Prima excuus om niet meer alle details naar voren te kunnen halen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is 'vozen' ?
Overigens, hoe kun je niet alle details meer weten? Of wil je 'alcohol' als excuus gaan aanvoeren?
Nee, maar wel de reden dat ik gewoon simpelweg niet alles meer weet.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is 'vozen' ?
Overigens, hoe kun je niet alle details meer weten? Of wil je 'alcohol' als excuus gaan aanvoeren?
Ja, exact, wat een aanwijzing is dat die meid moet gaan rennen, want na 10 jaar een keer gedronken te hebben en dan dit doen en het dan zogenaamd niet meer allemaal precies weten is echt pure kolder.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima excuus om niet meer alle details naar voren te kunnen halen.
Maar hoe weet je dan dat er niet meer gebeurd is dan alleen vozen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Nee, maar wel de reden dat ik gewoon simpelweg niet alles meer weet.
Nee echt niet, maar ik kan ook niet niet eerlijk zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zou je dat vertellen? Wil je van d'r af?
Van de persoon in kwestiequote:Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat er niet meer gebeurd is dan alleen vozen?
Je relatie baseren op geheimzinnigheid is een erg gezond principe.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zou je dat vertellen? Wil je van d'r af?
Hoe is het bij jou afgelopen? Hoe heb je het gezegd?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je houdt van haar en je hebt geblunderd. Op de blaren zitten en eruit gooien. Vergeeft ze je? Des te meer reden om aanzienlijk zorgvuldiger om te gaan met je doelen en lusten. Vergeeft ze je niet? Dan heb je hier een waardevolle les geleerd, één die je waarschijnlijk nog lang bij zal blijven.
Heel veel succes maat, ik ken de struggle.
Maar dan zal er vast alcohol in het spel zijn geweest als je diens verhaal nodig had om te weten wat er gebeurd is toch?quote:
Alsof je vreemd gaat onder het mom van alcohol. Grenzen vervagen onder gebruik van alcohol, waardoor je mogelijk iets doet wat je met je volle verstand waarschijnlijk niet zou doen. Het moet ook geen excuus zijn, maar het is wel een verklaring voor waarom het gebeurde. Is niet voor niets dat het vaker gebeurd wanneer mensen onder invloed zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, exact, wat een aanwijzing is dat die meid moet gaan rennen, want na 10 jaar een keer gedronken te hebben en dan dit doen en het dan zogenaamd niet meer allemaal precies weten is echt pure kolder.
Vreemdgaan is een symptoom van een probleem binnen de relatie, iets waarvan je diep van binnen heel goed weet wat het is. En in plaats van dat je die vriendin die je al 10 jaar hebt het respect toont om met haar te praten over wat je mist binnen de relatie ga je vreemd onder het mom van 'alcohol'.![]()
Wees dan een vent en own het feit dat je dit gedaan hebt.
Dit ook, er zijn vrouwen die spreken zelf al uit, dat mocht er ooit iets gebeuren dat ze het liever niet weten en dat je idd zelf maar met schuldgevoel moet omgaan. Denk dat dit wel essentieel is in de keuze die je maakt voor al dan niet opbiechten.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Elpis het volgende:
[..]
Tsja het ligt er aan hoe jouw vriendin is. Er zijn genoeg vrouwen die zeggen: dronken slippertje, en je zorgt ervoor dat het daarna nooit meer gebeurt dan wil ik het niet weten. Deal zelf maar met je schuldgevoel.
Andere zouden het perse wel willen weten om naar hun idee een eerlijke keuze te kunnen maken.
Ja er zat ook heel veel alcohol in, maar is natuurlijk geen excuus. We hebben hier nooit afspraken over gemaakt, maar ik heb wel het gevoel dat ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Elpis het volgende:
[..]
Maar dan zal er vast alcohol in het spel zijn geweest als je diens verhaal nodig had om te weten wat er gebeurd is toch?
Tsja het ligt er aan hoe jouw vriendin is. Er zijn genoeg vrouwen die zeggen: dronken slippertje, en je zorgt ervoor dat het daarna nooit meer gebeurt dan wil ik het niet weten. Deal zelf maar met je schuldgevoel.
Andere zouden het perse wel willen weten om naar hun idee een eerlijke keuze te kunnen maken.
Hoe groot is de kans dat het door een ander uitkomt? Dat jullie gezien zijn bv of dat die ander naar je vriendin stapt. DAT moet je wel voor zijn. Dan kan je beter eerlijk zijn.
Ja maar dit gevoel, dat vretende, ik heb me nog nooit zo gevoeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:57 schreef Desmosedici het volgende:
Als je 100% weet dat het een eenmalige fout was zou ik gewoon niets zeggen.
Ja, berouw komt na de zonde jonge. Volgende keer minder zuipen. Been there, done that.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:02 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ja maar dit gevoel, dat vretende, ik heb me nog nooit zo gevoeld.
dus nu wil je dat zij zich ook kut gaat voelen? Zodat het voor jou opluchting geeftquote:Op maandag 18 juni 2018 17:02 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Misschien handig om te bedenken waarom het nu gebeurd is. Na 10jaar relatie.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:02 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Alleen doen als je zeker weet dat ze er verder niet achter komtquote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus nu wil je dat zij zich ook kut gaat voelen? Zodat het voor jou opluchting geeft
Als je een man bent hou je je mond en leef je met je fouten
Ik hou wel van eerlijkheid, dat is het minste wat je ze verdient.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dus nu wil je dat zij zich ook kut gaat voelen? Zodat het voor jou opluchting geeft
Als je een man bent hou je je mond en leef je met je fouten
vreemd gaan en van eerlijkheid houdenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:11 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ik hou wel van eerlijkheid, dat is het minste wat je ze verdient.
Andersom zou je het zelf willen weten?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:11 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Bereid je dan maar vast voor zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:11 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik snap het ook niet. Maar volgens mij is er gewoon niet echt een reden, behalve dat ik een zwakke klootzak ben.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien handig om te bedenken waarom het nu gebeurd is. Na 10jaar relatie.
Zijn er dingen minder leuk of iets.
Want neem aan dat je wel vaker genoeg gedronken hebt
Vond je haar aantrekkelijk, had je al een tijdje geen seks gehad, was ze tov andere meiden ineens heel handtastelijk en kon je 't niet weerstaan, etc etc.. Je weet echt wel stiekem bij jezelf waarom je 't gedaan hebt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:13 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik snap het ook niet. Maar volgens mij is er gewoon niet echt een reden, behalve dat ik een zwakke klootzak ben.
Is dat ook iets waar zij van houdt?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:11 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Inderdaad sommige dingen wil de ander ook helemaal niet weten.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:57 schreef Desmosedici het volgende:
Als je 100% weet dat het een eenmalige fout was zou ik gewoon niets zeggen.
Welkom in de grote mensen wereld.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet niet wat erger is, ts die vreemd is gegaan of mensen die aanraden om niks te vertellen/liegen
We hebben daar nooit afspraken over gemaakt eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat ook iets waar zij van houdt?
Maw, zou zij zoiets überhaupt wel willen horen? Of is ze het 'wat niet weet wat niet deert' type? En dat vraag ik absoluut niet om je vrij te willen pleiten oid. Maar dit is toch wel iets wat je eventueel moet vertellen omdat zij eerlijkheid waardeert en niet om jouw geweten te sussen.
Dus jullie worden allemaal liever voor de gek gehouden dan gekwetst worden?quote:
Waarom zou je alles op het spel zetten voor een eenmalige fout? Hij heeft er spijt van, hij heeft ervan geleerd.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet niet wat erger is, ts die vreemd is gegaan of mensen die aanraden om niks te vertellen/liegen
beetje afhankelijk van hoe z'n vriendin is he. Hij dropt die last bij haar om m zelf niet op z'n schouders te hoeven hebbenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Even los van ‘afspraken’ of iets dergelijks, wat zou zij willen?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
We hebben daar nooit afspraken over gemaakt eigenlijk.
Niks van dat alles eigenlijk, ik was gewoon te zwak op het moment denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond je haar aantrekkelijk, had je al een tijdje geen seks gehad, was ze tov andere meiden ineens heel handtastelijk en kon je 't niet weerstaan, etc etc.. Je weet echt wel stiekem bij jezelf waarom je 't gedaan hebt.
Of wat de reden zou kunnen zijn.
Mjah, mijn vrouw zou een slippertje best mogen verzwijgen, zolang er niks structureel misgaat of onze relatie minder waard wordt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jullie worden allemaal liever voor de gek gehouden dan gekwetst worden?
Volgens mij hoort pijn juist bij de grote mensen wereld, ff doorheen bijten en dan beslissing maken of ze nog aan de relatie wil werken.
wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik niet. Maar misschien de vriendin van TS wel. En dan is dat belangrijker dan het schuldgevoel van TS.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jullie worden allemaal liever voor de gek gehouden dan gekwetst worden?
Volgens mij hoort pijn juist bij de grote mensen wereld, ff doorheen bijten en dan beslissing maken of ze nog aan de relatie wil werken.
Iedereen verdient de waarheid toch? Hoe zijn vriendin het oppikt hangt van haar persoonlijkheid af, maar je kan niet bepalen voor iemand of zij wel de waarheid wil weten terwijl je dat nooit met 100% kan zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van hoe z'n vriendin is he. Hij dropt die last bij haar om m zelf niet op z'n schouders te hoeven hebben
Waarheid komt altijd boven water, ook al schat ts de kans klein in dat zijn vriendin achterkomt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef T-D het volgende:
[..]
Waarom zou je alles op het spel zetten voor een eenmalige fout? Hij heeft er spijt van, hij heeft ervan geleerd.
Ik durf het niet te zeggen, toen ik de volgende dag wakker werd vroeg ze wel of ik vreemd ben gegaan. Misschien gedroeg ik me anders. Heb het toen ontkend.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Even los van ‘afspraken’ of iets dergelijks, wat zou zij willen?
Ook leuk voor je vriendin dan om te horen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:19 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Niks van dat alles eigenlijk, ik was gewoon te zwak op het moment denk ik.
Dan sowieso zeggenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, toen ik de volgende dag wakker werd vroeg ze wel of ik vreemd ben gegaan. Misschien gedroeg ik me anders. Heb het toen ontkend.
Ja dit dus.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van hoe z'n vriendin is he. Hij dropt die last bij haar om m zelf niet op z'n schouders te hoeven hebben
Maar je weet wel hoe zij is als persoon, dus je kan denk ik een prima inschatting maken of dit iets is wat ze (ondanks de pijn) wel van je zou willen horen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
We hebben daar nooit afspraken over gemaakt eigenlijk.
Dan kun je beter erop wachten tot de waarheid boven water komt dan zelf vertellen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen verdient de waarheid toch? Hoe zijn vriendin het oppikt hangt van haar persoonlijkheid af, maar je kan niet bepalen voor iemand of zij wel de waarheid wil weten terwijl je dat nooit met 100% kan zeggen.
[..]
Waarheid komt altijd boven water, ook al schat ts de kans klein in dat zijn vriendin achterkomt.
Wat een onzin, het doet veel meer pijn dat je geliefde je voor de gek houdt en dingen verbergt dan beetje friemelen hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 17:22 schreef T-D het volgende:
[..]
Dan kun je beter erop wachten tot de waarheid boven water komt dan zelf vertellen.
Weet ik veel, denk dat ik wel dacht dat ik er mee weg kon komen ofzo. Nogmaals; ik ben nog nooit eerder vreemdgegaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook leuk voor je vriendin dan om te horen.
Geen reden, enkel te zwak. Dus kan altijd zomaar nog eens gebeuren, want je hebt niets waar je een volgende keer rekening mee kan houden.
Heeft dit toevallig plaatsgevonden op een Waddeneiland?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:21 schreef Eljoccovic het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, toen ik de volgende dag wakker werd vroeg ze wel of ik vreemd ben gegaan. Misschien gedroeg ik me anders. Heb het toen ontkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |