ik snap heel dat tenue beleid niet op het wkquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom spelen beide eigenlijk niet in het thuistenue? Iran heeft toch een wit thuis tenue, of niet?
Had je jezelf beter onstabiel kunnen noemenquote:
thuisploeg in thuisshirt. Uitploeg in uitshirtquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
ik snap heel dat tenue beleid niet op het wk
In de CL is dat ook al zo vaag bij enkele teamsquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
ik snap heel dat tenue beleid niet op het wk
Daar heb je dan zelfs nog 3e tenues (die soms ook écht gaaf zijn)quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In de CL is dat ook al zo vaag bij enkele teams
Omdat sommige teams een 3e tenue hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In de CL is dat ook al zo vaag bij enkele teams
Bedankt voor de tip. Ik zal het meenemen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had je jezelf beter onstabiel kunnen noemen
Borbalangod als ik mij het goed herinnerquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
Kan me nog een Feyenoord - Fenerbache herinneren waarbij ze allebei met uitshirts moesten spelen omdat de scheids per sé zelf een geel shirt aan wilde hebben.
Dat sloeg helemaal nergens op toen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
Kan me nog een Feyenoord - Fenerbache herinneren waarbij ze allebei met uitshirts moesten spelen omdat de scheids per sé zelf een geel shirt aan wilde hebben.
Die van Inter in 2005quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar heb je dan zelfs nog 3e tenues (die soms ook écht gaaf zijn)
Kunnen we niet stoppen met het geven van een fluitje aan Spanjaardenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Borbalangod als ik mij het goed herinner
Waarvan akte.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Iran zich aansluiten bij de UEFA dan ben ik 100% zeker dat ze zich nooit plaatsen voor een WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |