Hoezo makkelijk? Die arme scheidsrechter zal nu wel bij elk raar smaakje in zijn thee compleet paranoïde worden.quote:
Overtreding werd buiten de 16 ingezet....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk? Die arme scheidsrechter zal nu wel bij elk raar smaakje in zijn thee compleet paranoïde worden.
Leugens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
Hattrick Salah
Dan neem ik alles terug
Enige wat telt is waar de overtreding eindigt aldus de commentator op Sporzaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Overtreding werd buiten de 16 ingezet....
Bij trek-en duw fouten wordt gekeken naar waar de overtreding stopte.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Overtreding werd buiten de 16 ingezet....
kokosquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet zo kokoskmakronen
Stijn snapt waarom,hopelijk verlicht het zijn Salah ergenis en leed
Ik ben zeer tevreden met je.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet zo kokoskmakronen
#kokosmakroonquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet zo kokoskmakronen
Over 3.5?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
ik heb net 50 euro gewonnen
Best een bizarre regel eigenlijk.... Het zal wel dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Enige wat telt is waar de overtreding eindigt aldus de commentator op Sporza
Maar hoeveel heb je verloren door Colombia?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:33 schreef KingRoland het volgende:
aftertimerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:33 schreef KingRoland het volgende:
heb ik niet gezet had polen wel verloren rip 25 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je verloren door Colombia?
Joh als je daar al niet tegen kanquote:
Natuurlijk niet. Dus wanneer een speler uitgebroken is en ergens 30 meter van het doel vastgehouden wordt, maar pas in de 16 uit balans raakt dan is het natuurlijk logisch dat er een penal wordt gegeven.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Best een bizarre regel eigenlijk.... Het zal wel dan!
19 juni 2022.quote:
Soms laat ik mij even mijn gevoelens de vrije loop, mijn welgemeende excuses hier voorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:34 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Joh als je daar al niet tegen kanZit je hem eerst op te naaien moet je ook tegen een stootje kunnen
Was dit niet in de winter?quote:
Kekster is er wel geweest. En InZanity ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kekster er dit WK eigenlijk niet bij?
Ik mis zijn scherpe en objectieve blik
blijft VAR wegquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit is een strafschop.
WAAR BLIJFT DE VAR?????
Omdat ze elkaar vasthouden.quote:
Morgen is hij er weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Kekster er dit WK eigenlijk niet bij?
Ik mis zijn scherpe en objectieve blik
huh dit klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kut scheidsrechter
die durft niet nog een keer tegen de russen te fluiten
viese nazi
Leuk. Ik hoop nog op vele scherpe analyses van henquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kekster is er wel geweest. En InZanity ook.
Dan heeft 'ie nog meer gezanik aan zijn hoofd. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zoek een vriendin. Ik zie je elke dag wel ergens moe om worden. Jij moet wel een vreselijk kut leven hebben zeg.
Is Ties op vakantie?quote:
Om over Dick maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kramer krijgt er nog nachtmerries van
alles wat ik hier tiept kloptquote:
Die scheids ging eerst een vrije trap gevenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:37 schreef PSVCL het volgende:
schaf de var maar weer af,dat was een 100% penal
In 2020 wordt bekend dat het wk toch niet in Qatar gehouden wordt.quote:
Kontplassen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Geen vriendin nemen 422, alleen maar gezeik
Golden shower?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Geen vriendin nemen 422, alleen maar gezeik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |