Zonder meer. Maar ik had wel verwacht dat ze de overwinning uit het vuur zouden slepen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
van Brazilië? Daar had ik wel wat meer van verwacht maar die komen echt nog wel een heel eind hoor
ze lieten het teveel lopen na die 1-0 en je ziet toch bij ploegen dat als die verslapping er eenmaal inzit het moeilijk is om die scherpte er weer in te krijgen, Duitsland had dat vanaf minuut 1quote:Op zondag 17 juni 2018 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Maar ik had wel verwacht dat ze de overwinning uit het vuur zouden slepen.
De Duitsers heb ik slechts flarden van gezien maar dat moet erg treurig zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe zij zich zullen herpakken.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze lieten het teveel lopen na die 1-0 en je ziet toch bij ploegen dat als die verslapping er eenmaal inzit het moeilijk is om die scherpte er weer in te krijgen, Duitsland had dat vanaf minuut 1
Zweden en Zuid-Korea zijn wel echt zwakke broeders, dat gaan ze wel overleven.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Duitsers heb ik slechts flarden van gezien maar dat moet erg treurig zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe zij zich zullen herpakken.
dat was wel heel mager, grote gaten op het middenveld, Kroos die als een Beckenbauer in z'n najaren terug wandelde na weer een verloren bal, 0-3 was niet eens geflatteerd geweestquote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Duitsers heb ik slechts flarden van gezien maar dat moet erg treurig zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe zij zich zullen herpakken.
Ik geef je 2 Sana's voor deze post.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:00 schreef O_o_ het volgende:
O ja, Pinkpop was dit weekend ook. Wat had ik daar tot tien jaar terug als tiener mooie herinneringen aan, nu vergeet je het gewoon.
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze danquote:Op zondag 17 juni 2018 23:00 schreef O_o_ het volgende:
O ja, Pinkpop was dit weekend ook. Wat had ik daar tot tien jaar terug als tiener mooie herinneringen aan, nu vergeet je het gewoon.
Ik zit sinds Studio Voetbal te kijken op Nederland 3. Nog geen leuke act gezien.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze dan
Veel gedoe, stress en kosten voor uiteindelijk bijna helemaal niets, nee mij niet gezienquote:Op zondag 17 juni 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit sinds Studio Voetbal te kijken op Nederland 3. Nog geen leuke act gezien.
ik heb tot nu toe de NOS gemeden dit WKquote:Op zondag 17 juni 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit sinds Studio Voetbal te kijken op Nederland 3. Nog geen leuke act gezien.
Tien jaar geleden valt toch wel mee?quote:
oh ik dacht dat het uit 99/00 ofzo wasquote:Op zondag 17 juni 2018 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tien jaar geleden valt toch wel mee?
Qua opnamekwaliteit wel inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2018 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het uit 99/00 ofzo was
Valt wel op hoe slecht de analyses van de NOS zijn. Algemeen, haastig, achteraf maar vaak twee/drie minuten.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe de NOS gemeden dit WK
het moet allemaal leuk en gezellig zijn, maar de reguliere uitzendingen van studio voetbal zijn toch ook niet te hardenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valt wel op hoe slecht de analyses van de NOS zijn. Algemeen, haastig, achteraf maar vaak twee/drie minuten.
Terwijl de NOS beloofde dat het serieus moest zijn. De tijd voor analyses is belachelijk weinig dit WK.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het moet allemaal leuk en gezellig zijn, maar de reguliere uitzendingen van studio voetbal zijn toch ook niet te harden
Ik weet niet waarom je nog kijkt.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valt wel op hoe slecht de analyses van de NOS zijn. Algemeen, haastig, achteraf maar vaak twee/drie minuten.
Nee, daar kunnen ze beter een samenvatting van uitzendenquote:Op zondag 17 juni 2018 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het moet allemaal leuk en gezellig zijn, maar de reguliere uitzendingen van studio voetbal zijn toch ook niet te harden
Wie zitten er bij de Belgen?quote:Op zondag 17 juni 2018 23:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je nog kijkt.
Belgen, Engelsen en zelfs de moffen doen 100999x beter.
ben al een paar wk's geleden afgehaakt ook vanwege teveel reclamequote:Op zondag 17 juni 2018 23:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je nog kijkt.
Belgen, Engelsen en zelfs de moffen doen 100999x beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |