abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:28:52 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179895391
Of enkel het werk en niet bij dezelfde werkgever?
Dus hoe vind je ongeveer hetzelfde werk in het buitenland?
pi_179895418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sommige mensen willen gewoon irritant doen. Anyway, terugkomend op jouw reactie. Ik weet dat niet in te schatten, maar zal het toch maar eens moeten vragen. In principe is mijn werk prima te doen vanuit thuis of waar dan oom ter wereld, zolang ik maar een laptop en internet heb.
Ja, je moet het toch met je werkgever bespreken helaas. Maar voor wat het waard is: ik vind het goed :P
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:21:33 #28
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179897870
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Huidige baan, dus gewoon in het Nederlands alleen dan vanuit het buitenland. Snap je?
Dus dit is wat je zou willen en niet een baan in het buitenland in de PR?

Dat lijkt me gedoemd te mislukken - netwerken is zo'n belangrijk onderdeel van PR dat je niet vanuit het buitenland voor een bedrijf in Nederland de PR kan doen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_179899978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, je moet het toch met je werkgever bespreken helaas. Maar voor wat het waard is: ik vind het goed :P
Ik ook. :Y

TS moet wel kijken of ze dan nog kinderopvangtoeslag kan ontvangen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:53:51 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179900022
Gewoon een DM aan je broeder Dven sturen en dan komt het allemaal goed. Zo werkt dat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179900188
Hou je wel rekening met een eventueel tijdsverschil? Wanneer je werkgever je maar 3 uurtjes per dag kan bereiken kan je er al vanuit gaan dat het niks wordt.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:19:25 #32
104963 ETA
European Travel Author
pi_179902176
Hangt sterk af van wat voor baan je exact hebt, soort werkgever en hoeveel jij voor de werkgever waard bent.

Hoe waardevoller jij bent, hoe meer zij zullen doen om jouw te behouden. Ik werk bij een groot internationaal bedrijf waar men ver gaat voor waardevolle mensen. Bijvoorbeeld mijn manager woont in Wenen, maar komt elke week naar kantoor in Amsterdam voor 3 dagen (verblijf in hotel) op kosten van de zaak. Overige dagen werkt ze van huis uit. Ze is enorm goed in haar vak en de werkgever heeft dus hier flink wat voor over.

Je kan het altijd vragen aan je werkgever, maar die zal zich dan afvragen of het voor hem de moeite waard is. Ik hoop dat je genoeg zelfkennis hebt om deze vraag vooraf al te beantwoorden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_179903717
Een werkgever zal normaal gesproken niet staan te springen om iemand die vanuit het buitenland voor ze wil gaan werken. Dat brengt veel te veel gedoe met zich mee qua belastingafdracht en sociale premies.
pi_179903723
Maar je werkt hier toch ook nog maar net?
pi_179918147
Welk land denk je aan?

Als zuidelijkere Europese landen is moet je niet denken dat je met Engels snel werk kan scoren. Daar heb je echt lokale taal nodig, hoewel uitzonderingen er altijd zijn qua vakgebied. Zuidelijke landen begint voor mij al voorbij Brussel.

Beste is via internet goed onderzoek doen. En uiteraard daar lokaal solliciteren. Wellicht moet je niet te kritisch zijn qua werk. Om precies iets te vinden wat aansluit bij je huidige ervaring en enigszins salaris is altijd lastig direct vanaf het begin. Tenzij je ICT zit ofzo, erg gewilde vakgebieden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_179921299
Ik heb een tijdje in Saudi-Arabië gewerkt. DM voor verdere details.
pi_179921936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:52 schreef Aloulu het volgende:
Welk land denk je aan?

Als zuidelijkere Europese landen is moet je niet denken dat je met Engels snel werk kan scoren. Daar heb je echt lokale taal nodig, hoewel uitzonderingen er altijd zijn qua vakgebied. Zuidelijke landen begint voor mij al voorbij Brussel.

Beste is via internet goed onderzoek doen. En uiteraard daar lokaal solliciteren. Wellicht moet je niet te kritisch zijn qua werk. Om precies iets te vinden wat aansluit bij je huidige ervaring en enigszins salaris is altijd lastig direct vanaf het begin. Tenzij je ICT zit ofzo, erg gewilde vakgebieden.
Ik dm je zo met info over land.
pi_179922328
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 20:16 schreef mootie het volgende:
Maar je werkt hier toch ook nog maar net?
Yup, en daarom vind ik het ook lastig om dit voorstel te doen.
pi_179922353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:01 schreef MaximumRush het volgende:
Hou je wel rekening met een eventueel tijdsverschil? Wanneer je werkgever je maar 3 uurtjes per dag kan bereiken kan je er al vanuit gaan dat het niks wordt.
Europees land. Dat hoeft geen probleem te zijn dus.
pi_179922363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:53 schreef Dven het volgende:
Gewoon een DM aan je broeder Dven sturen en dan komt het allemaal goed. Zo werkt dat.
Ga ik zo doen, broeder!
  Moderator woensdag 20 juni 2018 @ 15:51:37 #41
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_179922972
Ongeacht de TS mag er gewoon normaal gereageerd worden. Haar postgeschiedenis hoeft er niet bijgehaald te worden en de oh zo irritante volgers die menen het topic van TS hier in WGR te kunnen gebruiken om weer lekker steken onder water te geven mogen ook wegblijven.

Topic opgeschoond.
pi_179923255
Ga je nu je huidige baan behouden, maar in plaats van in Nederland in het buitenland werken? Dan maakt de taal niet uit, je blijft immers het Nederlandse werk doen, dus zal je dat gewoon in het Nederlands moeten doen.

Ga je voor een ander filiaal van je werkgever werken, dan moet je zo snel mogelijk de taal leren. Als je die niet spreekt wordt het niks, maar mogelijk kan je in het begin met Engels rondkomen.

Ga je voor eenzelfde soort baan bij een andere werkgever, dan moet je de taal leren voor je überhaupt gaat nadenken over emigratie. Anders ga je sowieso geen baan vinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179923660
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:59 schreef Ludachrist het volgende:
Ga je nu je huidige baan behouden, maar in plaats van in Nederland in het buitenland werken? Dan maakt de taal niet uit, je blijft immers het Nederlandse werk doen, dus zal je dat gewoon in het Nederlands moeten doen.

Ga je voor een ander filiaal van je werkgever werken, dan moet je zo snel mogelijk de taal leren. Als je die niet spreekt wordt het niks, maar mogelijk kan je in het begin met Engels rondkomen.

Ga je voor eenzelfde soort baan bij een andere werkgever, dan moet je de taal leren voor je überhaupt gaat nadenken over emigratie. Anders ga je sowieso geen baan vinden.
Ik hoop natuurlijk dat ik mijn baan kan meenemen naar het buitenland, maar dat weet ik dus nog niet. Dat zou ik moeten bespreken. Mocht dat niet mogelijk zijn, wil ik wel graag opzoek naar een baan. Probleem is alleen taal. Hoe doe je dat dan? Hoe begin ik, maar vooral hoe vind ik snel een baan?
pi_179923662
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:51 schreef Armani XL het volgende:
Ongeacht de TS mag er gewoon normaal gereageerd worden. Haar postgeschiedenis hoeft er niet bijgehaald te worden en de oh zo irritante volgers die menen het topic van TS hier in WGR te kunnen gebruiken om weer lekker steken onder water te geven mogen ook wegblijven.

Topic opgeschoond.
Heel goed!!
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:21:35 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179923691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat ik mijn baan kan meenemen naar het buitenland, maar dat weet ik dus nog niet. Dat zou ik moeten bespreken. Mocht dat niet mogelijk zijn, wil ik wel graag opzoek naar een baan. Probleem is alleen taal. Hoe doe je dat dan? Hoe begin ik, maar vooral hoe vind ik snel een baan?
Door in ieder geval de taal te spreken en dus dat zsm te leren. Of bij internationale bedrijven te gaan werken waar je het met Engels af kan bv
pi_179923736
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat ik mijn baan kan meenemen naar het buitenland, maar dat weet ik dus nog niet. Dat zou ik moeten bespreken. Mocht dat niet mogelijk zijn, wil ik wel graag opzoek naar een baan. Probleem is alleen taal. Hoe doe je dat dan? Hoe begin ik, maar vooral hoe vind ik snel een baan?
In de meeste westerse landen zijn er wel uitzendbureaus/bemiddelingsbureaus die zich richten op buitenlanders die de taal niet spreken. Het zijn, voor zover ik weet, meestal niet echt topbanen, denk bijvoorbeeld aan een callcenter oid. Maar terwijl je daar werkt kun je dan de taal leren en uiteindelijke een betere baan vinden die meer aansluit bij je opleiding en wat je wil.
pi_179923748
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat ik mijn baan kan meenemen naar het buitenland, maar dat weet ik dus nog niet. Dat zou ik moeten bespreken. Mocht dat niet mogelijk zijn, wil ik wel graag opzoek naar een baan. Probleem is alleen taal. Hoe doe je dat dan? Hoe begin ik, maar vooral hoe vind ik snel een baan?
Ik zou hier alvast een taalcursus gaan volgen terwijl je hier nog werkt, en dan vanuit hier sollicitaties gaan versturen.

Ik zou absoluut niet daarheen verhuizen en erop gokken dat ik snel een baan vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 20 juni 2018 @ 16:26:03 #48
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_179923765
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat ik mijn baan kan meenemen naar het buitenland, maar dat weet ik dus nog niet. Dat zou ik moeten bespreken. Mocht dat niet mogelijk zijn, wil ik wel graag opzoek naar een baan. Probleem is alleen taal. Hoe doe je dat dan? Hoe begin ik, maar vooral hoe vind ik snel een baan?
Geen idee welke taal en of je er al iets van weet, maar op z'n minst een taalcursus starten. Er zijn verschillende websites voor vacatures in het buitenland, zoals bijvoorbeeld toplanguagejobs.com.
pi_179923873
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Yup, en daarom vind ik het ook lastig om dit voorstel te doen.
Zonder vast contract zie ik het niet heel positief in.
pi_179923931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 16:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Door in ieder geval de taal te spreken en dus dat zsm te leren. Of bij internationale bedrijven te gaan werken waar je het met Engels af kan bv
Dat heb je niet zo snel geleerd en al helemaal niet het niveau waarop ik het zou moeten kunnen voor mijn functie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')