abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:45:48 #31
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179916586
Overigens heb ik geen flauw idee wie Gaffurini of all people is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:49:25 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179916644
Oh dat is een maatje van TotoGod van Sangemini. Die kan je wel vertrouwen ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179918284
Als je concludeert dat Moscon er niets mee te maken heeft mag je Reichenbach en z'n mongolide ploegleider gewoon een straf opleggen voor een valse aangifte en het in een kwaad daglicht zetten van Moscon.
  woensdag 20 juni 2018 @ 13:08:03 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179918479
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als je concludeert dat Moscon er niets mee te maken heeft mag je Reichenbach en z'n mongolide ploegleider gewoon een straf opleggen voor een valse aangifte en het in een kwaad daglicht zetten van Moscon.
En wie is die ploegleider?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179918668
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als je concludeert dat Moscon er niets mee te maken heeft mag je Reichenbach en z'n mongolide ploegleider gewoon een straf opleggen voor een valse aangifte en het in een kwaad daglicht zetten van Moscon.
Het lijkt me vooral niet bewezen. Niet elke vrijspraak leidt tot een tegenaanklacht gelukkig.
pi_179918733
TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 10:09:43 I know my first name can cause problems abroad but looking at me and then saying “Monsieur Been?” is a step too far, Europcar reageer retweet
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 juni 2018 @ 13:27:53 #37
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179918860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 10:09:43 I know my first name can cause problems abroad but looking at me and then saying “Monsieur Been?” is a step too far, Europcar reageer retweet
Zij was toch gestopt met Twitter? :?
pi_179918893
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:27 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zij was toch gestopt met Twitter? :?
Alleen in mei. Beetje zoals Mani in januari zogenaamd drank afzweert.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179920348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:20 schreef wimderon het volgende:
TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 10:09:43 I know my first name can cause problems abroad but looking at me and then saying “Monsieur Been?” is a step too far, Europcar reageer retweet
Ik heb het idee dat José weer een paar dagen ongesteld is.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 15:55:55 #40
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179923109
Goed nieuws voor Mani, de Iraniërs zijn er nog.

https://www.procyclingsta(...)mevlana/2018/stage-3
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:02:12 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179925363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed nieuws voor Mani, de Iraniërs zijn er nog.

https://www.procyclingsta(...)mevlana/2018/stage-3
Ze zijn weer terecht ja, blijkbaar zijn er ook weer wat boeven zoals Sohrabi in genade aangenomen want een paar maanden geleden reden ze nog met een kleuterklas rond. Pourseyedi nog wel teamloos. En dat Omidnia Mashhad Team is helemaal mooi, dat bestaat voor de helft uit 40+'ers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:07:51 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179925463
Als de organisatie van de Volta Portugal enige zelfkennis had zouden ze Pishgaman en Tabriz gewoon een wildcard geven. Aangevuld met Loko en Ukyo. Kan jou het schelen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179931712
Naast Lenny ook geen Schach op de startlijst voor het DK tijdrijden, waardoor de altijd vervelende Tony Martin weer eens zonder concurrentie blijft.
pi_179932896
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
Naast Lenny ook geen Schach op de startlijst voor het DK tijdrijden, waardoor de altijd vervelende Tony Martin weer eens zonder concurrentie blijft.
Geen vertrouwen in Nikijas Arend? Sunweb heeft de toverdrank weer uit de koelkast gehaald.

Waarom kan Jasja niet meer tijdrijden?
pi_179934138
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2018 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
Naast Lenny ook geen Schach op de startlijst voor het DK tijdrijden, waardoor de altijd vervelende Tony Martin weer eens zonder concurrentie blijft.
Schach toch wel?
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:22:06 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179934307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Als de organisatie van de Volta Portugal enige zelfkennis had zouden ze Pishgaman en Tabriz gewoon een wildcard geven. Aangevuld met Loko en Ukyo. Kan jou het schelen.
Als Sevilla en Rebellin aan de start staan :@
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:27:28 #47
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179934428
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als Sevilla en Rebellin aan de start staan :@
Shit ja ik was Sovac Natura4ever en dat drugskartel nog vergeten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 23:39:39 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179934674
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:57 schreef wimderon het volgende:
Als je concludeert dat Moscon er niets mee te maken heeft mag je Reichenbach en z'n mongolide ploegleider gewoon een straf opleggen voor een valse aangifte en het in een kwaad daglicht zetten van Moscon.
quote:
CyclingTips understands that the Commission had concerns about the circumstances of Reichenbach’s crash, believing that Moscon was undisputedly involved in the matter. However contrasting statements from those who saw the crash plus a lack of video and photographic evidence meant that proving deliberate intent was impossible.

CyclingTips also understands that the commission felt that the rider could have behaved differently, and that the crash would not otherwise have happened.
Jammer, wim. Wel een leuke poging.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179934790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

Jammer, wim. Wel een leuke poging.
Dat er wat stumpers moesten liegen van Madiot was wel bekend hoor.
pi_179934799
quote:
Is dat de definitieve lijst dan al? Die jongen van Team Borgus moet ook nog foetsie.
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 23:52:09 #52
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179934811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat er wat stumpers moesten liegen van Madiot was wel bekend hoor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 00:00:29 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179934889
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat er wat stumpers moesten liegen van Madiot was wel bekend hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179935232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

Is dat de definitieve lijst dan al? Die jongen van Team Borgus moet ook nog foetsie.
Ik zag inschrijving tot en met de 16e, waarbij dit de lijst van de 20e is. Maar Columbiafan zal ons ongetwijfeld meer kunnen vertellen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 09:45:00 #55
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_179938639
Zijn wij het enige land dat volgende week NK TT heeft. Of is België vandaag een van de weinige?
Net efkes anges
pi_179938842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn wij het enige land dat volgende week NK TT heeft. Of is België vandaag een van de weinige?
Het is allemaal redelijk verdeeld over deze en volgende week ja (geldt ook voor de wegrit trouwens), komt door de extra week tussen Zwitserland en Tour. O.a. Spanje, België, Noorwegen en Portugal zijn vandaag of morgen, terwijl o.a. Nederland, Frankrijk, Italië, GB, Denemarken en Duitsland volgende week zijn.

http://cqranking.com/men/asp/gen/RacesUpcoming.asp?waiting=0
pi_179941205
quote:
Stijn Devolder (38) denkt nog niet aan stoppen, ondanks drama met ploegmaat: “Ik denk nog iedere seconde aan Michael”

Zes Belgische driekleuren verzamelde Stijn Devolder al. Eentje bij de juniores en vijf bij de profs, waaronder twee in het tijdrijden. De kans dat daar nog een trui bij komt, is klein, maar zowel vandaag in Anzegem als zondag in Binche gaat zijn hart sneller kloppen. Op zijn 38ste denkt Devolder niet aan stoppen, ondanks de tragische dood van zijn ploegmaat Michael Goolaerts. Want ondanks dat ellendige voorjaar houdt deze oude knar nog steeds van de sport die hem zoveel vreugde heeft geschonken.

“Het Belgisch kampioenschap, het blijft één van de mooiste koersen van het jaar. Ik hecht enorm veel waarde aan alle drie mijn zeges op de weg. Ronse 2007 was speciaal omdat het de eerste was, zo dicht bij huis. Leuven 2010 was de meest onverwachte. Op een parcours dat mij minder lag, haalde ik het na een zeer tactische finale. En in La Roche in 2013 had niemand het verwacht, behalve ikzelf. Ik was de enige die wist dat ik goed was.”

“Mijn hart gaat veel sneller slaan als die kampioenschappen eraan komen. Al verliep mijn voorbereiding niet zoals ik wou. Ik was goed op dreef in de Ronde van Luxemburg, maar viel heel hard in een afdaling, met brandwonden over mijn hele linkerkant. Ik heb daarna wedstrijden gereden waarin ik eigenlijk niet in staat was om te koersen. Maar ik had de competitie nodig. Het gaat beter nu, maar de wonden op mijn heup zijn nog niet dicht. Ik zal er het beste van maken.”

“Het BK tijdrijden rij ik omdat het in Anzegem is, op vier kilometer van mijn woonplaats Deerlijk. Ik won twee keer de tijdrittitel, dus eigenlijk mag ik alleen tevreden zijn met de eerste plaats. Maar ik moet mij geen illusies maken. Ik ga alles geven en zie wel waar ik uitkom.”

Automatische piloot

“Ik had al veel pech dit voorjaar. De week voor Harelbeke was ik echt goed, ik won zelfs bijna in Denain. Maar in de twee koersen waarop ik mijn zinnen had gezet, de E3 en de Ronde van Vlaanderen, ben ik twee keer door een zware valpartij uit koers geslagen. Dat is natuurlijk niks vergeleken met wat met Michael Goolaerts is gebeurd in Parijs-Roubaix. Ik kan het nog altijd niet vatten dat hij overleden is. Ik was heel close met hem, samen met Senne Leysen. We zaten met z’n drieën ’s avonds vaak lol te maken op de kamer.”

“Michael was een aangename jongen, ik denk nog iedere seconde aan hem. Hij koerste heel graag en had het in zich om een mooie carrière uit te bouwen. Ik ga nog geregeld langs bij zijn ouders om erover te praten. Ik heb dat nog niet verwerkt, kan zijn dood niet zomaar een plaats geven. Het is de derde keer dat mij dit overkwam. Eerst Frederiek Nolf (die in zijn slaap stierf in de Ronde van Qatar, nvdr.), daarna ploegmaat Wouter Weylandt (die stierf na een val in de Giro, nvdr.). We gingen zelfs samen op vakantie. Telkens dacht ik: Dit wil ik nooit meer meemaken. En toch gebeurde het weer. Het lot beslist, je mag daar niet te veel over nadenken. Ik sta er ook niet bij stil dat mij iets zou kunnen overkomen. Ik heb meer schrik dat het opnieuw met een vriend en ploegmaat gebeurt.”

“Het is ook de eerste keer dat ik hier weer in het hotel ben sinds zijn dood (Devolder verblijft de dag voor de tijdrit met ploegmaat Senne Leysen in Hotel Van der Valk in Nazareth, nvdr.). Het is hier dat we te horen kregen dat Michael het niet gehaald had.”

“Wat ook heel raar is: ik denk dat ik hem soms zie. Ik herken hem in mensen die passeren. We trokken ook al met een paar ploegmaats naar de Ardennen om erover te praten, dat gaf een bepaalde troost.”

“Eerder was tijdens de Ronde van Vlaanderen ook mijn oma Marie-Louise overleden. Ik kreeg het te horen na de wedstrijd. Ik dacht toen: Laat Parijs-Roubaix maar rap gepasseerd zijn, dat ik het kan verwerken. Ik leefde op automatische piloot. En dan slaat tijdens die wedstrijd het noodlot toe.”

“Uiteraard had ik het daarna moeilijk, maar aan stoppen heb ik nooit gedacht. Ik ben dan wel al 38 en einde contract, maar ik wil ook volgend jaar nog koersen. Ik ben er nog niet mee bezig, er is nog tijd, maar ik denk wel dat ik er met Nick Nuyens uit geraak. Ik zie het wel zitten om bij Veranda’s Willems te blijven.”

Stramme spieren

“Ik koers gewoon nog heel graag. Ik heb niet meer de benen van in mijn glorieperiode, maar misschien zit er wel nog een uitschieter in. Ik stap nog iedere morgen met veel plezier op de fiets om te trainen. In het leven heb je uitdagingen nodig. De prestaties zijn natuurlijk minder, maar ik heb niet de indruk dat het moeilijker gaat dan pakweg vijf jaar geleden. Mijn lichaam zegt niet stop, ik heb geen ouderdomskwaaltjes. Ik heb ook niet de indruk dat ik meer moet rusten dan vroeger. Integendeel, ik heb nu meer koersen nodig om goed te zijn. De spieren voelen niet strammer na een koers dan tien jaar geleden. Ik verzorg mij nog altijd zoals vroeger. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zoveel ouder ben dan die mannen en ik gedraag mij ook niet als een vaderfiguur. Ik zit niet constant te zeggen tegen mijn jonge ploegmaats wat ze moeten doen. Maar ze mogen mij altijd raad vragen.”

“Ik ben ook nog niet bezig met het leven na de koers. Als ik stop, zal ik wel een nieuwe uitdaging vinden. Ik ben gepassioneerd door landbouwwerktuigen, misschien ga ik daarin verder. Of blijf ik in de koers. Of ga ik studeren. Ik ben bezig in de laatste jaren van mijn carrière zo goed mogelijk te presteren. Er wordt gezegd: het BK in 2020 vlak bij huis, in Ingooigem, zou een mooi afscheid zijn. Maar ik bekijk het jaar per jaar, want als je focust op een bepaalde datum, ga je daar onbewust naar toeleven. En ben je niet meer bezig met het wielrennen. Dat wil ik vermijden.”
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:48:37 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179943587
Volgens Sky heeft Froome geen positieve plas afgeleverd.

"Het was eerder een ongunstige analytische bevinding"

Dat u het even weet
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 15:07:00 #59
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179943859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens Sky heeft Froome geen positieve plas afgeleverd.

"Het was eerder een ongunstige analytische bevinding"

Dat u het even weet

pi_179944157
Vorig jaar waren er ook wel nog een aantal last minute wijzigingen dus fingers crossed, ook de Schach en z'n entourage zwijgen in alle toonaarden. Ik vrees er dus voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')