Kan morgen weer bijstorten vrees ikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed dat ik niet gebet heb.
Man man man, ik zit er met al mijn voorspellingen naast
vierde scheidsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft scheids hem wel toestemming gegeven of de vierde scheids?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan morgen weer bijstorten vrees ik
Je zag duidelijk dat de scheids hem zelf permissie gaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft scheids hem wel toestemming gegeven of de vierde scheids?
De polen krijgen morgen bijgestort...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan morgen weer bijstorten vrees ik
speedy gonzalexquote:
lekker voor jequote:
We moeten Inso even fileren straks.quote:
Gaat naar Polen, die hebben dit gefixt, dus komt goed terechtquote:
Zweden past daar toch ook wel bij.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen en Denemarken wel met afstand de minste Europese teams. Geen toeval dat ze bij elkaar in de kwalificatie poule zaten.
Met Koulibaly, Sarr, Gueye, Mané en Niang is dit niet zo heel verrassendquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:23 schreef Zorro het volgende:
De wedstrijden van vandaag heb ik grandioos verkeerd ingeschat. Dus dat betekent dat Egypte straks ruim van de Russen wint.
Dat is dan juist wel toevalquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen en Denemarken wel met afstand de minste Europese teams. Geen toeval dat ze bij elkaar in de kwalificatie poule zaten.
En aangezien Nederland het daar tegen niet haalde geeft wel aan wat voor prestatie we daarvan hadden kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zweden past daar toch ook wel bij.
Kaputski?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis een jonge briljante speler aan kant van Polen. Verdiende een transfer naar Leicester geloof ik
Nederland haalde vier punten tegen Zweden en was daar uit gewoon beter.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aangezien Nederland het daar tegen niet haalde geeft wel aan wat voor prestatie we daarvan hadden kunnen verwachten.
eigen doelpuntquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Polen wordt hier ontzettend genaaid.... De goal, die gele kaart....
Polen naait zichzelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Polen wordt hier ontzettend genaaid.... De goal, die gele kaart....
Muah in de nasleep van 100 miljoen voor Pogba en 90 voor Hiekwienquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:28 schreef skysherrif het volgende:
Ajax heeft Milik voor 30 miljoen verkocht, eigenlijk nog voor de transfermarkt helemaal leip ging doen.
Toen kreeg Napoli bijna 100 miljoen voor Higuainquote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:28 schreef skysherrif het volgende:
Ajax heeft Milik voor 30 miljoen verkocht, eigenlijk nog voor de transfermarkt helemaal leip ging doen.
twitter:MexNexGen twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 18:29:43According to ESPN, Barcelona have gained interest in Hirving Lozano after failing to sign Griezmann, their initial bid could be around 50m euros. https://t.co/tk55RTvedQ reageer retweet
Prima, strik erom en weg ermeequote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:MexNexGen twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 18:29:43According to ESPN, Barcelona have gained interest in Hirving Lozano after failing to sign Griezmann, their initial bid could be around 50m euros. https://t.co/tk55RTvedQ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |