quote:Op maandag 18 juni 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
Panama
Het eerste WK voor Panama. Veel toevoegen gaan ze niet, dat is duidelijk. Maar de emoties en de wijze waarop de kwalificatie tot stand is gekomen, is wel vermakelijk. Panama v Costa Rica was een waar spookduel. Verder schrijf ik niets. Dit land gaat geen kut bijdragen.
quote:
Meh, er is niemand die denkt dat Belgi het WK gaat winnenquote:Op maandag 18 juni 2018 08:01 schreef ShaoliN het volgende:
Belgie wint met 4-0 en weet daarna zeker dat het wereldkampioen wordt.
het schijnt daar in Sochi toch echt wel tropisch warm te zijn al merkte je daar bij Portugal-Spanje weinig van, die Panamezen zullen daar minder last van hebbenquote:Op maandag 18 juni 2018 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit moet toch echt een ruime overwinning zijn voor de Belgen.
quote:Op maandag 18 juni 2018 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matig dat je geen grondige analyse van Panama hebt, Stijn. Dat willen de mensen nu lezen, Belgi kennen we wel.
Als ik hun was zou ik gewoon lekker brutaal gaan spelen nu ze er bij zijn, de poule overleven doen ze toch niet.quote:
Zou fijn zijn ja, voor hen ook want scoren zullen ze dan wel doen tegen de brakke Belgische verdediging.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik gewoon lekker brutaal gaan spelen nu ze er bij zijn, de poule overleven doen ze toch niet.
laten we het hopenquote:Op maandag 18 juni 2018 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik gewoon lekker brutaal gaan spelen nu ze er bij zijn, de poule overleven doen ze toch niet.
Geen idee of die Panamezen een beetje rappe spelers voorin hebben lopen.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zou fijn zijn ja, voor hen ook want scoren zullen ze dan wel doen tegen de brakke Belgische verdediging.
Jamaica op een WK zou ook wel weer eens leuk zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Panama heeft in de kwalificatie 16 doelpunten gemaakt in 16 wedstrijden, waarvan 8 tegen Haiti, Jamaica en Trinidad & Tobago. En dan toch gewoon naar het wereldkampioenschap mogen omdat de Yanks het gigantisch lieten afweten, lekker man.
Om het af te maken kregen ze er ook maar 15 tegen in 16 wedstrijden. Dit kan niet anders dan een doelpuntenfestijn worden kortom.
achterin toch wel heel smal en dat kan dodelijk zijn op een toernooi, in dat opzicht wel vreemd dat Martinez 2 mannen van glas meeneemt.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:08 schreef Googke het volgende:
Ik woon in Belgi en niemand denkt dat we wereldkampioen worden. Algemene opinie van Hans en Ria is dat het eerste beste toplanden Belgi eruit kiepert. Moest het geen steken laten vallen in de groep, dan kan het tegen Colombia/Polen er al opzitten.
Ik ken berhaupt die spelers nietquote:Op maandag 18 juni 2018 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of die Panamezen een beetje rappe spelers voorin hebben lopen.
Nog best redelijke clubs die je voorbij ziet komen. Spelen er een paar in de MLS, twee bij Gent, een bij Deportivo, een bij Dinamo en een bij Universidad.quote:
Er spelen meer spelers uit Panama in Belgi dan Belgen in Belgi (lol)quote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog best redelijke clubs die je voorbij ziet komen. Spelen er een paar in de MLS, twee bij Gent, een bij Deportivo, een bij Dinamo en een bij Universidad.
Die van Gent ken ik wel idd, wist niet dat dat een Panamees wasquote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog best redelijke clubs die je voorbij ziet komen. Spelen er een paar in de MLS, twee bij Gent, een bij Deportivo, een bij Dinamo en een bij Universidad.
MLS is een goede competitie aan het worden hoor, vergis je daar niet in. Allang geen retirement home meer voor de oude, Europese spelers. Zijn een paar clubs die de Zuid-Amerikaanse markt ontdekt hebben daar, die kopen alles wat een bal aan kan nemen voor tientallen miljoenen. Met name Atlanta heeft daar een handje van, en daar spelen opeens allerlei grote talenten uit Argentini, Paraguay en Venezuela. Voetbal is berhaupt aan het groeien daar bij de Yanks.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Die van Gent ken ik wel idd, wist niet dat dat een Panamees wasMLS zegt wel niet zoveel, dat niveau ligt niet bijster hoog imo. Maar bewijst wel dat Panama niet per se het sukkeltje van het WK hoeft te worden. Ben benieuwd
quote:Op maandag 18 juni 2018 13:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
MLS is een goede competitie aan het worden hoor, vergis je daar niet in. Allang geen retirement home meer voor de oude, Europese spelers. Zijn een paar clubs die de Zuid-Amerikaanse markt ontdekt hebben daar, die kopen alles wat een bal aan kan nemen voor tientallen miljoenen. Met name Atlanta heeft daar een handje van, en daar spelen opeens allerlei grote talenten uit Argentini, Paraguay en Venezuela. Voetbal is berhaupt aan het groeien daar bij de Yanks.
https://www.forbes.com/si(...)-sport/#72158053c537
https://www.lagalaxy.com/(...)ree-big-us-spectator
Klopt ja, maar gelukkig heeft de jeugd de toekomst en zal de interesse waarschijnlijk alleen nog maar gaan toenemen als je over acht jaar weer een wereldkampioenschap mag organiseren. Vroeger had je nog wel eens dat treurige beeld van een voetbalwedstrijd in zo'n gigantisch NFL stadion, nu zaten er laatst gewoon 72000 bij Atlanta en gemiddeld meer dan 48000. De competitie in z'n algemeen haalt meer dan 22000. Ik denk dat dat meer dan de Eredivisie is (pure gok). Kan alleen geen percentages vinden, want dat zegt wel iets meer dan rauwe aantallen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die oude kutrednecks die voetbal voor pussy's vinden
Hmm okay, dan ben ik allicht bevooroordeeld. Ben er ineens niet meer zo gerust in dat Panama makkelijk opzij gezet gaat worden, maar dat zullen we straks zienquote:Op maandag 18 juni 2018 13:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
MLS is een goede competitie aan het worden hoor, vergis je daar niet in. Allang geen retirement home meer voor de oude, Europese spelers. Zijn een paar clubs die de Zuid-Amerikaanse markt ontdekt hebben daar, die kopen alles wat een bal aan kan nemen voor tientallen miljoenen. Met name Atlanta heeft daar een handje van, en daar spelen opeens allerlei grote talenten uit Argentini, Paraguay en Venezuela. Voetbal is berhaupt aan het groeien daar bij de Yanks.
https://www.forbes.com/si(...)-sport/#72158053c537
https://www.lagalaxy.com/(...)ree-big-us-spectator
Heb wel altijd het idee dat het dan vooral de immigranten (vooral Mexicanen) zijn die daar dan in die stadions zitten.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt ja, maar gelukkig heeft de jeugd de toekomst en zal de interesse waarschijnlijk alleen nog maar gaan toenemen als je over acht jaar weer een wereldkampioenschap mag organiseren. Vroeger had je nog wel eens dat treurige beeld van een voetbalwedstrijd in zo'n gigantisch NFL stadion, nu zaten er laatst gewoon 72000 bij Atlanta en gemiddeld meer dan 48000. De competitie in z'n algemeen haalt meer dan 22000. Ik denk dat dat meer dan de Eredivisie is (pure gok). Kan alleen geen percentages vinden, want dat zegt wel iets meer dan rauwe aantallen eigenlijk.
Met Panama en Tunesi in de poule zou dat wel het ultieme genot zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 13:40 schreef Wuwwa het volgende:
Waarom hoop ik toch op een NL EK 2012 scenario voor die kutbellegies?
twitter:BelRedDevils twitterde op maandag 18-06-2018 om 15:37:4111 ⚽️ Courtois, Alderweireld, Boyata, Vertonghen, Meunier, Witsel, De Bruyne, Carrasco, Mertens, E. Hazard (c), R. Lukaku#REDTOGETHER#WorldCup#BELPAN reageer retweet
Analyseren denk ikquote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met Youri Mulder, wat doet die vent daar.
Gratis geld voor de familie Mulder.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met Youri Mulder, wat doet die vent daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |