel iig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:28 schreef Already_in_use het volgende:
Wat doet die smiley nou eigenlijk? Poepen?
Hahaha nou leuk om te weten. Lekker Fokken tijdens het schijten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die smiley weet ik niet, maar ik wel iig.
Dat is nog eens gezond snacken. Ik dacht bij een snackbox gelijk aan ongezond. Ben toch niet de enige hopelijk?quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
2 keer komkommer en geen courgette, voor de rest klopt het ja
Dat was ook niet mijn eerste associatie iddquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is nog eens gezond snacken. Ik dacht bij een snackbox gelijk aan ongezond. Ben toch niet de enige hopelijk?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Werk je op kantoor? Of wat doe je?
Relaxt! Snackbox erbij. Klinkt helemaal niet als werkenquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:59 schreef noodgang het volgende:
[..]Jep
Op 1 scherm werken en op de andere FOK!
iddquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Relaxt! Snackbox erbij. Klinkt helemaal niet als werken
Wat een eikel zeg. Kon je niet meer slapen daarna?quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kon ik heerlijk uitslapen vandaag belde zo'n bezorger aan 💩
Nouja, de inkomsten moeten ergens vandaan komen, dan maar via die ad banners (met abo volgens mij gewoon uit te zetten hoor)quote:Op woensdag 20 juni 2018 08:56 schreef I. het volgende:
Danny is bezig met een nieuw ontwerp voor het forum.
Zoń big-ass header moet je toch niet willen?
hij doet zijn werk. 👻 Maar best kut enige dag en zondag dat het kan 😤quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat een eikel zeg. Kon je niet meer slapen daarna?
hey noodgang goedemorgenquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, de inkomsten moeten ergens vandaan komen, dan maar via die ad banners (met abo volgens mij gewoon uit te zetten hoor)
Verder ziet t er wel tof uit
Maar hij is zo grooootquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, de inkomsten moeten ergens vandaan komen, dan maar via die ad banners (met abo volgens mij gewoon uit te zetten hoor)
Verder ziet t er wel tof uit
Klopt, probeer zonder adblocker maar eens nu.nl ofzo te bezoeken, is nog veel ergerquote:
niet zelf het zonnetje in huis zijn 🕺🏿quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:12 schreef noodgang het volgende:
Hier is het anders nog hartstikke bewolkt
quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt, probeer zonder adblocker maar eens nu.nl ofzo te bezoeken, is nog veel erger
edit: net even geprobeerd, lijkt eigenlijk wel mee te vallen nu![]()
Zal vast in te stellen zijn tenzij advertentie (wat met abo dan weer verdwijntquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:16 schreef I. het volgende:
[..]Nu.nl is ook wel een extreem voorbeeld (de zijkanten van nu.nl worden altijd volgehangen met ads.)
Ik zie alleen in dat filmpje dat die afbeelding ook in de achtergrond van het topic doorgaat.. Lijkt me sterk dat dat met ads ook gebeurt, dikke kans dus dat het met normale banners ook zo werkt, en dus een standaard functionaliteit wordt.. Lijkt mij zeker niet gewenst. Maar goed. 't is mijn site niet.
Nou, ik mag toch hopen van wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zal vast in te stellen zijn tenzij advertentie (wat met abo dan weer verdwijnt)
you2quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik wens jullie allen, een fijne dag! 👯😎 doei
Ga je ook slapen?quote:
beste napsquote:
echt hoorquote:
Das ook prima allen je wordt er brak van wakker.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt hoor
behalve als je powernap een lange nap word van een paar uur
kutzooiquote:Op woensdag 20 juni 2018 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Top. Ik heb de dag na terugkomst van m'n vakantie een herkansing
Tentamen dusdanig verneukt dat ik nu al weet dat het kansloos is.
Ervoor is het planquote:
haagsie haagsie!quote:
Een natte kat is ook niet handig geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ervoor is het plan
Ik voelde me gister zwaar beroerd, en met mijn extreme alles-tot-de-laatste-dag-uitstellen instelling is dat niet erg handig
yepzquote:Op woensdag 20 juni 2018 12:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja grr zal nog zeker 100 punten vandaag als het rustig blijft
quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:
spammen mag niet, ook niet in deze reeks
quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Is I in the house? Heb een technische vraag
Stekker eruit en er weer inquote:Op woensdag 20 juni 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Is I in the house? Heb een technische vraag
Via de youtube app, of via een browser, of bij allebei?quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef Already_in_use het volgende:
Okay.
Misschien iemand anders?
Als ik een video op YT mobiel wil kijken dan blijft na de reclame het beeld zwart en start de video niet?
Iemand enig idee?
Bij beide.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Via de youtube app, of via een browser, of bij allebei?
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 20 juni 2018 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een nitwit op dat gebied
quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:43 schreef Already_in_use het volgende:
Op xvideos doen de filmpjes het gelukkig wel
Dan is het goed toch?quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:43 schreef Already_in_use het volgende:
Haha. Je zou denken van wel.quote:
Niks kopen achter mijn rug om hèquote:Op woensdag 20 juni 2018 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had ik niet gekocht achter a_i_u
quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Je zou denken van wel.
Maar kan geen muziek nu in de auto via YT op de radio spelen.
Da's wel vervelend, gewoon spotify?quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Je zou denken van wel.
Maar kan geen muziek nu in de auto via YT op de radio spelen.
Even je youtube app updaten misschienquote:Op woensdag 20 juni 2018 12:43 schreef Already_in_use het volgende:
Maybe moet je haar beter leren kennen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had ik niet gezocht achter a_i_u
oh we hebben een kennerquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maybe moet je haar beter leren kennen.
Was 1 van de 3 smileys uit Ouders. Dat is de bevallingquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:28 schreef Already_in_use het volgende:
Wat doet die smiley nou eigenlijk? Poepen?
geilquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:48 schreef devzero het volgende:
Nog niet, ben nog in mijn hotel. Snel maar even wat kleren aantrekken hoor, is ongepast om bloot te Fokken (kwam net uit de douche)
quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:48 schreef devzero het volgende:
Zo, limountje mag haar ogen weer open doen
zo kan je het ook zien jaquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heet afronden naar bededen, is een positieve kijk op het leven
Valt mee. Paar moedergrappen op ze oefenenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Na een dag vol met 3-jarigen zou ik ook wel naar huis willen
je hebt straks zat tijd om ook 1000 te halenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag ik alles wat over de 1000 is hebben?
Nee dat lukt mij niet. Maar top 5 is goedquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt straks zat tijd om ook 1000 te halen
Gaat je wel lukkenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dat lukt mij niet. Maar top 5 is goed
komt goedquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dat lukt mij niet. Maar top 5 is goed
Morgen moet je 2 vergaderingen bijwonenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet wel te doen zijn en zo niet dan morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen
Hahaha ja ik ben ze niet vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen moet je 2 vergaderingen bijwonen
que?quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben ze niet vergeten
Hoeveel kinderen moet ik morgen lesgeven?quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben ze niet vergeten
Je was me voorquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen wisselen limoentje en ik even. Dus dan ga ik lesgeven op een school
Leukquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dev en ik gaan even ruilen van werk. Hij gaat op de kinderen passen en ik neem zijn werk over
coolquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen wisselen limoentje en ik even. Dus dan ga ik lesgeven op een school
tof!quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dev en ik gaan even ruilen van werk. Hij gaat op de kinderen passen en ik neem zijn werk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |