Nee, dit is iets wat hij nu door de rest van het topic ook laat zien. Respect voor meer dan het uiterlijk is ver te vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen inderdaad en vanaf zijn tweede reactie ontspoorde het compleet vanwege één opmerking. Daarna is het grote invullen begonnen. Daarom sprak ik ook over wensdenken.
Meer dan zijn zicht op haar hebben wij niet. Misschien heeft ze minder tijd om te sporten? Misschien word ze down en doet ze daardoor minder aan haar looks? Misschien heeft ze ook problemen met de relatie en uit dat zich op deze manier?quote:Het is inderdaad een grote schande als je het vervelend vindt als je vriendin niet meer haar best doet voor je. Hoe durf je überhaupt fysieke aantrekkingskracht belangrijk te vinden? Smerige seksist!
Gewoon lekker op de bank liggen chips vreten, als de buit binnen is. Je vriend moet je maar nemen zoals je bent en niet zo oppervlakkig zijn!
Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:54 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Als je goed hebt gelezen, dan staat er dat dit sinds een aantal maanden speelt. De ruim 4,5 jaar hiervoor hadden wij wel zeer frequent seks. Maar dat vrouwen van 4,5 jaar lang geneukt worden losser worden is respectloos, dus stil.
Als het op emotioneel vlak nog steeds solide is zou ik de verminderde aantrekkingskracht naar haar toe wel eens heel duidelijk benoemen, en kijk ook naar jezelf wat jij eraan kan doen en of je er misschien ook wat op achteruit bent gegaan in die 5 jaar. Ga samen sporten, stel een doel en ga ervoor als je er mee zit. Het zou zonde zijn om een verder gezonde relatie af te serveren (op wat in principe inderdaad best oppervlakkige redenen zijn) als er nog wat aan te doen is lijkt me. Je hebt nog niet eens de 7 year itch gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2018 00:28 schreef Alfamannetje het volgende:
Op emotioneel vlak ben ik de laatste jaren wel erg gelukkig met haar en we kunnen ook echt genieten samen.
De afnemende seksuele aantrekkingskracht brengt mij nu voortdurend aan het twijvelen over mijn relatie.
Misschien komt het 'respectloze' vooral door jouw duidelijk compleet afwezige kennis van de vrouwelijke anatomie in combinatie met een hoop geklaag, en dan ook nog eens afgeven op iedereen die je vertelt wat je niet wil horen. Want dat zijn white knights en 'slijmerige' types.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:02 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb mijn profiel 6 jaar geleden toen ik 19 was alfamannetje genoemd en daar word ik nogsteeds op afgerekend. Maar ik ben oppervlakkig hoor. En een gemiddelde man is in de ogen van die slijmerige BFF-types al heel snel respectloos tegenover vrouwen.
Vanaf zijn tweede reactie gaan de meesten hier compleet leip, wat verwacht je dan? Dat hij rustig gaat reageren op de constructieve bijdragen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En reacties die vragen hoe hij het met zijn vriendin bespreekt, reacties waar hij eventueel wat aan zou hebben, daar reageert hij niet op. In plaats daarvan gaat hij mensen op de persoon aanvallen.
Meer dan zijn zicht op haar ga je niet krijgen. Hij is de TS, je gaat altijd zijn visie krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef Emisys het volgende:
[..]
Nee, dit is iets wat hij nu door de rest van het topic ook laat zien. Respect voor meer dan het uiterlijk is ver te vinden.
[..]
Meer dan zijn zicht op haar hebben wij niet. Misschien heeft ze minder tijd om te sporten? Misschien word ze down en doet ze daardoor minder aan haar looks? Misschien heeft ze ook problemen met de relatie en uit dat zich op deze manier?
Dat weten wij allemaal niet, want afgezien van zijn woorden die niks toevoegen om ons een beter inzicht te kunnen geven kunnen wij alleenmaar gissen.
Het zal voor mij zeker helpen. Ik wil haar namelijk niet kwijt als vriendin en ben zelf ook bereid om aan ons relatie te werken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
En als ze wel wat meer aan uiterlijke verzorging gaat doen, en wat gaat sporten. Zou dat dan echt helpen? Of is de koek sowieso al een beetje op.
Begin dan bij jezelf en ga niet haar lopen beschuldigen dat ze niet strak genoeg is en zich niet elke dag opmaakt als een barbiepop.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Het zal voor mij zeker helpen. Ik wil haar namelijk niet kwijt als vriendin en ben zelf ook bereid om aan ons relatie te werken.
Misschien een keer een hoer neuken, dan weet je wat je thuis hebtquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Het zal voor mij zeker helpen. Ik wil haar namelijk niet kwijt als vriendin en ben zelf ook bereid om aan ons relatie te werken.
Nogmaals dan, heb je dit alles bij haar aangegeven? Hoe reageert ze als jij je probleem uitspreekt?quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Hij komt niet echt over als iemand die om zijn vriendin geeft, iemand die om een persoon geeft praat niet op zo'n manier. Maar laten we hopen dat ik het mis heb.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vanaf zijn tweede reactie gaan de meesten hier compleet leip, wat verwacht je dan? Dat hij rustig gaat reageren op de constructieve bijdragen?
Natuurlijk zou dat het beste zijn, maar het is heel menselijk om te reageren op de aanvallen. En het is ook niet gek om daar weer zo op te reageren.
Ga nou voor het idee er even vanuit dat hij juist wel heel veel om zijn vriendin geeft en hier daarom juist mee worstelt. Kun je je dan voorstellen dat mensen die roepen dat je het maar moet uitmaken, omdat je een respectloze lul bent, alleen omdat je hetgene deelt wat je dus al heel erg dwarszit, je nogál een kutgevoel geven?
[..]
Meer dan zijn zicht op haar ga je niet krijgen. Hij is de TS, je gaat altijd zijn visie krijgen.
Die vragen die je nu stelt zijn op zich prima, maar als je op zijn eerste reactie die wat uitleg probeert te bieden duikt met zijn allen met "o, wat ben je een respectloze lul", dan heeft dat effect op het topicverloop. En de één reageert daar beter op dan de ander.
Misschien reageerde TS niet perfect, maar voor het feit dat jullie de toon zo belangrijk vinden (ook al ontgaat de respectloosheid van zijn toon mij volledig), staan jullie weinig stil bij het feit dat ook de andere kant op de toon de muziek maakt.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad op vijandige reacties. Hiernaast begrijp ik wel dat mensen vinden dat mijn verhaal respectloos overkomt. Wel wil ik gewoon eerlijk zijn over wat ik ervaar en als mensen zich hierdoor aangevallen voelen is dit misschien niet de juiste plek om dit probleem te bespreken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vanaf zijn tweede reactie gaan de meesten hier compleet leip, wat verwacht je dan? Dat hij rustig gaat reageren op de constructieve bijdragen?
Natuurlijk zou dat het beste zijn, maar het is heel menselijk om te reageren op de aanvallen. En het is ook niet gek om daar weer zo op te reageren.
Ga nou voor het idee er even vanuit dat hij juist wel heel veel om zijn vriendin geeft en hier daarom juist mee worstelt. Kun je je dan voorstellen dat mensen die roepen dat je het maar moet uitmaken, omdat je een respectloze lul bent, alleen omdat je hetgene deelt wat je dus al heel erg dwarszit, je nogál een kutgevoel geven?
[..]
Meer dan zijn zicht op haar ga je niet krijgen. Hij is de TS, je gaat altijd zijn visie krijgen.
Die vragen die je nu stelt zijn op zich prima, maar als je op zijn eerste reactie die wat uitleg probeert te bieden duikt met zijn allen met "o, wat ben je een respectloze lul", dan heeft dat effect op het topicverloop. En de één reageert daar beter op dan de ander.
Misschien reageerde TS niet perfect, maar voor het feit dat jullie de toon zo belangrijk vinden (ook al ontgaat de respectloosheid van zijn toon mij volledig), staan jullie weinig stil bij het feit dat ook de andere kant op de toon de muziek maakt.
Geef dan eens meer perspectief dan alleen maar haar look and feel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:38 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad op vijandige reacties. Hiernaast begrijp ik wel dat mensen vinden dat mijn verhaal respectloos overkomt. Wel wil ik gewoon eerlijk zijn over wat ik ervaar en als mensen zich hierdoor aangevallen voelen is dit misschien niet de juiste plek om dit probleem te bespreken.
De strakheid van de vagina is ook niet de kern van het probleem. Dit is gewoon iets wat ik opmerk terwijl ik seks met haar heb. Ik zal het inderdaad wel waarderen als ze een beetje haar vagina traint.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is het misschien een idee om samen te sporten trouwens? Dat schept sowieso een band en helpt ook met het uiterlijk dus win/win.
Verder is het inderdaad goed om bij jezelf ten rade te gaan op welke vlakken jij minder je best doet. Daar moet je sowieso wat aan doen, maar ik zou proberen om het gesprek met haar aan te gaan, dat je het gevoel hebt dat jullie elkaar misschien een beetje voor lief nemen en dan ook aangeven dat jij jouw kant wil aanpakken.
En wat de strakheid van de vagina betreft. Dat zou ik los benoemen. Je merkt hier al hoe gevoelig het ligt. Ik zou dit bespreken als jullie het eens over seks hebben (dus niet als onderdeel van zaken die je niet zo lekker zitten), als iets dat je opmerkte. Er zijn oefeningen die kunnen helpen. Ook om haar controle over haar vagina te vergroten en zo het genot voor jullie beiden te verhogen.
Praat er met haar over dan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
De strakheid van de vagina is ook niet de kern van het probleem. Dit is gewoon iets wat ik opmerk terwijl ik seks met haar heb. Ik zal het inderdaad wel waarderen als ze een beetje haar vagina traint.
Van de andere kant: in een goede relatie praat je niet zo respectloos over elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Praat er met haar over dan.
In een goede relatie kun je hier over communiceren met elkaar.
Ik voel me er niet goed bij. Weet ik niet. Zal kunnen. Misschien.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:41 schreef Emisys het volgende:
[..]
Geef dan eens meer perspectief dan alleen maar haar look and feel.
Hoe voel je je erbij? Wat is er van haar kant gebeurt? Misschien word ze depri? Misschien zit er meer achter?
Maar jij kan ook je lul trainen. Misschien vind ze wel dat jij slappe erecties hebt gekregen over de jaren. Misschien mag ie wel iets dikker en langer. Voor wat hoort wat he. Sport jij wel? Leef jij zelf wel gezond?quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
De strakheid van de vagina is ook niet de kern van het probleem. Dit is gewoon iets wat ik opmerk terwijl ik seks met haar heb. Ik zal het inderdaad wel waarderen als ze een beetje haar vagina traint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |