kringlooowinkel?quote:Op maandag 18 juni 2018 06:59 schreef Already_in_use het volgende:
Ik zat te denken ze naar de voedselbank te brengen. Er zal toch wel zoiets bestaan voor speelgoed zoals de voedselbank?
Nee dan geef ik het liever weg aan gezinnen die straks met sinterklaas ofzo niks te besteden hebben.quote:
Dansenquote:Op maandag 18 juni 2018 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Already_in_usealtijd maar aan het dansen
![]()
hoe is het ?
Als ie geen topics kaaptquote:
mwah niet echt gevierd. Maar wel lekker rustig weekendje gehadquote:Op maandag 18 juni 2018 07:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dansen![]()
Hoe was jou weekend? Leuk feest gevierd?
Ah dat is goed toch. Vandaag werken?quote:Op maandag 18 juni 2018 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
mwah niet echt gevierd. Maar wel lekker rustig weekendje gehad
ja zo 11:30quote:Op maandag 18 juni 2018 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat is goed toch. Vandaag werken?
Jij?!?quote:Op maandag 18 juni 2018 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb dat ook weleens gedaanbij aloa en mark
hoe was de garagesale ?quote:Op maandag 18 juni 2018 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat is goed toch. Vandaag werken?
Komend weekend naar graspop.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hoeveel feestjes en bbq's staan er bij jou deze week op de planning?
omeletje makenquote:Op maandag 18 juni 2018 07:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, eieren, die had ik ook moeten kopen, misschien moet ik toch eens een lijstje gaan maken
Tegengevallen. Was net aan het vertellen dat alles zo weg was behalve het speelgoed.quote:
Ja, dat nu dus niet.quote:
binnenkort komt er de klad in.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik weet onderhand wel dat jij elk week wel iets hebt
Bij mij ook bijzonder onrustig nachtje.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kon niet verder slapen, misschien dat ik zo nog uurtje ga liggen
maar dan is het toch wel goed gegaan? of heb je zoveel speelgoed?quote:Op maandag 18 juni 2018 07:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tegengevallen. Was net aan het vertellen dat alles zo weg was behalve het speelgoed.
Eieren zijn op, vergeten te kopen.quote:
hoe kwam dat ?quote:Op maandag 18 juni 2018 07:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij ook bijzonder onrustig nachtje.
weet niet. Werd om de haverklap wakker. Rare dromen ook.quote:
gezond bezig.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb net een gekookt eitje op
ik haat die rare dromenquote:Op maandag 18 juni 2018 07:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
weet niet. Werd om de haverklap wakker. Rare dromen ook.
Het merendeel was speelgoedquote:Op maandag 18 juni 2018 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
maar dan is het toch wel goed gegaan? of heb je zoveel speelgoed?
Echt waar? Ik vind een 7 minuten gekookt eitje echt heerlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
gezond bezig.Het is echt wel paar maanden geleden dat ik voor het laatst een eitje op had.
in de ochtend neem ik meestal alleen thee of koffie en in de avond eieren eten heb ik nooit zin inquote:Op maandag 18 juni 2018 07:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij gaat er elke week wel een doosje eieren doorheen.
Hier ook minimaal.quote:Op maandag 18 juni 2018 07:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij gaat er elke week wel een doosje eieren doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
pak devzero!quote:
prima, met jou?quote:Op maandag 18 juni 2018 09:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe gaat t? Weer aan het werk?
Ook prima.quote:
dramaandagquote:Op maandag 18 juni 2018 09:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook prima.
Ja dat hoort erbij Haags. Maar is niet altijd even leuk nee.
Heb ik vandaag weinig last van. Niks op de planning staan.quote:
lekkerquote:Op maandag 18 juni 2018 09:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb ik vandaag weinig last van. Niks op de planning staan.
vanaf morgen weerquote:Op maandag 18 juni 2018 09:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar jij moet toch heel lang in de trein zitten?
quote:Op maandag 18 juni 2018 10:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dan had ik beter vandaag kunnen ruilen ja
quote:Op maandag 18 juni 2018 10:09 schreef Already_in_use het volgende:
Is niet bij te houden joh in Men haha
Ben meer mijn fouten aan het aanpassen dan antwoorden gevenquote:
herkenbaarquote:Op maandag 18 juni 2018 10:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben meer mijn fouten aan het aanpassen dan antwoorden geven
Ja?quote:Op maandag 18 juni 2018 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
Het is weer te merken dat er iemand terug is van vakantie en gas bij aan het geven is
Heb jij Überhaupt wel geslapen vannacht?quote:
ja uurtje of 4quote:Op maandag 18 juni 2018 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij Überhaupt wel geslapen vannacht?
Ik ben deze hele week nog vrijquote:
Vandaag nog even relaxen, morgen naar huis en de rest van de week niet echt iets gepland.quote:
lekkerquote:Op maandag 18 juni 2018 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog even relaxen, morgen naar huis en de rest van de week niet echt iets gepland.
Wanneer heb jij weer vakantie?quote:
Nice. Nog plannen om weg te gaan dan?quote:Op maandag 18 juni 2018 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop nog 1 weekje in september.
ja misschien nog 8 dagen ofzo. Maar even kijkenquote:Op maandag 18 juni 2018 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice. Nog plannen om weg te gaan dan?
Hoop dat het je lukt.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja misschien nog 8 dagen ofzo. Maar even kijken
Ja dat is matig gelukkig is Leiden het eindstation en staat die daar nog een kwartier of zo.quote:
Bolk die gans!quote:
quote:
ik zal m'n best doenquote:
Dankjewel.quote:
Grrrrr gaat voor niets minder dan dubbele cijfers van de nr2quote:Op maandag 18 juni 2018 13:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Laat me nou eens scoren man, je hebt toch al gewonnen
ik merk hetquote:Op maandag 18 juni 2018 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grrrrr gaat voor niets minder dan dubbele cijfers van de nr2
Yepquote:Op maandag 18 juni 2018 14:11 schreef LCMS het volgende:
Is die vervelende Toivonen nog international?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
wie scoort er?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:32 schreef LCMS het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, wat een goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
quote:Bondscoach Zuid-Korea verwisselt shirts om Zweden te verwarren
17 juni 2018 – Een even hilarisch als opmerkelijk bericht uit het kamp van Zuid-Korea: de ploeg die morgen speelt tegen Zweden probeert de tegenstander op werkelijke alle mogelijke manieren te misleiden. Tijdens de training de afgelopen weken heeft de bondscoach Shin Tae-yong namelijk zijn spelers met wisselende nummers laten spelen in de partijvormen om verwarring te zaaien.
"Volgens mij zien Europeanen geen verschil als ze naar Aziaten kijken. Ki Sung-yueng en Son Heung-min zijn vermoedelijk wel bekend bij de tegenstanders, maar voor de andere spelers is het een stuk lastiger om ze te onderscheiden. Om Zweden te verwarren hebben we dat gedaan", glimlachte hij tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met de Zweden.
"Alle coaches voelen zich bespied door de tegenstanders. Ook wij moeten de tegenstander analyseren om het duel te winnen en dat zal andersom niet anders zijn. Ik vind het dus normaal om tot het uiterste te gaan om te winnen op het WK", aldus Tae-yong, die niet per se blij is dat Zlatan Ibrahimovic er niet bij is morgenmiddag. "Zonder hem zijn ze meer een team."
ze brengen de bolk.quote:
Corrupte lui daar joh.quote:
watte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |