Ik ga morgenvroeg meteen kijken wat de stand is als ik wakker wordquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het niet minstens drie keer raak is voor Spanje, ga ik met deuren gooien.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg meteen kijken wat de stand is als ik wakker word
Was het maar... Zitten best leuke jongens/kerels bij hoor, tussen die Duitsersquote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg meteen kijken wat de stand is als ik wakker word
Hopelijk vanavond al.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Iran gaat over vier jaar de show stelen.
Bananenlandquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zingt er niemand mee bij Spanje?
genoteerd in schoen opeten reeksquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het niet minstens drie keer raak is voor Spanje, ga ik met deuren gooien.
Ja, want ik ga het einde vanavond niet meemaken, zo druk heb ik het er meequote:
Allemaal geen passie in hun vezels. Bij Iran spat de begeisterung er vanaf, 2-0 zege dankzij Azmoun.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
bij de spelers die bij barca spelen begrijp ik het welquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Catalunyaquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pique hield de kaken stijf op elkaar, vuile Catalaan.
Wanneer vervallen de gele kaarten?quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk pakt Busquets geen geel voor de pot tegen de tasjesdieven.
Dat houd ik niet bij.quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer vervallen de gele kaarten?
Kwartfinale meestal toch?quote:Op woensdag 20 juni 2018 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer vervallen de gele kaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |