Wilde je je dochter omleggen?? Echt gekke toerkoe jij, hè.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken dan kan je ook moordenaar worden.
laatste keer dat ie thuis komt dan. Gok ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef nijnja het volgende:
Wie weet komt je zoon wel thuis met een schoonzoon
Fietsquote:Op maandag 18 juni 2018 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laatste keer dat ie thuis komt dan. Gok ik zo.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Alsof jij jezelf ooit voort zult planten..![]()
![]()
Die tech bestaat allang en is heel simpel. Gelukkig werken artsen daar niet aan mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Klacht: geen tech die de mogelijkheid geeft om de geslacht van je toekomstige kinderen te bepalen
Heb je liever dat ze het doet waar je bij bent?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende:
Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken...
Je bent vergeten om eerst op je vanillekwark account in te loggenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Handleiding het volgende:
Kap toch eens met die verzonnen topics.
fuck. dank je murp.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent vergeten om eerst op je vanillekwark account in te loggen
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Alsof jij jezelf ooit voort zult planten..![]()
![]()
Mannen kunnen geen aids krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:10 schreef Pharkus het volgende:
Want je zoon moet je maar rondlaten sletten, soa's laten vangen en kinders achterlaten?
Sinds wanneer? En waarom zouden je zoons wel iemand anders zijn dochter mogen onteren?quote:
Wacht... Hier volgde ik je niet meer.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Atak het volgende: Als ze dan ook nog een sletje wordt en achter je rug gaat neuken dan kan je ook moordenaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |