Wat.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag net een torrentje voorbij komen ja
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan moeten we rondrennen en en en elkaar aanraken
OH MY GOD!!! We're gonna dieeeeeeee!quote:Op zondag 17 juni 2018 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je danny maar geen toegang geven tot je server
volgende keer spelen we iets waar geen lichaamsbeweging aan te pas komtquote:Op zondag 17 juni 2018 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan moeten we rondrennen en en en elkaar aanraken
Danny is mijn mattie.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je danny maar geen toegang geven tot je server
Het is het begin! Het was I. al die tijd! Zijn voorem heeft een hybride gevormd met de fok!-code.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is het een nieuwe deel uit de terminator reeks?
Niets mis met een beetje lichaamsbewegingquote:Op zondag 17 juni 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
volgende keer spelen we iets waar geen lichaamsbeweging aan te pas komt
te lang geleden.. ik weet dat niet meerquote:Op zondag 17 juni 2018 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is het begin! Het was I. al die tijd! Zijn voorem heeft een hybride gevormd met de fok!-code.
Ik denk dat we te laat zijn en dat Skynet al operationeel is en I. uitgeschakeld heeft.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hmmm wie ben jij ?ik heb dat I. nog nooit horen zeggen
I. is Danny is Jormaquote:Op zondag 17 juni 2018 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we te laat zijn en dat Skynet al operationeel is en I. uitgeschakeld heeft.
dan ben je (HALF) zeehondquote:Op zondag 17 juni 2018 22:58 schreef devzero het volgende:
Soms denk ik dat we in back to the future spelen en flip mijn vader is
en (HEEL) mooiquote:
altijd maar zitten schaken is niet goed ja. beetje als gekken rondrennen mag wel af en toequote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje lichaamsbeweging
het is jouw zoonquote:Op zondag 17 juni 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en (HEEL) mooi
ik zou het wel weten
Kan snel gaan nu Skynet I. al heeft vermoord.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Robots die keren tegen de mensheid, hoelang nog?
Hoe weten we of I. ooit mens was?quote:Op zondag 17 juni 2018 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan snel gaan nu Skynet I. al heeft vermoord.
2035quote:Op zondag 17 juni 2018 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik verdenk mijn stofzuiger nu al af en toequote:Op zondag 17 juni 2018 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Het is al gebeurt. Alleen I. kan ons nog reddenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een vreemd hotelquote:Op zondag 17 juni 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is al gebeurt. Alleen I. kan ons nog redden
[ afbeelding ]
Ik vrees dat het niks meer uitmaakt nu.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:06 schreef Homijn het volgende:
Wanneer begint de volgende voetbalwedstrijd?
hoe weten we dat iemand ooit mens was/is. Misschien ben jij dit allemaal wel aan het dromen ..quote:
Er zijn slechtere dromen.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe weten we dat iemand ooit mens was/is. Misschien ben jij dit allemaal wel aan het dromen ..
Jij bent 'm!quote:
Help! Bolke heeft vleugels, da's niet eerlijk!quote:
nee ik doe je dat niet aan.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Help! Bolke heeft vleugels, da's niet eerlijk!
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
Niks aan de͞ ̵ hand hoor, ben echt geen rob̵ot.. Flau̵w̛e̷ kul.. Echt̷̝̩̥̤̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̕͜ w̴̬̖̽̂̑̕̕͝ą̸͉̟̩̰̠̽͛̐̚͝r
Niks aan de͞ ̵ hand hoor, ben echt geen rob̵ot.. Flau̵w̛e̷ kul.. Echt̷̝̩̥̤̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̕͜ w̴̬̖̽̂̑̕̕͝ą̸͉̟̩̰̠̽͛̐̚͝r
And so it begins...quote:Op zondag 17 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
haha even dacht ik dat er wat aan mijn scherm mankeerdequote:Op zondag 17 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
het heeft zelfs een moderator te pakken gekregenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:18 schreef noodgang het volgende:
̷ĥ̝̩̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̕e̥͜l̤ ̴̸̬̖̽̂̑̕̕͝p̽͝!̨͉͛̐̚!̟̩̰̠
Snel, tik I.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
het heeft zelfs een moderator te pakken gekregen
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:22 schreef noodgang het volgende:
̷̂̋̀͊̕k̴̸̨̝̩̥̤̬̖͉͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̕̕̚͜͝͝î̷̟̩̰̠̋̀͊͌̂͋̓͑͑̕l̝̩̉̊̈́l̥̤͜ ̴̸̨̬̖͉̟̩̰̽̂̑̽͛̐̕̕̚͝͝m̷̠̂̋̀̕ę̴̸̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̕̕̚͜͝͝
nog wel een tijdquote:
we zijn geen verstoppertje aan het spelen hequote:Op zondag 17 juni 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
devzero verstopt z͘i̴ch ac̡hter͢ e̵e͜n͏ bo͜o̵m
Deel 1400 was er op 25 april. Dus nog iets van 2 maanden. Zeg ergens in de 2de week van Augustusquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̴̸̷̨̨̨̨̨̨̨̨̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕̕̕̚̕͜͜͜͜͜͜͜͜͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝͝a̴̸̝̩̥̤̬̖̽̂̑̽͛̕̕͜͝͝ą̷͉̟̩̰̠̐̂̋̀͊͌̂̚̕a̴̸̝̩̥̤̬̖͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̕̕͜͝͝ą̷̴͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̚̕̕̕͜͝ą̸̷͉̟̩̰̠̝̩̥̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̚̕͝ą̴̸̷̴̸̤̬̖͉̟̩̰̠̝̩̥̤̬̖̽̂̑̽͛̐̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̕̕̚̕̕̕͜͜͝͝͝͝ą̷̴͉̟̩̰̠̝̩̥̤̂̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̚̕͜Ą̸̬̖͉̽͛̐̕̕̚͝͝A̟̩A̰̠
Oh s͘o͓r̴r̘̭̯̣̹̤͞y̻̜͈͎quote:Op zondag 17 juni 2018 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
we zijn geen verstoppertje aan het spelen he
houden we je aanquote:Op zondag 17 juni 2018 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Deel 1400 was er op 25 april. Dus nog iets van 2 maanden. Zeg ergens in de 2de week van Augustus
Vakantietijd zal iets rustiger ̷̂̋̕z̀͊i̴̝̩̥̤͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽͜ĵ̸̖̽͛̐̚͝n̨͉̟̩̰̠quote:Op zondag 17 juni 2018 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Deel 1400 was er op 25 april. Dus nog iets van 2 maanden. Zeg ergens in de 2de week van Augustus
Van deel 1100 naar 1400 zat maar 1 maand, d͖̭͖̗̮̤ù̲̲̣̣s͕͙͚ ͈̖̤͙̘̹̗h͎̰̬̟e̷̻t̬̣̰̞̦ ̤̼̺̙̻i̷̠̣̝ͅs̻͙͢ ͏̱͚̠a̷̜̼͖l̤̩̪̳͓̀ r̥u̸̯͔̭̩̲s̺͖̫͝t̡͔̘i̶̪̲̘ͅg͙e̩͉r̲̲͙quote:Op zondag 17 juni 2018 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vakantietijd zal iets rustiger ̷̂̋̕z̀͊i̴̝̩̥̤͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽͜ĵ̸̖̽͛̐̚͝n̨͉̟̩̰̠
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Van deel 1100 naar 1400 zat maar 1 maand, d͖̭͖̗̮̤ù̲̲̣̣s͕͙͚ ͈̖̤͙̘̹̗h͎̰̬̟e̷̻t̬̣̰̞̦ ̤̼̺̙̻i̷̠̣̝ͅs̻͙͢ ͏̱͚̠a̷̜̼͖l̤̩̪̳͓̀ r̥u̸̯͔̭̩̲s̺͖̫͝t̡͔̘i̶̪̲̘ͅg͙e̩͉r̲̲͙
arme noodgangquote:Op zondag 17 juni 2018 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vakantietijd zal iets rustiger ̷̂̋̕z̀͊i̴̝̩̥̤͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽͜ĵ̸̖̽͛̐̚͝n̨͉̟̩̰̠
vieŝ̷̴̸̨̝̩̥̤̬̖͉̟̩̰̠̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̈́̽̂̑̽͛̐̕̕̕̚͜͝͝peukquote:Op zondag 17 juni 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero kruipt zachtjes tegen limoentjuh aan en tikt voorzichtig op haar schouder
TIKKIE
Wel bij de schouder houden!quote:Op zondag 17 juni 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero kruipt zachtjes tegen limoentjuh aan en tikt voorzichtig op haar schouder
TIKKIE
nou ben ik m weerquote:Op zondag 17 juni 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
TIKKIE
tot ziens m̴̛͕͚̼̟͙͓̮̰̭̅̏ͬ̽ͨa̴͚̦̥͌̄̇ͣ̓́r̠͕̺̱̠͖̤̋̄̀ǩ̛͆͏̥̤͕͎̲͎͇̦͎d̵̺͕̅ͬ͋̓͑́e̹̘̰̦̝̳̋̀͋ͯ͛ͫ́s͉̞ͨ͠p̨̜̗͙̭̘ͦͬͩ̉͋̇̓̑ͪͅa̘̲̱̜̼͓̮̮̐́̇ͨm̦͖͖̼͔̍̄f̢̛̗̖͇̦̰̫̬̹͖̾̃̂̆a̧͇ͨͦ́̚͠n̳̟̔̂́͝quote:Op zondag 17 juni 2018 23:31 schreef markdeajaxfan het volgende:
* markdeajaxfan rent naar een tel topic
Bolke&Bolke zijn het antimiddelquote:Op zondag 17 juni 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
bolke is nog niet geïnfecteerd met het virus
Yep, met een flinke dosis bolk helpen ze iedereen er weer bovenop. Hehe, al die drukte om niks zeg. Gewoon bolken, komt alles goed.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, met een flinke dosis bolk helpen ze iedereen er weer bovenop. Hehe, al die drukte om niks zeg. Gewoon bolken, komt alles goed.
Gelukkig ŵ̷̋ê̷̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̕l̷̴̝̩̥̤̬͑̉̊̈́̽̂̑̕̕͜͝quote:Op zondag 17 juni 2018 23:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn opeens allemaal weer beter...
Goed plan. Ben jij em nog steeds?quote:Op zondag 17 juni 2018 23:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn opeens allemaal weer beter...
Bolk, sterker dan pijn!quote:Op zondag 17 juni 2018 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, met een flinke dosis bolk helpen ze iedereen er weer bovenop. Hehe, al die drukte om niks zeg. Gewoon bolken, komt alles goed.
bolkquote:Op zondag 17 juni 2018 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gelukkig ŵ̷̋ê̷̋̀͊͌̂͋̓͑͑̉̊̕l̷̴̝̩̥̤̬͑̉̊̈́̽̂̑̕̕͜͝
devvvvquote:
Mijn toetsenbord staat verkeerdquote:
jaquote:
De ergste ziekte heb je toch alquote:Op zondag 17 juni 2018 23:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja maar ik niet oplopen wat jullie hebben. en dus: A B C ik doe niet mee!
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord staat verkeerd
als ik / typ krijg ik - in ubuntu en met meer dingen
Verkeerde keyboard setting gekozen tijdens installatiequote:Op zondag 17 juni 2018 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord staat verkeerd
als ik / typ krijg ik - in ubuntu en met meer dingen
jaquote:Op zondag 17 juni 2018 23:49 schreef I. het volgende:
[..]
Verkeerde keyboard setting gekozen tijdens installatie
Zwangerschap???quote:
Ik had het over fokquote:Op zondag 17 juni 2018 23:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
als je het maar niet over bolken hebt !!
Zat een klein devzerootjesquote:Op zondag 17 juni 2018 23:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja maar ik niet oplopen wat jullie hebben. en dus: A B C ik doe niet mee!
Ja, dat zijn ziektes.quote:
wie heeft je aan het huilen gemaaktquote:Op zondag 17 juni 2018 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat een klein devzerootjes
huilend op een steen.
Huilend, huilend helemaal alleen
Sta op zerootje en droog je traantjes af
kies een limoentjuh uit de kring
met wie je dansen mag
die staat er niet tussen.quote:
ik mag niet meer meespelen van jou, maar iķ be͞n a̡l҉w͜e͏er̵ bij͞n͞a g͜e͠z̕ondquote:Op zondag 17 juni 2018 23:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wie heeft je aan het huilen gemaakt
oooo hij doet hetquote:
jij mag ALTIJD meespelenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
ik mag niet meer meespelen van jou, maar iķ be͞n a̡l҉w͜e͏er̵ bij͞n͞a g͜e͠z̕ond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ook gebeuren en je was al moe. Dan snel naar bed.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jij mag ALTIJD meespelen![]()
ik speelde niet meer mee omdat ik beter kan gaan slapen..
Maar wel met iets leuks voorafgaand, meestal.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren en je was al moe. Dan snel naar bed.
Sporks!!!quote:
Ik moet (eigenlijk) ook vroeg gaan slapen omdat ik morgen moet vliegen. Maar misschien tot straks.quote:
neuh kost geldquote:Op zondag 17 juni 2018 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien toch maar windows VPS gebruiken
hebben we het weer over tomatenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet (eigenlijk) ook vroeg gaan slapen omdat ik morgen moet vliegen. Maar misschien tot straks.
met sporks, minder afwas dus meer tijd voor bolken!quote:
slaapzequote:Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef Limoentjuh het volgende:
oke. Slaap lekker allemaal, en tot morgen of straks
Kom je ook nooit meer vanafquote:Op zondag 17 juni 2018 23:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kwam geheel onverwachts deze ziekte
Ik heb antistoffen laten injecterenquote:Op maandag 18 juni 2018 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt het ni̶et zo͐̕ tͫ̒͞e̢̋ͣ͂̑͊ z͊̀ȋ͒ͧͣ̃éͬ̿̔ͪ͒̃ņ
Die werken alleen als je geen b͛̿̈̋̽̕iͨ̆̇eͪ͝r͞ ̡̔̍d̷r̴͒͛ͥ͌i̵ͯ̀n̛ͤk̃̓̌ͫ̄t͗́͜quote:Op maandag 18 juni 2018 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb antistoffen laten injecteren
In dat geval zijn mij leugens vertelt b͛̿̈̋̽̕iͨ̆̇eͪ͝r͞ ̡̔̍d̷r̴͒͛ͥ͌i̵ͯ̀n̛ͤk̃̓̌ͫ̄t͗́͜quote:Op maandag 18 juni 2018 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Die werken alleen als je geen b͛̿̈̋̽̕iͨ̆̇eͪ͝r͞ ̡̔̍d̷r̴͒͛ͥ͌i̵ͯ̀n̛ͤk̃̓̌ͫ̄t͗́͜
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oooo hij doet het
heb die dell gekozen en dan inderdaad met us international met dead keys
thanks
ik dacht mijn laptop staat er niet tussen wtf, en probeerde er een en koos dutch maar was ook kut
quote:Op maandag 18 juni 2018 00:00 schreef Limoentjuh het volgende:
oke. Slaap lekker allemaal, en tot morgen of straks
slaapzequote:Op maandag 18 juni 2018 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga even wat ibuprofen erin gooien en zo ook maar bed in. Hopen dat mijn knie morgen wat beter aanvoelt.
Trustenquote:Op maandag 18 juni 2018 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga even wat ibuprofen erin gooien en zo ook maar bed in. Hopen dat mijn knie morgen wat beter aanvoelt.
Thanks. Denk dat ik wel nog half uurtje wakker benquote:
gezelliequote:Op maandag 18 juni 2018 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks. Denk dat ik wel nog half uurtje wakker ben
success, kniepijn sucksquote:Op maandag 18 juni 2018 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
Bijna altijd lekker, of het nou op een pizza is, uit een blikje, tonijnsalade of op sushiquote:
Blikje ok, maar vers is zoveel lekkerderquote:Op maandag 18 juni 2018 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna altijd lekker, of het nou op een pizza is, uit een blikje, tonijnsalade of op sushi
zeker, maar gewoon prima te eten. heb ik ook met blikjes haring vind ik ook best lekker, maar natuurlijk is zo'n verse hollandse nieuwe veel lekkerderquote:Op maandag 18 juni 2018 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Blikje ok, maar vers is zoveel lekkerder
die is aan het tellenquote:
Derren Brown is een baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |