Ik denk omdat je de leds op het papier moet leggen zodat je difuus licht krijgt, wat meer als zonlicht lijkt door een dikke bomenlaag, dat schijnt niet door dat dikke papierquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:39 schreef dedodo het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult het normaal niet zien als het goed is, maar wel jammer.
In dat grote gat moet weer een dun a4tje met wat gaatjes voor leds. Waarom ze dat niet gewoon in dat dikke vel met de afdruk gedaan hebben geen idee.
Er zit dus een stuk transparant bij, en die moet ik blijkbaar gebruiken. Zag in andere plaatjes dat je wat door de bovenkant naar binnen kon kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:21 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Ik denk omdat je de leds op het papier moet leggen zodat je difuus licht krijgt, wat meer als zonlicht lijkt door een dikke bomenlaag, dat schijnt niet door dat dikke papier
dus geen gaatjes in maken, zou eerst eropleggen proberen.
Ze hebben bij mij trouwens een verkeerd kamertje opgestuurd![]()
Even kijken hoe dat opgelost gaat worden...
ja en dat stuk a4 normaal papier met die vormen waar 1:1 op staat, zijn patronen, om te zien hoe groot je een stuk stof, plastic of papier moet knippenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:50 schreef dedodo het volgende:
[..]
Er zit dus een stuk transparant bij, en die moet ik blijkbaar gebruiken. Zag in andere plaatjes dat je wat door de bovenkant naar binnen kon kijken.
Bij CUTEBEE had ik een review gelezen van iemand die de verkeerde ontving en daarna de juiste kreeg.
Ben je ook geïnspireerd door de kleuren van de bovenstaande projectenquote:Op donderdag 12 juli 2018 16:04 schreef Charged het volgende:
De laatste aanschaffen van deze zomer (op materialen na).
1/32 Starfighter (nieuwe kit met nieuwe mallen) en een Citroen DS van Heller. Deze moet ik bouwen in opdracht.
De Lancer had ik al eerder laten zien.
Vooralsnog bezig met de MiG-15 welke lekker opschiet en de Eduard Starfighter 1/48.
Ik vind het nou al erg jammer om hem weg te geven,erg fijne kit..
[ afbeelding ]
Kleur...mwoah...iets te zoet naar mijn smaak.quote:Op donderdag 12 juli 2018 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben je ook geïnspireerd door de kleuren van de bovenstaande projecten
Gave pakketten!
Och, kon tochquote:Op donderdag 12 juli 2018 16:23 schreef Charged het volgende:
[..]
Kleur...mwoah...iets te zoet naar mijn smaak.
welke materialen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:32 schreef dedodo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee met wat voor lijmen ik alles moet vastlijmen.
ja of alleslijm idd, het heeft niet veel te houden he, hele kleine drupjes met een tandenstoker opbrengen,quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:12 schreef dedodo het volgende:
Ik heb nu alleslijm gebruikt. Hout op transparant kunststof. Lijkt wel te houden.
Die mal klopt niet helemaal, maar krijg het vast wel goed, hoop ik iig.
Even kijken of dat lukt, heb het ondervel al geplakt namelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:44 schreef klabbakus het volgende:
ow, dat klinkt niet fijn, kun je wat pics plaatsen?
en ff goed kijken op foto's die in de feedback staan
Yup. Zie hier dat 'tongetje'.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:03 schreef klabbakus het volgende:
ja, A4-3 hoor je niet in te knippen lijkt me
en wat is A5 dan? dat gewone dunne papier waar 1:1 op staat? (mal)
Is me iets te gayquote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:15 schreef klabbakus het volgende:
Ik heb nou de juiste ontvangen!![]()
Kan ik ook weer lekker beginnen als ik zin heb,
iemand interesse in die roze?
Het ziet er echt zo leuk uit om te doen. (En die roze is echt zo tof voor de dochter van vrienden!). Maar no way dat ik hier de tijd voor ga vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:15 schreef klabbakus het volgende:
Ik heb nou de juiste ontvangen!![]()
Kan ik ook weer lekker beginnen als ik zin heb,
iemand interesse in die roze?
Wil 'm wel bouwen en dan verkopenquote:Op maandag 16 juli 2018 11:54 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Het ziet er echt zo leuk uit om te doen. (En die roze is echt zo tof voor de dochter van vrienden!). Maar no way dat ik hier de tijd voor ga vinden.
Thnx en klopt..het is niet echt lekker qua temperaturen deze dagen maar ach..ik heb net vakantie en kan me hier wel even mee vermaken tot na midden komende week. (zou koeler worden had ik begrepen)quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Met dit weer heb ik nergens zin in, dus ligt helemaal op z'n gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |