En Christel klaagt over hetzelfde. Iedereen wil graag een beetje erkenning.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij liep vanmiddag nog te klagen dat hij geen complimentjes kreeg voor het bewateren van de boompjes terwijl hij wel zelf altijd iedereen complimentjes gaf
Precies..quote:Op zondag 17 juni 2018 15:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En Christel klaagt over hetzelfde. Iedereen wil graag een beetje erkenning.
Dus kun je niet zeggen dat Adriaantje nooit klaagtquote:Op zondag 17 juni 2018 15:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En Christel klaagt over hetzelfde. Iedereen wil graag een beetje erkenning.
Niet over eten.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus kun je niet zeggen dat Adriaantje nooit klaagt
Ik begrijp ook totaal niet, dat Christel nooit eens kritiek krijgt..Wat is die vrouw een vervelende tuthola..quote:Op zondag 17 juni 2018 15:14 schreef Soulraven het volgende:
Alles wat Adriaan doet word door zowel utopianen als cossers onder de loep gelegd maar als je post dat bijv. Een Mike chocopasta pakt of een brendon een hele reep in zijn eentje opvreet reageert er niemand.
Welnee man, je moet je alleen niet zo snel laten omver lullen door dat stelletje sheila's hier. Die Adriaan is gewoon een uitvreter die het liefst iedereen zijn mening wil opleggenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet dan toch maar eens vaker de streams gaan kijken, dan kan ik een beter beeld schetsen.....
Goedemiddag TL.quote:
Dat is niet erg beleefd. Nu is A3aan in mijn achting gedaald en vind ik hem egocentrisch overkomen.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen alleen al vijf boterhammen. Hij had 'poepjes' aan de rest zei hij
Ik vind Jeffrey juist verschrikkelijk. Dat vieze praat de hele tijd en "Ja ik wil een strandtent, jacuzzi"quote:Op zondag 17 juni 2018 15:28 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat er toch nog een paar leuke inkomen.......Mike is een vals mannetje, die twee meiden vind ik helemaal niks....Sjon wil baas spelen en vind dat vrouwen hun dingetjes en hobby maar moeten blijven doen maar zal ze nooit al gelijken zien.....De fries is denk ik toch leuker voor het programma als ik dacht. En Brandon kan ik nog helemaal niet peilen. Adriaan heeft vreselijk koppie maar een man met gebruiksaanwijzing op zijn rug......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |