abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179891857
Hoe pak je zoiets aan? Laten we zeggen je gaat om wat voor reden dan ook naar het buitenland ( gewoon een Europees land), je spreekt de taal niet, maar wil wel gewoon aan het werk? Een hbo/wo achtergrond in een beroep waar taal heel belangrijk is...
pi_179891884
Stel dat je zeer tevreden bent met je huidige baan en zij ook met jou. Zou je dan kunnne vragen of je vanaf thuis in buitenland mag werken? Een laptop en internet is voldoende. Is dat het vragen waard?
pi_179891925
Voor sommige sectoren zijn er een soort uitzendbureau's die alles voor je regelen hier in
pi_179892105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:25 schreef Allures het volgende:
Voor sommige sectoren zijn er een soort uitzendbureau's die alles voor je regelen hier in
Welke? En kan je een baan in de laten we zeggen pr krijgen als je de taal van zo een land niet machtig bent?
pi_179892964
Je WG heeft geen kantoor in het buitenland? Misschien zou je overgeplaatst kunnen worden naar dat kantoor.
pi_179892988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Welke? En kan je een baan in de laten we zeggen pr krijgen als je de taal van zo een land niet machtig bent?
Nee
pi_179893034
ligt eraan wat voor werk, in de ict is vaak Engels spreken goed genoeg om overal aan de bak te komen. Ook kun je vaak vanuit huis werken.
pi_179893379
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stel dat je zeer tevreden bent met je huidige baan en zij ook met jou. Zou je dan kunnne vragen of je vanaf thuis in buitenland mag werken? Een laptop en internet is voldoende. Is dat het vragen waard?
Vragen kan altijd.
pi_179893430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:31 schreef totalvamp het volgende:
ligt eraan wat voor werk, in de ict is vaak Engels spreken goed genoeg om overal aan de bak te komen. Ook kun je vaak vanuit huis werken.
Pr.
pi_179893448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:28 schreef wielrennerdt het volgende:
Je WG heeft geen kantoor in het buitenland? Misschien zou je overgeplaatst kunnen worden naar dat kantoor.
Niet de stad waar ik eventueel ga wonen, helaas.
pi_179893459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:49 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Vragen kan altijd.
Wat zal het antwoord zijn, denk je?
pi_179893516
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Niet de stad waar ik eventueel ga wonen, helaas.
Welke stad wil je naartoe? Kan je niet naar een stad gaan waar je WG een kantoor heeft? Misschien zitten daar ook leuke steden tussen.

Anders in de stad waar je graag naar toe wilt een baan zoeken? Met wat werkervaring en een WO opleiding moet dat wel lukken denk ik.
pi_179893554
Als het pr voor de publieke markt is lijkt het me heel moeilijk om in het buitenland dit goed te doen zonder de taal en cultuur te beheersen. :D
pi_179893609
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat zal het antwoord zijn, denk je?
Vind ik moeilijk in te schatten want ik weet natuurlijk niet hoe de verhouding tussen jou en je werkgever is.
Ik kan me best voorstellen dat ze geen zin hebben in eventueel extra gedoe dat het zou opleveren, of dat ze zoiets uit principe bijvoorbeeld niet goedkeuren.

Maar voor hetzelfde geldt zijn ze dolblij met jou en willen ze je niet kwijt, en kan het wel.
pi_179894011
Heb hier op mn werk ook iemand die vanuit het buitenland werkt. Hij moet wel 1x in de 3 maanden een week op kantoor zijn.
pi_179895087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:26 schreef 111210 het volgende:
Heb hier op mn werk ook iemand die vanuit het buitenland werkt. Hij moet wel 1x in de 3 maanden een week op kantoor zijn.
Ja, zou perfect zijn voor mij! Zo nu en dan terug moeten, is geen enkel probleem.
pi_179895120
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, zou perfect zijn voor mij! Zo nu en dan terug moeten, is geen enkel probleem.
Maar je snapt zelf toch ook wel dat je niet in PR kunt werken als je de taal niet machtig bent?
pi_179895127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:56 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Welke stad wil je naartoe? Kan je niet naar een stad gaan waar je WG een kantoor heeft? Misschien zitten daar ook leuke steden tussen.

Anders in de stad waar je graag naar toe wilt een baan zoeken? Met wat werkervaring en een WO opleiding moet dat wel lukken denk ik.
Ze hebben helaas maar 1 kantoor in dat land, en dat zit 900 km verderop. Geen optie dus. Tenzij ik vanuit huis mag werken.

Probleem is toch echt taal. Hoe vind je een baan op niveau? Iets onder is geen probleem, maar niet drastisch onder.
pi_179895154
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je snapt zelf toch ook wel dat je niet in PR kunt werken als je de taal niet machtig bent?
Volgens mij bedoelt ze dat ze haar huidige werk blijft doen, in de taal die ze kent dus, maar dan vanuit het buitenland.
pi_179895195
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Lees je wel? Mijn baan vanuit huis kunnen doen, HUIDIGE baan. Als je beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat ik ook wel weet dat het lastig is omdat pr heel erg geducht is op taal en cultuur.
pi_179895221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze dat ze haar huidige werk blijft doen, in de taal die ze kent dus, maar dan vanuit het buitenland.
Sommige mensen willen gewoon irritant doen. Anyway, terugkomend op jouw reactie. Ik weet dat niet in te schatten, maar zal het toch maar eens moeten vragen. In principe is mijn werk prima te doen vanuit thuis of waar dan oom ter wereld, zolang ik maar een laptop en internet heb.
pi_179895264
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lees je wel? Mijn baan vanuit huis kunnen doen, HUIDIGE baan. Als je beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat ik ook wel weet dat het lastig is omdat pr heel erg geducht is op taal en cultuur.
En je reageert ook posts waarin wordt gemeld dat er uitzenbureaus voor het buitenland zijn. Enorm duidelijk ben je niet.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:26:21 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179895323
Je wilt je huidige baan doen in een ander land.. Wat maakt de taal van dat andere land dan uit? Want je werk zal niet ineens veranderen omdat jij in een ander land zit.

Of jouw werkgever wil betalen voor de tripjes die jij af en toe naar het bedrijf moet doen en of het mogeljk is om ubehrupat je werkt vanuit een ander land te doen, dat kunnen wij niet ruiken.

Hoeveel contact heb je nu met collegás, mag je uberhaupt nu wel vanuit huis werken (in hetzelfde als als je bedrijf). Etc etc. is allemaal van belang
pi_179895346
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:26 schreef Cue_ het volgende:
Je wilt je huidige baan doen in een ander land.. Wat maakt de taal van dat andere land dan uit? Want je werk zal niet ineens veranderen omdat jij in een ander land zit.

Of jouw werkgever wil betalen voor de tripjes die jij af en toe naar het bedrijf moet doen en of het mogeljk is om ubehrupat je werkt vanuit een ander land te doen, dat kunnen wij niet ruiken.

Hoeveel contact heb je nu met collegás, mag je uberhaupt nu wel vanuit huis werken (in hetzelfde als als je bedrijf). Etc etc. is allemaal van belang
Huidige baan, dus gewoon in het Nederlands alleen dan vanuit het buitenland. Snap je?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:28:24 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_179895380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

Huidige baan, dus gewoon in het Nederlands alleen dan vanuit het buitenland. Snap je?
En antwoorden op mijn andere vragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')