Zelfs Nederland had beter gepastquote:Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Zweden hier in plaats van de Squadra is een lachertje.
Zou wel eens het einde kunnen zijn van oudjes als Ozil, Boateng en Khedira.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Duitsland bijzonder matig. Ging heel veel fout. In de eerste helft helemaal weggespeeld door Mexico ook
Nee, Mancini gaat ze reddenquote:Op maandag 18 juni 2018 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs Nederland had beter gepast
Nadeel als Italië zich had geplaatst was wel geweest dat die verschrikkelijke Ventura nog aan het roer had gestaan. Daar hadden ze ook niet veel mee opgeschoten
Mexico was dan weer ongelofelijk matig in in de afrondingquote:Op maandag 18 juni 2018 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Duitsland bijzonder matig. Ging heel veel fout. In de eerste helft helemaal weggespeeld door Mexico ook
Misschien heeft Italië ook niet zo'n fantastische lichting.quote:
ik verwacht under 2.5 goalsquote:Op maandag 18 juni 2018 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden was op het zaad EK van 2 jaar geleden ook het saaiste team
So be it. Ik kijk toch net wat liever naar Chiesa, Jorginho en Verdi dan deze clowns in het geel.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs Nederland had beter gepast
Nadeel als Italië zich had geplaatst was wel geweest dat die verschrikkelijke Ventura nog aan het roer had gestaan. Daar hadden ze ook niet veel mee opgeschoten
Spits van Korea is 1,96.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:11 schreef Hathor het volgende:
Hebben hoge voorzetten wel nut voor die Koreanen? Die zweden zijn allemaal boomlang, die Koreaantjes komen bij hen tot kniehoogte.
Die kunnen er ook niet zo heel veel van, en bovendien zijn die, zoals ook tegen Nederland zichtbaar, erg goed in het missen van kansen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Wat is zweden slecht zeg. Hoe heeft italie dat niet gewonnen in de play offs
Zuid Korea heeft een spits van 1.96quote:Op maandag 18 juni 2018 14:11 schreef Hathor het volgende:
Hebben hoge voorzetten wel nut voor die Koreanen? Die zweden zijn allemaal boomlang, die Koreaantjes komen bij hen tot kniehoogte.
2018 en nog steeds zijn er landen en clubs die erin trappen. Het is ongelooflijk.quote:
10 man op de eigen helft tegen Zuid-Korea. Dan heb je echt een hekel aan jezelf, Zweden zijnde.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
So be it. Ik kijk toch net wat liever naar Chiesa, Jorginho en Verdi dan deze clowns in het geel.
Yu So Fat.quote:
Gebeurt niks vooralsnogquote:
Vermoeden van...quote:Op maandag 18 juni 2018 14:21 schreef Klummie het volgende:
Dat is toch gewoon bedrog wat hier gebeurt?
Worden we hier beflikkerd?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:21 schreef Klummie het volgende:
Dat is toch gewoon bedrog wat hier gebeurt?
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Enige reden dat Zweden hier staat is omdat Nederland het liet afweten tegen Bulgarijequote:Op maandag 18 juni 2018 14:23 schreef skysherrif het volgende:
Enige reden dat Zweden hier staat is een vlaag van verstandsverbijstering bij Lloris en bij een scheids na prachtige goal van Dost.
Omdat Blind De Ligt had opgesteld.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Enige reden dat Zweden hier staat is omdat Nederland het liet afweten tegen Bulgarije
Leuk grapje ja.quote:
Nee, omdat ze beter waren dan Nederland én Italië. Get over it.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:23 schreef skysherrif het volgende:
Enige reden dat Zweden hier staat is een vlaag van verstandsverbijstering bij Lloris en bij een scheids na prachtige goal van Dost.
Zweden was niet beter dan Nederland, maar het zat meer mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, omdat ze beter waren dan Nederland én Italië. Get over it.
De speler ligt buiten het veld, slimmen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:26 schreef KennyPowers het volgende:
De altijd onsympathieke Zweden spelen door
Ze hebben niet van Nederland gewonnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, omdat ze beter waren dan Nederland én Italië. Get over it.
Maar wel van Frankrijk, waar Nederland met 4-0 door werd afgedroogd. Als je na tien wedstrijden een betere klassering hebt, kun je concluderen dat je de betere ploeg bent geweest.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben niet van Nederland gewonnen.
Een ietwat ongelukkige formulering van mij. Je begrijpt het in ieder geval wel.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben niet van Nederland gewonnen.
Uit werd Zweden ook gewoon verslagen door Frankrijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar wel van Frankrijk, waar Nederland met 4-0 door werd afgedroogd. Als je na tien wedstrijden een betere klassering hebt, kun je concluderen dat je de betere ploeg bent geweest.
2-1 voor Zweden.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit werd Zweden ook gewoon verslagen door Frankrijk.
Thuis werd het 0-2 ofzo toch?
Thuis wonnen ze met 1 goal verschil door dat moment van llorisquote:Op maandag 18 juni 2018 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit werd Zweden ook gewoon verslagen door Frankrijk.
Thuis werd het 0-2 ofzo toch?
quote:
Oh ik bedoelde thuis bij Nederland - Frankrijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Thuis wonnen ze met 1 goal verschil door dat moment van lloris
Irritante verslaggever.quote:
Roelfs en Snoeks zijn nog erger.quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Zweden verloor ook met 2-1 van Frankrijk door geblunder van de keeper lol, zo kun je door blijven gaan. Op basis van tien wedstrijden kun je een redelijke conclusie trekken.
Uiteindelijk winnen ze op doelsaldo (welswaar met een onderlinge wedstrijd die daardoor dus niet echt ergens meer om ging) dus zo groot is het verschil niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Zweden verloor ook met 2-1 van Frankrijk door geblunder van de keeper lol, zo kun je door blijven gaan. Op basis van tien wedstrijden kun je een redelijke conclusie trekken.
Ze hadden Argentinie aan Grueter gegeven.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roelfs en Snoeks zijn nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |