Maar Adriaan had helemaal geen kans om iets te zeggen, daarom maaktehij volgens mij ook die opmerking. Ja zo heeft Mike Adriaan mooiin de kaart gespeeld.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vond juist dat Adriaan de schijt had aan het geen wat Mike zei.......Hij wou gewoon niet luisteren, dat idee kreeg ik er althans van.......
Ik zie het anders, maar een ieder kan het anders zien natuurlijk.....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:39 schreef eskil het volgende:
[..]
Maar Adriaan had helemaal geen kans om iets te zeggen, daarom maaktehij volgens mij ook die opmerking. Ja zo heeft Mike Adriaan mooiin de kaart gespeeld.
Ja maar natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het anders, maar een ieder kan het anders zien natuurlijk.....
John en zijn vrouw eten dat,vast met een kilo vlees erbij.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, slechts vijf SL's eruit gesneden ......![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 17 juni 2018.
x6m35kj
[ afbeelding ]
Centraal deel 2 - 17 juni 2018.
x6m392v
Ja, Mike denkt dat hij het moreel kompas daar is, check het tweede filmpje hierboven, naar mannetje ....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef Poesjuh het volgende:
Net filmpje gezien waarop Mike A3 weeer aanspreekt op 3 sneetjes brood + 1 kapje brood.....terwijl zelf gister na de friet ook stiekem een broodje pindakaas eet. En als A3 zegt ach volgens de streamers doen anderen het ook, wordt Mike boos en zegt dat de streamers n8ks weten pfff die Mike was leuk maar is echt een vervelende bemoeial geworden zeg bah
Mooi dat het Adrie even verteld is. Mike is zelf de grootste smiecht. En Adriaan kreeg van John een pot pindakaas. Moet hij dat dan maar leeg gaan lepelen ofzo. Adriaan besteld geen eten, vraagt niet om iets speciaals uit de supermarkt.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef Poesjuh het volgende:
Net filmpje gezien waarop Mike A3 weeer aanspreekt op 3 sneetjes brood + 1 kapje brood.....terwijl zelf gister na de friet ook stiekem een broodje pindakaas eet. En als A3 zegt ach volgens de streamers doen anderen het ook, wordt Mike boos en zegt dat de streamers n8ks weten pfff die Mike was leuk maar is echt een vervelende bemoeial geworden zeg bah
En Adriaan een egotripper............Ach en zo zijn de meningen verdeeld.........quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef Poesjuh het volgende:
Net filmpje gezien waarop Mike A3 weeer aanspreekt op 3 sneetjes brood + 1 kapje brood.....terwijl Mike zelf gister na de friet ook stiekem een broodje pindakaas eet en stiekem met Jessie vingers in de pot chocopasta en stiekem al die chocolade en gister met john ook zonder iedereen langs te gaan. En als A3 zegt ach volgens de streamers doen anderen het ook, wordt Mike boos en zegt dat de streamers n8ks weten pfff die Mike was leuk maar is echt een vervelende bemoeial geworden zeg bah
Maar hoezo egotripper? Hij vraagt om niks. Ja een gietertje van de tweedehands winkel.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Adriaan een egotripper............Ach en zo zijn de meningen verdeeld.........
Mike vond ook dat Adrie teveel pindakaas op zijn brood had. Terwijl hij idd n hele pot voor zichzelf mocht houden maar dit gwn wilde delen....koekoekquote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mooi dat het Adrie even verteld is. Mike is zelf de grootste smiecht. En Adriaan kreeg van John een pot pindakaas. Moet hij dat dan maar leeg gaan lepelen ofzo. Adriaan besteld geen eten, vraagt niet om iets speciaals uit de supermarkt.
Mike probeert gewoon zoveel mogelijk de negatieve aandacht op Adriaan te gooien om zelf buiten schot te blijven.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mike vond ook dat Adrie teveel pindakaas op zijn brood had. Terwijl hij idd n hele pot voor zichzelf mocht houden maar dit gwn wilde delen....koekoek
Omdat het hem niets uitmaakte wat een ander er van vind hoe veel hij vreet, dat bepaalde hijzelf wel even....Kwam er eigenlijk op neer dat het hem niet boeide dat een ander geen vreten had, wat hij dan opgevreten had/heeft...........quote:Op zondag 17 juni 2018 14:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar hoezo egotripper? Hij vraagt om niks. Ja een gietertje van de tweedehands winkel.
Ja dat, en ik denk dat het bezoek van dat meisjes afgelopen week nog steekt ....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef Soulraven het volgende:
Mike probeert gewoon zoveel mogelijk de negatieve aandacht op Adriaan te gooien om zelf buiten schot te blijven.
Maar er is in principe zat. Gister 3 tassen vol eten. En de 1 heeft nu eenmaal.meer eten nodig als de ander.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat het hem niets uitmaakte wat een ander er van vind hoe veel hij vreet, dat bepaalde hijzelf wel even....Kwam er eigenlijk op neer dat het hem niet boeide dat een ander geen vreten had, wat hij dan opgevreten had/heeft...........
Ach ja, het zal zo zijn............Meningen verschillen en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog in de fase zit, dat ik nog geen favo heb en nog geen echt goed beeld heb van de bewoners, daar kijk ik nog te weinig voor......quote:Op zondag 17 juni 2018 14:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar er is in principe zat. Gister 3 tassen vol eten. En de 1 heeft nu eenmaal.meer eten nodig als de ander.
En daar kiest hij zelf voor en mag dan ook totaal geen excuus zijn..........Hij kan gewoon vlees gaan vreten of ander dierlijk voedsel.......Hij kiest er voor om vegan te zijn....quote:Op zondag 17 juni 2018 14:55 schreef Soulraven het volgende:
Het maakt mij ook niet uit wat een ander vind van hoeveel ik eet. Dat er te weinig eten word ingekocht is niet Adriaan zijn schuld. En bovendien, nogmaals, hij krijgt bij de maaltijden vele minder dan anderen omdat hij veel niet kan eten.
Wauwwwww Mike vertelt iets heeeel anders aan de groep!! Adrie was niet tegen een eet kast met slot, hij zei zelfff dan ook 1 kast waar iedereen wel uit kan pakken gedurende de dag. Vond hij primaaaaquote:Op zondag 17 juni 2018 14:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Mike denkt dat hij het moreel kompas daar is, check het tweede filmpje hierboven, naar mannetje ....
Tuurlijk is dat wel een excuus. Hij is vegan, dat is zijn overtuiging. Vind ik net zozeer belangrijk als iemands geloofsovertuiging. Iemand gaat toch zijn principes hoeven zetten?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daar kiest hij zelf voor en mag dan ook totaal geen excuus zijn..........Hij kan gewoon vlees gaan vreten of ander dierlijk voedsel.......Hij kiest er voor om vegan te zijn....
Ja, dat is zo........en Adriaan geeft hem voer......quote:Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mike probeert gewoon zoveel mogelijk de negatieve aandacht op Adriaan te gooien om zelf buiten schot te blijven.
Sorry vind ik dom gelul. Je kiest ergens voor, moet je ook niet klagen dat je minder krijgt omdat je ergens anders voor kiest.............quote:Op zondag 17 juni 2018 14:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel een excuus. Hij is vegan, dat is zijn overtuiging. Vind ik net zozeer belangrijk als iemands geloofsovertuiging. Iemand gaat toch zijn principes hoeven zetten?
Helemaal mee eens! Kan de rest nog van lerenquote:Op zondag 17 juni 2018 14:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel een excuus. Hij is vegan, dat is zijn overtuiging. Vind ik net zozeer belangrijk als iemands geloofsovertuiging. Iemand gaat toch zijn principes hoeven zetten?
Dat waardeer ik in je.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach ja, het zal zo zijn............Meningen verschillen en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog in de fase zit, dat ik nog geen favo heb en nog geen echt goed beeld heb van de bewoners, daar kijk ik nog te weinig voor......
Adriaan klaagt ook niet...dat doet Mike....elke f*cking dag....Lijkt wel pesten wat Mike doetquote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry vind ik dom gelul. Je kiest ergens voor, moet je ook niet klagen dat je minder krijgt omdat je ergens anders voor kiest.............
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat waardeer ik in je.
Tent staat nog niet.
A3 was vanmorgen al vroeg bezig.
Kippen liepen los, Sanne ehhh...lamaar.
Mike en Sjon zijn de "baas".
Jeff en Brandon hebben hard gewerkt, eerlijk is eerlijk.
Jessie is Jessie
Christel is een warhoofd, maar wel een mooie vrouw.En ze heeft gisteren goed verkocht.
Hiske ehhhh....![]()
moet nog landen
-------------------------------------------------------------------------
Nu zegt Mike: je kan simpel eten, dat het geen geld kost.
Duh? Waar ging gister die ruzie dan over
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Adriaan klaagt ook niet...dat doet Mike....elke f*cking dag....Lijkt wel pesten wat Mike doet
Ik moet dan toch maar eens vaker de streams gaan kijken, dan kan ik een beter beeld schetsen.....quote:Op zondag 17 juni 2018 15:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Adriaan klaagt ook niet...dat doet Mike....elke f*cking dag....Lijkt wel pesten wat Mike doet
Gmquote:Op zondag 17 juni 2018 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus er komen morgen caravans?...............Dacht dat John dat net zei..........
A3 klaagt NOOIT. Hij pakt idd weleens een appeltje of sneetje extra. Mike laat geen kans onbenut om A3 hierop af te zeikenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet dan toch maar eens vaker de streams gaan kijken, dan kan ik een beter beeld schetsen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |