jonge zelfs ik zou mee kunnen met het huidige nederlands elftalquote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
Hazard zou zo mee kunnen in het nederlands elftal.
okay Klaas.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jonge zelfs ik zou mee kunnen met het huidige nederlands elftal
En dan komt er zo nog 1 bij ookquote:
Welke positie Klaas?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jonge zelfs ik zou mee kunnen met het huidige nederlands elftal
Die ene kans bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:41 schreef TLC het volgende:
Met al die fouten die de Belgen maken had Ronaldo al n paar keer kunnen scoren
Bedankt. Die van TUN-ENG is van Bolasie.quote:
beetje zoals messi...quote:
Ben jij het Paul Merson ?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje zoals messi...
over het veld sjokken af toe de bal krijgen....3 man omspelen en scoren
allemaal niet zo moeilijk voor mij
E of T?quote:
Zeker niet als we savonds gaan spelenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
Dit scheidsrechtersteam zie je niet meer terug op het toernooi.
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker niet als we savonds gaan spelen
Gewoon van die lichtgevende hesjes aantrekkenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 18 juni 2018 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kooke moet zich vooral met hockey bezighouden.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Panama is bagger, Belgi is bagger, de scheids is bagger. Is de commentator nou cht de beste van deze wedstrijd?![]()
Ze zijn niet zo goed in hesjes aantrekken.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon van die lichtgevende hesjes aantrekken
Het is wat meid.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:47 schreef VeX- het volgende:
Kijk als de Belgen nou gewoon normaal doen en blij zijn met een lastige overwinning is het prima, maar die Belgen doen soms zo alsof het allemaal zo makkelijk gaat, dat zij zo goed zijn en dat een kwartfinale een recht is. Wie het kleine niet eert..
En het ergste is, zo waren ze nooit. Pas sinds de sfgelopen 4 jaar nadat ze zich voor het eerst in meer dan een decennium hadden gekwalificeerd (:")) worden ze zo arrogant. Daarom ga ik niet juichen voor de Belgen.
En Panama stelt ook echt niks voor, de makkelijkste tegenstander die ze hsdden kunnen treffen.
komt door de VARquote:
Ik had ook meer verwacht. Dit is gewoon een lachertje.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:51 schreef tja77 het volgende:
Belgi heeft mazzel dat Panama er niet zo heel veel van kan. Defensief is het uitermate zwak m.u.v. Courtois. De opbouw is ontzettend slordig, dat valt me echt van ze tegen.
Zullen pas na de groepsfase echte tegenstand krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:51 schreef tja77 het volgende:
Belgi heeft mazzel dat Panama er niet zo heel veel van kan. Defensief is het uitermate zwak m.u.v. Courtois. De opbouw is ontzettend slordig, dat valt me echt van ze tegen.
Eredivisie vroege wedstrijd op zondag begint kwartier eerder.quote:
Chadliquote:Op maandag 18 juni 2018 18:50 schreef RamboDirk het volgende:
Chadli kwam altijd met de lamborghini naar de training bij Twente
En brama met de brommert
Gewoon wat bladwijzers.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:52 schreef showtimer het volgende:
[..]Heb je sneltoetsen voor je Spongebob verzameling?
Geenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is die volgende partij die deze scheids fluit?
Ja, ik heb het er druk mee.quote:
daar voetballen ze nietquote:Op maandag 18 juni 2018 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat staartje kan echt niet
Net zoals voetballen bij WBA
Poging ertoe.quote:
Tweede divisie Zimbabwequote:Op maandag 18 juni 2018 18:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is die volgende partij die deze scheids fluit?
Natafelen met Parkinson.quote:
Herrie Keen gaat er 2 makenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo nog Engeland-Tunesiwat een flopdag
Kekke zonnebrilquote:
Nee Mexico (en daar hoop ik ook op), Lozano gaat de ster van het toernooi worden en PSV kan lekker cashen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Het is duidelijk, Belgi wordt wereldkampioen![]()
Dat missende glasquote:
Vooral het spel iddquote:Op maandag 18 juni 2018 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen Panama had het meer gemogen
PowerLoungenGodquote:
Vond het altijd erg frappant dat dit dan "het lekkere wijf" uit Belgi was op het vorige toernooiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |