abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179872797
Hoi, ik ben afgelopen weekend vreemdgegaan. Geen seks, wel beetje fozen. Alle details weet ik niet meer. Kan gewoon niet.

Ik voel me zo klote dat ik veel braak en soort van hyperventileer. Ik wil het vanavond gaan vertellen aan mijn vriendin, ze zal kapot zijn en hoogstwaarschijnlijk een einde brengen aan een 10jaar durende relatie. Ik heb echt zo veel spijt, wist niet dat gevoel bestond.

Moest even mn hart luchten.
pi_179872814
Ja, als je er zo erg mee zit zou ik het wel vertellen.
Ik weet niet hoe julie relatie is natuurlijk, maar meteen uitmaken na 10 jaar om wat gevoos.... ik weet het niet, misschien valt het mee.
pi_179872820
En gewoon niks zeggen? Eenmalige fout en nooit meer doen?
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 16:12:40 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179872830
Wat is 'vozen' ?

Overigens, hoe kun je niet alle details meer weten? Of wil je 'alcohol' als excuus gaan aanvoeren?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 18 juni 2018 @ 16:13:38 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179872849
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is 'vozen' ?

Overigens, hoe kun je niet alle details meer weten? Of wil je 'alcohol' als excuus gaan aanvoeren?
Prima excuus om niet meer alle details naar voren te kunnen halen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179872857
Goed dat je het gaat zeggen. Het opbiechten zou voor mij een teken zijn dat je er spijt van hebt. Ik zou dat zeker wel in meenemen in mijn keuze mocht ik jouw vriendin zijn.
pi_179872887
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is 'vozen' ?

Nee, maar wel de reden dat ik gewoon simpelweg niet alles meer weet.
  PR/Manusje van alles maandag 18 juni 2018 @ 16:15:54 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_179872892
Waarom zou je dat vertellen? Wil je van d'r af?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 16:16:21 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179872898
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Prima excuus om niet meer alle details naar voren te kunnen halen.
Ja, exact, wat een aanwijzing is dat die meid moet gaan rennen, want na 10 jaar een keer gedronken te hebben en dan dit doen en het dan zogenaamd niet meer allemaal precies weten is echt pure kolder.

Vreemdgaan is een symptoom van een probleem binnen de relatie, iets waarvan je diep van binnen heel goed weet wat het is. En in plaats van dat je die vriendin die je al 10 jaar hebt het respect toont om met haar te praten over wat je mist binnen de relatie ga je vreemd onder het mom van 'alcohol'. :')

Wees dan een vent en own het feit dat je dit gedaan hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179872931
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Nee, maar wel de reden dat ik gewoon simpelweg niet alles meer weet.
Maar hoe weet je dan dat er niet meer gebeurd is dan alleen vozen?
pi_179872950
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee echt niet, maar ik kan ook niet niet eerlijk zijn.

Geloof het of niet, maar ik walg echt van mezelf.
pi_179872985
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dan dat er niet meer gebeurd is dan alleen vozen?
Van de persoon in kwestie
  maandag 18 juni 2018 @ 16:21:08 #13
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179873001
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je relatie baseren op geheimzinnigheid is een erg gezond principe.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 18 juni 2018 @ 16:24:29 #14
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_179873057
Kan ook spannend zijn en een flinke impuls geven in je relatie.
pi_179873085
Je houdt van haar en je hebt geblunderd. Op de blaren zitten en eruit gooien. Vergeeft ze je? Des te meer reden om aanzienlijk zorgvuldiger om te gaan met je doelen en lusten. Vergeeft ze je niet? Dan heb je hier een waardevolle les geleerd, één die je waarschijnlijk nog lang bij zal blijven.

Heel veel succes maat, ik ken de struggle.
pi_179873146
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je houdt van haar en je hebt geblunderd. Op de blaren zitten en eruit gooien. Vergeeft ze je? Des te meer reden om aanzienlijk zorgvuldiger om te gaan met je doelen en lusten. Vergeeft ze je niet? Dan heb je hier een waardevolle les geleerd, één die je waarschijnlijk nog lang bij zal blijven.

Heel veel succes maat, ik ken de struggle.
Hoe is het bij jou afgelopen? Hoe heb je het gezegd?
pi_179873218
Ik zou in het verhaal niet met zelfmedelijden komen as in 'ik ben zo misselijk, ik walg van mezelf'. Ze kan door jouw lichaamstaal ook wel zien dat je er stuk van bent. Ik zou kort en bondig zijn.
pi_179873358
Godver wat ben ik bang, shitzooi. Hopelijk durf ik het.
  maandag 18 juni 2018 @ 16:41:30 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179873382
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Van de persoon in kwestie
Maar dan zal er vast alcohol in het spel zijn geweest als je diens verhaal nodig had om te weten wat er gebeurd is toch?

Tsja het ligt er aan hoe jouw vriendin is. Er zijn genoeg vrouwen die zeggen: dronken slippertje, en je zorgt ervoor dat het daarna nooit meer gebeurt dan wil ik het niet weten. Deal zelf maar met je schuldgevoel.
Andere zouden het perse wel willen weten om naar hun idee een eerlijke keuze te kunnen maken.

Hoe groot is de kans dat het door een ander uitkomt? Dat jullie gezien zijn bv of dat die ander naar je vriendin stapt. DAT moet je wel voor zijn. Dan kan je beter eerlijk zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179873390
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, exact, wat een aanwijzing is dat die meid moet gaan rennen, want na 10 jaar een keer gedronken te hebben en dan dit doen en het dan zogenaamd niet meer allemaal precies weten is echt pure kolder.

Vreemdgaan is een symptoom van een probleem binnen de relatie, iets waarvan je diep van binnen heel goed weet wat het is. En in plaats van dat je die vriendin die je al 10 jaar hebt het respect toont om met haar te praten over wat je mist binnen de relatie ga je vreemd onder het mom van 'alcohol'. :')

Wees dan een vent en own het feit dat je dit gedaan hebt.
Alsof je vreemd gaat onder het mom van alcohol. Grenzen vervagen onder gebruik van alcohol, waardoor je mogelijk iets doet wat je met je volle verstand waarschijnlijk niet zou doen. Het moet ook geen excuus zijn, maar het is wel een verklaring voor waarom het gebeurde. Is niet voor niets dat het vaker gebeurd wanneer mensen onder invloed zijn.

Wanneer een bepaalde ex naar me toe was gekomen dat ze was vreemd gegaan en daar ontzettend spijt van had, had ik daar mogelijk wel begrip voor gehad, al had ik haar natuurlijk wel even door het stof laten gaan. Toen ik daar via een andere weg achter ben gekomen en haar er mee confronteerde, ontkende ze dit ook nog en toen was het vertrouwen wel volledig weg van mijn kant.

Denk dus dat je het het beste zelf kunt vertellen en hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker dat het wordt. Dat je de behoefte hebt (wat denk ik na 10 jaar dezelfde ook helemaal niet zo gek is), of in ieder geval eenmalig hebt gehad, betekend vaak wel dat dit een teken aan de wand is en dat er waarschijnlijk wel meer speelt. Sowieso kan ik me persoonlijk niet voorstellen dat je 10 jaar relatie direct opgeeft omdat de ander in een dronken bui een beetje gevoosd heeft met iemand anders. Als je dit opbiecht, zwaar ontdaan, kan dat ook een bevestiging voor haar zijn dat je de afgelopen 10 jaar dus heel trouw bent geweest.
  maandag 18 juni 2018 @ 16:43:09 #21
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_179873417
Sterkte kerel, hoop dat het goedkomt voor je.
pi_179873454
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Elpis het volgende:

[..]
Tsja het ligt er aan hoe jouw vriendin is. Er zijn genoeg vrouwen die zeggen: dronken slippertje, en je zorgt ervoor dat het daarna nooit meer gebeurt dan wil ik het niet weten. Deal zelf maar met je schuldgevoel.
Andere zouden het perse wel willen weten om naar hun idee een eerlijke keuze te kunnen maken.
Dit ook, er zijn vrouwen die spreken zelf al uit, dat mocht er ooit iets gebeuren dat ze het liever niet weten en dat je idd zelf maar met schuldgevoel moet omgaan. Denk dat dit wel essentieel is in de keuze die je maakt voor al dan niet opbiechten.
pi_179873535
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar dan zal er vast alcohol in het spel zijn geweest als je diens verhaal nodig had om te weten wat er gebeurd is toch?

Hoe groot is de kans dat het door een ander uitkomt? Dat jullie gezien zijn bv of dat die ander naar je vriendin stapt. DAT moet je wel voor zijn. Dan kan je beter eerlijk zijn.
Ja er zat ook heel veel alcohol in, maar is natuurlijk geen excuus. We hebben hier nooit afspraken over gemaakt, maar ik heb wel het gevoel dat ik eerlijk moet zijn.

Denk niet dat ze er anders snel achter komt overigens.
pi_179873674
Als je 100% weet dat het een eenmalige fout was zou ik gewoon niets zeggen.
pi_179873805
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:57 schreef Desmosedici het volgende:
Als je 100% weet dat het een eenmalige fout was zou ik gewoon niets zeggen.
Ja maar dit gevoel, dat vretende, ik heb me nog nooit zo gevoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')