Wilde je je dochter omleggen?? Echt gekke toerkoe jij, hè.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken dan kan je ook moordenaar worden.
laatste keer dat ie thuis komt dan. Gok ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef nijnja het volgende:
Wie weet komt je zoon wel thuis met een schoonzoon
Fietsquote:Op maandag 18 juni 2018 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laatste keer dat ie thuis komt dan. Gok ik zo.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Alsof jij jezelf ooit voort zult planten..![]()
![]()
Die tech bestaat allang en is heel simpel. Gelukkig werken artsen daar niet aan mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Klacht: geen tech die de mogelijkheid geeft om de geslacht van je toekomstige kinderen te bepalen
Heb je liever dat ze het doet waar je bij bent?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken...
Je bent vergeten om eerst op je vanillekwark account in te loggenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Handleiding het volgende:
Kap toch eens met die verzonnen topics.
fuck. dank je murp.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent vergeten om eerst op je vanillekwark account in te loggen
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Alsof jij jezelf ooit voort zult planten..![]()
![]()
Mannen kunnen geen aids krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:10 schreef Pharkus het volgende:
Want je zoon moet je maar rondlaten sletten, soa's laten vangen en kinders achterlaten?
Sinds wanneer? En waarom zouden je zoons wel iemand anders zijn dochter mogen onteren?quote:
Wacht... Hier volgde ik je niet meer.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende: Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken dan kan je ook moordenaar worden.
Voor het geval je opmerking oprecht is:quote:Op maandag 18 juni 2018 23:28 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wacht... Hier volgde ik je niet meer.
Een sleutel die in alle sloten past is een goede sleutel, maar een slot waar alle sleutels inpassen is een slecht slot.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sinds wanneer? En waarom zouden je zoons wel iemand anders zijn dochter mogen onteren?
Iedere volwassen lul past in een volwassen kut.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 04:24 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Een sleutel die in alle sloten past is een goede sleutel, maar een slot waar alle sleutels inpassen is een slecht slot.
hey dont shoot the messengerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 07:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Iedere volwassen lul past in een volwassen kut.
Die dubbele standaard voor jongens en meisjes is gewoon krom.
Je zal maar kinderen hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 07:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je zal maar een zoon hebben die elke hersenscheet op internet post.
Wat zet je hier een stereotype beeld van de vrouw neer zeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt allemaal wel goed hoor, moeders de vrouw heeft daar ook een belangrijke rol inm
koken, de was doen en stofzuigen, meer verwacht ik niet van een vrouw.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat zet je hier een stereotype beeld van de vrouw neer zeg.
Beter dan buitenlandse lullen die jij lief hebt. Jij bent toch meer van de bruine?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:04 schreef -river- het volgende:
Ik gun je heel veel dochters die dol zijn op Nederlandse lullen
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 04:24 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Een sleutel die in alle sloten past is een goede sleutel, maar een slot waar alle sleutels inpassen is een slecht slot.
Nee, ik ben dol op Nederlandse lullen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Beter dan buitenlandse lullen die jij lief hebt. Jij bent toch meer van de bruine?
Anti-klacht: deze user zal zich nooit voortplantenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Ik zat net in de auto en ik zat zo te denken van. Als ik later kinderen zou krijgen dan zou ik echt geen dochter willen hebben. Veel makkelijker om zonen te hebben. Hoef je niet naar achterom te kijken. Stel je voor. Je hebt een dochter. Eerst betalen voor tampons, inlegkruisjes en kutdoekjes en weet ik nog wat meer. En dan zijn ze groot en dan luisteren ze niet. Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken dan kan je ook moordenaar worden. Nee. Doe mij maar gewoon paar zonen. Dan mogen andere mensen die wel dochters hebben zich druk maken om dingen.
Klacht: geen tech die de mogelijkheid geeft om de geslacht van je toekomstige kinderen te bepalen
DM of PM me voor 31cm schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ik ben dol op Nederlandse lullen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
DM of PM me voor 31cm schoon aan de haak.
Dan moet je eens black gaan dan zal je nooit meer never back, gaan. Na een stevige zwarte paardenpik in je witte kutje ga je echt niet meer terug naar een verfrommelde kaaspik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ik ben dol op Nederlandse lullen.
Of ben je zo’n type die wel wil maar niemand kan krijgen. Lekker met je kutje friemelen de hele dag.quote:
Man man zoek aub een geit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Of ben je zo’n type die wel wil maar niemand kan krijgen. Lekker met je kutje friemelen de hele dag.
je hoeft niet te reageren hequote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Of ben je zo’n type die wel wil maar niemand kan krijgen. Lekker met je kutje friemelen de hele dag.
Matige troll jij.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Pleur maar dicht, is weer zo'n kansloze attack helicopter gender topicquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste keer anders gooi ik het topic dicht
ja want de rode vlag uithangen gebeurt inderdaad al in de eerste levensjaren van een meisjequote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Stel je voor. Je hebt een dochter. Eerst betalen voor tampons, inlegkruisjes en kutdoekjes en weet ik nog wat meer. En dan zijn ze groot...
Bij de geboorte toch al?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja want de rode vlag uithangen gebeurt inderdaad al in de eerste levensjaren van een meisje
Jongenskind kost bijna niks. Kan je gewoon loslaten en ze groeien wel vanzelf. Bij een meisje moet je allemaal betalen voor dingen en letten op dingen. Nah.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:25 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Kinderen hebben kost tijd, geld en zorgen. Ik gebruik dat alles liever voor wat andere dingen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Jongenskind kost bijna niks. Kan je gewoon loslaten en ze groeien wel vanzelf. Bij een meisje moet je allemaal betalen voor dingen en letten op dingen. Nah.
Moet jij zeggen. Uit 1987 zijn en nog geen kinderen hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:16 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat jij geen ouder word zeg! Wat een lapzwans zou jij zijn zeg.
Oh wow, profiel bekijken om proberen mij te beledigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Uit 1987 zijn en nog geen kinderen hebben.
En school heb je ook niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:27 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Oh wow, profiel bekijken om proberen mij te beledigen.!
Dus een kind hebben betekent iets bij jouw ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |