Jaquote:Op zondag 17 juni 2018 14:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft Cillessen al een pingel gestopt trouwens?
de wedstrijden op de NOS kijken hoort bij het WK gevoelquote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat je nog op de NOS kijkt.
Ik hoor zelfs liever een mof dan NOS commentaar.
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.Die gozer is minstens 36.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nou ja, alles beter dan Snoeks en Grueter in ieder geval.quote:
Vaste prik toch? Maken het zelden echt waar.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Andrija en Lazar maken het ook nog niet echt waar. Wat is dat met al die Serven?
Goed nieuws, deze jongeman (13) heeft Dortmund U17 zojuist naar de landstitel geleid met 40 doelpunten in een seizoen.
Lachwekkend.Het is de oudere broer van Ogbeche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachwekkend.Die is minstens 20 jaar lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
Kutcommentaar, nabeschouwingen van 1 minuut en op naar de reclame.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon NOS, dat ergeren aan de verslaggeving hoort een beetje bij het WK.
Ik vind NOS ook prima. Alleen Geueter was erg vervelend met dat gegap op Messi en zijn opwinding op totaal random momenten. Maakt het erg vermoeiend om naar te luisteren. Snoeksok teveel op Modric, maar dat ging nog net.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat kijken jullie dan ipv de NOS? Ik vind het echt allemaal reuze meevallen...
Lachwekkend.Lol, die is 31 man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Wielaardquote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk de Nederlandse uitzending niet.
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vermakelijk potje wel. Jammer dat de spitsen van Costa Rica vrij matig zijn.
Snoeks geeft al 50 jaar commentaar, maar weet nog steeds geen tering van voetbal.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind NOS ook prima. Alleen Geueter was erg vervelend met dat gegap op Messi en zijn opwinding op totaal random momenten. Maakt het erg vermoeiend om naar te luisteren. Snoeksok teveel op Modric, maar dat ging nog net.
Lachwekkend.Goede garp van Jetro. Peace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, kan opzich wel genieten van deze wedstrijd.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.
Jij hebt Kroatië-Nigeria niet gezien.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt me niet mee. Ik vond alleen Uruguay-Egypte minder vermakelijk.
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurd er wel genoegquote:Op zondag 17 juni 2018 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Apart, kan opzich wel genieten van deze wedstrijd.
Denk dat servie - suisse ook een goeie pot gaat worden volgende week.
Meningen verdeeld, ik vond hem goed. Zeker als de omhaal van savic een goal was.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Nober het volgende:
Ik kijk nu ook, was het wat die eerste helft?
Fixedquote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurt er wel genoeg
Bij Portugal en Spanje was het stiekem ook veel breien. Het is dat CR7 er zin in had.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen nigeria was tot nu toe niks aan , voor de rest gebeurd er wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |