Met je trollaccount, op je eigen kloonaccount reagerenquote:Op maandag 18 juni 2018 10:35 schreef bernard_roggol het volgende:
ja ik ook een keertje. moest me project files van me andere centrale computer over zetten en dat ding breek ineens in twee. zat ik even te godverren maar uiteindelijk dat ding er toch uitgekrege. Die dinge zijn oplichting.
Mijn kloon? Sorry heer ik ken die gozer niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:37 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Met je trollaccount, op je eigen kloonaccount reageren
Kan me ook niet voorstellen dat jij naar school gaatquote:Op maandag 18 juni 2018 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier heb ik echt nog nooit last van gehad.
Daar ben ik inmiddels wat te oud voor ja.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat jij naar school gaat
In onze tijd waren de ubssticks van plaatstaal. Niet van de alibabbaexpress meuk.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat jij naar school gaat
Toen kon je ze ook maar een keer schrijven. Een dat gebeurde met een beitel in plaats van een pcquote:Op maandag 18 juni 2018 11:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In onze tijd waren de ubssticks van plaatstaal. Niet van de alibabbaexpress meuk.
quote:Op maandag 18 juni 2018 11:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toen kon je ze ook maar een keer schrijven. Een dat gebeurde met een beitel in plaats van een pc
floppydiskquote:Op maandag 18 juni 2018 11:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In onze tijd waren de ubssticks van plaatstaal. Niet van de alibabbaexpress meuk.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:09 schreef Pharkus het volgende:
In onze tijd waren de ubssticks van plaatstaal.
Zo jong?quote:Op maandag 18 juni 2018 11:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In onze tijd waren de ubssticks van plaatstaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |