Gestolenquote:Op zondag 17 juni 2018 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hebj je ook een canta? of canta niet?
500quote:Op zondag 17 juni 2018 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoeveel caravans komen er dan?.......................
Er zijn 18 terug gevonden.quote:
Oww valt mee, had er 1000 verwacht.......quote:
Tsja jongen,dat zal wel vaker gebeuren.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja jongen,dat zal wel vaker gebeuren.![]()
3quote:Op zondag 17 juni 2018 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar niemand weet dus hoeveel caravans?.............
En vooral stiekemquote:Op zondag 17 juni 2018 20:34 schreef formule het volgende:
Adriaan mag van mij zelf uitmaken wanneer en hoe laat hij eet, en hoeveel
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:34 schreef formule het volgende:
Adriaan mag van mij zelf uitmaken wanneer en hoe laat hij eet, en hoeveel
Adriaan eet te veelquote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zet de stream weer aan en het gaat weer over eten
erg he?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
We zijn niet thuis? WTF,Ze wonen daar toch?
Ik maak me een beetje boos om dit,terwijl het niet mijn gewoonte is.quote:
rustig aan. alles komt goedquote:Op zondag 17 juni 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje boos om dit,terwijl het niet mijn gewoonte is.
Op dit moment ben ik even heel link.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik even heel link.
Waarom dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
knuffel?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt onder Wasquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vol met Osborne.quote:
Hoorde sjon zeggen dat er wel vijf man in konden......om te slapen.....dus dat zullen grote tandemasser worden.....quote:Op zondag 17 juni 2018 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar niemand weet dus hoeveel caravans?.............
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze hebben gewoon een wastobbe met wasbord nodig.
komt nog!quote:Op zondag 17 juni 2018 20:48 schreef Yaksa het volgende:
Valt me nog mee dat John geen afwasmachine wil bestellen.
Volgende weekquote:Op zondag 17 juni 2018 20:48 schreef Yaksa het volgende:
Eerst een stofzuiger.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:48 schreef Yaksa het volgende:
niet zo moeilijk doen. sjon weet raadquote:Op zondag 17 juni 2018 20:48 schreef Yaksa het volgende:
Hoe wil je met een wasmachine wassen als je geen wateraansluiting hebt?
En een magnetron.quote:
heb ik ook nog een receptje van en dan oplossen met soda, ik heb nog een bakje staan wat ik af en toe gebruikquote:
ze heeft verkeerd gegoktquote:Op zondag 17 juni 2018 20:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Christel had beter bij de amish kunnen gaan zitten.
Whateverquote:
Welke van de 4?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit doet die trut gewoon expres hoor.
Duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2018 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hierbij verklaar ik de vergadering voor gesloten
Die rooie,wedden dat ze helemaal geen hoofdpijn heeft?quote:
nu nog een notule op de cosquote:Op zondag 17 juni 2018 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hierbij verklaar ik de vergadering voor gesloten
wat is de inzet?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die rooie,wedden dat ze helemaal geen hoofdpijn heeft?
Dot zal er zo wel mee komenquote:
't Werkt welquote:Op zondag 17 juni 2018 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Elke vergadering zeggen,sorry ik heb hoofdpijn ,kunnen we stoppen.![]()
![]()
ik wou dat ik dat kon zeggen op me werk.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Elke vergadering zeggen,sorry ik heb hoofdpijn ,kunnen we stoppen.![]()
![]()
Misschien als je de directeur bentquote:Op zondag 17 juni 2018 20:57 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen op me werk.
mss toch eens proberen
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:57 schreef FloJo het volgende:
[..]
mss toch eens proberen
Gewoon op het toilet gaan zitten.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:57 schreef FloJo het volgende:
[..]
mss toch eens proberen
Ik verbiedt het je.quote:
vis!quote:Op zondag 17 juni 2018 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij zit er iets in het water daar...iedereen krijgt hoofdpijn
Misschien te kort water.......quote:Op zondag 17 juni 2018 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij zit er iets in het water daar...iedereen krijgt hoofdpijn
Radioactieve visquote:
Dom ja..quote:Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Stop gewoon helemaal man...je doet nu al 18 dagen zonder
i know! i just attempt to be funnyquote:Op zondag 17 juni 2018 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze tekort drinken........
Ik gun Adriaan zijn pannenkoeken welquote:Op zondag 17 juni 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoop dat er zo snel mogelijk een voedselkast komt met een slot erop.
Zo asociaal hoeveel Adriaan eet.
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik was weer te serieus, en had het niet door....
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
Richard zal wel hartstikke gestoord van ze worden
Welnee. 15 euro per ritje is snel verdient.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
Richard zal wel hartstikke gestoord van ze worden
Hoi, Hoiquote:Op zondag 17 juni 2018 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee. 15 euro per ritje is snel verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Adriaan is ook een enorme eikelquote:Op zondag 17 juni 2018 21:14 schreef eskil het volgende:
Mike heeft een dagtaak aan het ouwehoeren over Adriaan! Lulletje rozenwater
ik vind ze beide niets... alhoewel ik voorheen Mike nog wel ok vond. Nu denk ik dat ik Adriaan net iets meer trek van de 2.quote:
Vind ik ook.quote:
Vind je hem echt leuk, of is het omdat hij veganist is.quote:
Natuurlijk is Adriaan gecast vanwege zijn dwarse karakter. Maakt betere televisie dan wanneer iedereen op één lijn zit.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik weet niet of dit een rol van hem is, maar hij heeft gewoon schijt aan iedereen.
Kan ik niet zo goed tegen
Hij heeft alleen maar steeds honger, misschien heeft hij wel een snelle verbranding. En je hoeft daar ook niet met honger rond te lopen.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een star iemand die niet buigt.....maar geen eikel.....
Mike is een narscist die heel slim is in het laten uitspelen tussen mensen zonder zelf in het conflict betrokken te worden.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:14 schreef eskil het volgende:
Mike heeft een dagtaak aan het ouwehoeren over Adriaan! Lulletje rozenwater
Honger of trek ?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar steeds honger, misschien heeft hij wel een snelle verbranding. En je hoeft daar ook niet met honger rond te lopen.
Ik vind het echt een aardig joch en niet omdat hij veganist is. Die gasten rondom hem heen maken het veel erger.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind je hem echt leuk, of is het omdat hij veganist is.
Begrijp me goed. Zijn veganisme stoort mij totaal niet.
Heeft niets met mijn aversie naar hem te maken
Geen wonder dat Adriaan zo lang doet over water geven.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Boompjes water geven met een vergiet.
Alles kan in Utopia.
Dat hij vegan is maakt zijn karakter niet anders.....ook al zou hij geen vegan zijn. Hij wil zich niet onderwerpen aan de groep......quote:Op zondag 17 juni 2018 21:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar steeds honger, misschien heeft hij wel een snelle verbranding. En je hoeft daar ook niet met honger rond te lopen.
Adriaan heeft een geheugen als een gieterquote:Op zondag 17 juni 2018 21:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adriaan zegt nu al een keer of 4 vergiet in plaats van gieter.
Dat maakte hem niks uit ook al zouden de porties veel groter worden, hij wil eten wanneer hij wil. Hij heeft dat altijd gedaan thuis en op zijn werk zegt hij.....quote:Op zondag 17 juni 2018 21:19 schreef eskil het volgende:
[..]
Soort van Ruud Zwaan maar dan niet oversekstquote:Op zondag 17 juni 2018 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik weet niet of dit een rol van hem is, maar hij heeft gewoon schijt aan iedereen.
Kan ik niet zo goed tegen
echte liefde?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vind je hem echt leuk, of is het omdat hij veganist is.
Begrijp me goed. Zijn veganisme stoort mij totaal niet.
Heeft niets met mijn aversie naar hem te maken
Dat drammen is anders wel een integraal onderdeel van het vegan zijn vind ik.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij vegan is maakt zijn karakter niet anders.....ook al zou hij geen vegan zijn. Hij wil zich niet onderwerpen aan de groep......
Ghetto in Middenmeer?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:20 schreef Jian het volgende:
Sanne kent ook het harde leven in armoede, toen ze nog in de ghetto's woonde natuurlijk. Though bitch![]()
Stom kind
Vind ik nogal wat, je onderwerpen, Pff hee het is geen kamp.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij vegan is maakt zijn karakter niet anders.....ook al zou hij geen vegan zijn. Hij wil zich niet onderwerpen aan de groep......
Ik heb daar serieus aan gedacht. Heeft hij de rol van Ruud in Uto-1quote:Op zondag 17 juni 2018 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van Ruud Zwaan maar dan niet oversekst
Jaa, tuinslang in de vijver ff zuigen en hij kan water geven.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Boompjes water geven met een vergiet.
Alles kan in Utopia.
Wat een leuke UI.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
john zijn rode shirt kwijt gerasakt?
Ja die ging ook overal tegen in en deed wat hij zelf wilde al brak de pleuris uit, die had ookquote:Op zondag 17 juni 2018 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus aan gedacht. Heeft hij de rol van Ruud in Uto-1
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
john zijn rode shirt kwijt gerasakt?
Maar het begint er op te lijken of hij ik weet niet wat doet. Ze praten over hem of het een grote slechterik is. Die Mike houdt niet op.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat maakte hem niks uit ook al zouden de porties veel groter worden, hij wil eten wanneer hij wil. Hij heeft dat altijd gedaan thuis en op zijn werk zegt hij.....
Ken wel meer drammers die niet vegan zijn.......het moet gaan zoals ze zelf willen....quote:Op zondag 17 juni 2018 21:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat drammen is anders wel een integraal onderdeel van het vegan zijn vind ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je toch rekening met je mede bewoners moet houden....quote:Op zondag 17 juni 2018 21:25 schreef eskil het volgende:
[..]
Vind ik nogal wat, je onderwerpen, Pff hee het is geen kamp.
Ik word gek van die Sannequote:
Ach om Adriaan kan ik nog wel lachenquote:
Nee, dit past precies in het plaatje van Mike.......die zet iedereen tegen hem op.....quote:Op zondag 17 juni 2018 21:27 schreef eskil het volgende:
[..]
Maar het begint er op te lijken of hij ik weet niet wat doet. Ze praten over hem of het een grote slechterik is. Die Mike houdt niet op.
sanne gaat niet meer voor hem biddenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sanne gaat niet meer voor hem bidden
Juist wel nog harderquote:Op zondag 17 juni 2018 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sanne gaat niet meer voor hem bidden
Had iemand al eerder moeten doenquote:Op zondag 17 juni 2018 21:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Zoals Adriaan praat, zo praat je toch niet.
Zo denigrerend, omlaag trappend naar dat meisje toe.
dat stel wel daarquote:Op zondag 17 juni 2018 21:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Je ziet toch ook wel dat die Mike het ontzettend op hem gemunt heeft. Het maakte Adriaan ook niet uit dat ze voor vijfenzeventig euro patat en bier gingen kopen, nou daar kun je aardig wat brood voor kopen.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je toch rekening met je mede bewoners moet houden....
Was ik alquote:
Je bent niet wijs.quote:
Ik denk dat het terminaal isquote:Op zondag 17 juni 2018 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ze legt er een jaar uit met haar enkel
Ik ben geen fan van Adriaan maar zoals hij Sanne eens even goed op haar plek zette vond ik wel prachtig want was gewoon de waarheid en verdiende ze dat iemand dat eens ff tegen haar zei.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Het wordt steeds groter dat bedrag......quote:Op zondag 17 juni 2018 21:36 schreef eskil het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel dat die Mike het ontzettend op hem gemunt heeft. Het maakte Adriaan ook niet uit dat ze voor vijfenzeventig euro patat en bier gingen kopen, nou daar kun je aardig wat brood voor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |