Dat is ook wel grappig ja!quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:54 schreef Malteser het volgende:
[..]
Grappig wel, onze zoon heet zoals één van jouw broers maar we hadden de naam van jouw zoon ook heel hoog op ons lijstje staan.
Hier ook inderdaad. Maar nu is het zo en vindt iedereen de naam heel tof. Het past hem ook. Het is een heel zachtaardig jongetje en ik vind de naam heel zacht maar ook heel mooi voor een volwassen kerel straks.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat is ook wel een naam waar mensen soms aan moeten wennen trouwens.
Hier passen de namen een beetje bij elkaar. M en D sowieso maar ik vind J er niet verkeerd bij. Maar anderen denken daar misschien weer heel anders over.
Qua bij elkaar horende namen, ik wilde geen kwik, kwek en kwak maar ook geen kwik, kwek en Roderick zeg maar. Voor de tweeling vonden we het wel belangrijk dat ze allebei een andere voorletter hebben.
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Deze discussie is zo lastig als je nooit namen onthoudt...
ditquote:Op woensdag 20 juni 2018 17:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Deze discussie is zo lastig als je nooit namen onthoudt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heet Siemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik liep overigens wat achter en ben sinds vanavond lid van de Powermommy’s. Bedankt daarvoor![]()
Nou, ik ben vooral zeer verbaasd wat er allemaal speelt bij mensen en vooral om die jankselfies... Holy crap... Lief dagboek.nl.quote:
En al die moeders met uitslagfoto's van de kinderen ''mijn kind heeft vlekken, wat is dit''quote:Op donderdag 21 juni 2018 08:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, ik ben vooral zeer verbaasd wat er allemaal speelt bij mensen en vooral om die jankselfies... Holy crap... Lief dagboek.nl.
Het is precies het babyprikbord van ooit.quote:Op donderdag 21 juni 2018 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En al die moeders met uitslagfoto's van de kinderen ''mijn kind heeft vlekken, wat is dit''
Ik heb laatst wel een foto van mijn gevlekte kind in het babytopic gezet met de vraag wat dat was. Omg ik ben een soort van powermommyquote:Op donderdag 21 juni 2018 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En al die moeders met uitslagfoto's van de kinderen ''mijn kind heeft vlekken, wat is dit''
Nu wil ik weten wie je bent.quote:Op donderdag 21 juni 2018 10:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel een foto van mijn gevlekte kind in het babytopic gezet met de vraag wat dat was. Omg ik ben een soort van powermommy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |