Begrijpend lezen is moeilijk he. Dat post ze toch.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soury het volgende:
Dus die kat was wel bij de dierenarts geweest?
Nee hoor maar dat was eerderquote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he. Dat post ze toch.
Ja, natuurlijk. Wat denk jij wel niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soury het volgende:
Dus die kat was wel bij de dierenarts geweest?
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even nietquote:Op zondag 17 juni 2018 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Wat denk jij wel niet.
Want je moet elke dag bij de da staan? Beestje moet bijkomen. Daar is niks raars aan.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even niet
Ze post dat dat beestje naar doet hier. Wat denk je wat voor reacties je krijgt ?quote:Op zondag 17 juni 2018 00:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want je moet elke dag bij de da staan? Beestje moet bijkomen. Daar is niks raars aan.
Omdat het 10 jaar geleden was, en deze aanval uit het niets kwam?quote:Op zondag 17 juni 2018 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even niet
Ze post dat hij zich niet goed voelt. En dat is heel normaal als hij moet bijkomen. Wat ze verwacht is dat ze ff haar verhaal kwijt kan. Meer niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze post dat dat beestje naar doet hier. Wat denk je wat voor reacties je krijgt ?
Oh 10 jaar geledenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Omdat het 10 jaar geleden was, en deze aanval uit het niets kwam?
Maar idd laat maar.
Ga me niet verantwoorden voor iemand als jij.
Ja de groetenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze post dat hij zich niet goed voelt. En dat is heel normaal als hij moet bijkomen. Wat ze verwacht is dat ze ff haar verhaal kwijt kan. Meer niet.
Jij weet dus al wat die kat mankeerdquote:Op zondag 17 juni 2018 00:24 schreef Soulraven het volgende:
Overigens kun je bij zo'n epileptische aanval vaak weinig doen behalve het beestje opvangen.
Ja, epilepsie. Ook pillen daarvoor.quote:
Die spoedarts gaat je ook zeggen tot maandag te wachten. Zolang het niks levensbedreigends is. Genoeg bij de spoedda gestaan om dat te weten.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, epilepsie. Ook pillen daarvoor.
Maar eroverheen gegroeid en 10 jaar niet meer nodig gehad.
Nu ineens vanuit het niets een aanval, en heel heftig.
Wat moet ik dan, de spoedarts bellen?
Jij ook het was 10 jaar geledenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nogmaals, beter lezen. Gooddeal post al dat het een epileptische aanval was. Brilletje kwijt?
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die spoedarts gaat je ook zeggen tot maandag te wachten. Zolang het niks levensbedreigends is. Genoeg bij de spoedda gestaan om dat te weten.
Hoe gaat het nu dan?quote:
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.
Dan heb je geen zorgen dus.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij ligt rustig aan mijn voeten. Heel moe.
Ik ken dat, moe en hongerig.
Joh tief lekker op met de dierenarts diplomaquote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.quote:
Dan ga je maandag naar de arts.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jawel. want hij is nu 10. En waarom komt die epilepsie nu terug?
Als je veel in de dierenwereld meedraait pik je nog wel eens wat op 😉.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh tief lekker op met de dierenarts diploma
Joehoe ik had zelf al bij de weekend arts gezetenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je veel in de dierenwereld meedraait pik je nog wel eens wat op 😉.
Doet ze toch ook? Dan mag je nog best ondertussen je rot voelen dat beestje zielig is. Dat jij nou geen hart hebt kunnen wij niks aan doenquote:
Ja is goed johquote:Op zondag 17 juni 2018 00:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Doet ze toch ook? Dan mag je nog best ondertussen je rot voelen dat beestje zielig is. Dat jij nou geen hart hebt kunnen wij niks aan doen
Soul, ik kap er mee. Ik ga maandag naar de D.A. Als het leven nog leefbaar is mag hij blijvenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.
En dan? Beestje heeft nu rust nodig, meer niet. Kun je nu de spoedarts bellen, ben je het driedubbele kwijt van door de weeks en je schiet er niks mee op.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe ik had zelf al bij de weekend arts gezeten
Je geeft je eigen kat een dikke vinger.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Soul, ik kap er mee. Ik ga maandag naar de D.A. Als het leven nog leefbaar is mag hij blijven
Zo niet, dan neem ik afscheid.
En Soury geef ik een dikke vinger. Die heeft met niemand enige feeling. Triest.
Je weet niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En dan? Beestje heeft nu rust nodig, meer niet. Kun je nu de spoedarts bellen, ben je het driedubbele kwijt van door de weeks en je schiet er niks mee op.
Dat denkt zequote:Op zondag 17 juni 2018 00:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een epileptische aanval, voor de derde keer.
Okquote:Op zondag 17 juni 2018 00:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die herken je heus wel op een gegeven moment. Zo moeilijk is dat niet.
Hondje van een kennis heeft het ook. Op een gegeven moment wekelijks, nu al een hele tijd niet gelukkig. Beestje is nu 14. Doet alles nog super, vrolijk ook nog. Zolang de levenskwaliteit maar goed is.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Flikker toch eens een keer op joh.
Ik heb al 100 x gezegd dat dat geconstateerd is. Ik heb dat laten onderzoeken.
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:51 schreef Gooddeal het volgende:
Sorry jongens. Ik zal wel verdwijnen. Kunnen jullie weer verder.
Ik vind het best gezellig hoor. Jij een goeie avond gehad?quote:Op zondag 17 juni 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
Jullie hebben er weer een gezellige SC-avond van gemaakt, zo te lezen.
Maandag een kat minder, mijn kant opquote:Op zondag 17 juni 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
Mag het ook een muis minder? Ff kappen met je geklier nu. Je weet er duidelijk minder vanaf dat gooddeal zelf.quote:
Nee ik klier niet. En jou koude grond diagnose is grappig maar als je beestje een probleem heeft ga je er wat aan doen. Dat is mijn meningquote:Op zondag 17 juni 2018 01:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mag het ook een muis minder? Ff kappen met je geklier nu. Je weet er duidelijk minder vanaf dat gooddeal zelf.
Er is niet altijd een oplossing voor elk medisch probleem. Epileptische aanvallen komen en gaan. Cpb olie schijnt goed te helpen maar een da kan nu weinig doen. Als er iets is waar met spoed iets aan gedaan moet worden ga je inderdaad naar een dierenarts.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik klier niet. En jou koude grond diagnose is grappig maar als je beestje een probleem heeft ga je er wat aan doen. Dat is mijn mening
Zo we zij er uitquote:Op zondag 17 juni 2018 01:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is niet altijd een oplossing voor elk medisch probleem. Epileptische aanvallen komen en gaan. Cpb olie schijnt goed te helpen maar een da kan nu weinig doen. Als er iets is waar met spoed iets aan gedaan moet worden ga je inderdaad naar een dierenarts.
Het is een kleinequote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Ik schrok, dacht heel ff dat het Lil Kleine was.
Yup. Er is nu niks wat met spoed gedaan moet worden, dus beestje krijg rust en jij houd op met verweten.quote:
En jij bent geen dierenarts dus ook smoelquote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup. Er is nu niks wat met spoed gedaan moet worden, dus beestje krijg rust en jij houd op met verweten.
Raar dat-ie z'n horloge om heeft.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Ik schrok, dacht heel ff dat het Lil Kleine was.
Klopt, maar je doet al doende zat kennis op.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent geen dierenarts dus ook smoel
Oh dat had ik niet gezienquote:
Van die blauw/wittenquote:
Misschien een beetje gek hoor maar ik kreeg een beetje de indruk dat ze van die kat af wildequote:Op zondag 17 juni 2018 01:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt, maar je doet al doende zat kennis op.
Poesquote:Op zondag 17 juni 2018 01:30 schreef Trainwreck het volgende:
Wie bedenkt zoiets, vraag ik me dan af. “Trek je kleren uit en hier heb je 5 kittens.”
Dat is dan jouw puur jouw gedachte. Dat haalde ik er totaal niet uit.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een beetje gek hoor maar ik kreeg een beetje de indruk dat ze van die kat af wilde
Geen idee, ik draai niet erg mee in de dierenwereld.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:30 schreef Trainwreck het volgende:
Wie bedenkt zoiets, vraag ik me dan af. “Trek je kleren uit en hier heb je 5 kittens.”
Kap eens met je ervaringen.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is dan jouw puur jouw gedachte. Dat haalde ik er totaal niet uit.
Ze is gewoon ff uitgeput, ik ken het. Mijn oudste hond is als pup erg ziek geweest. Dierenartsen wisten het ook niet. Heb er zo vaak gestaan. En daar zit je dan snachts. Beestje heeft pijn, je wilt helpen maar kunt het niet, pijnstillers werken niet, duurt nog een week voor je bij de internist terecht mag. Uiteindelijk is hij gelukkig beter geworden maar je kunt er best eens ff doorheen zitten.
Ohhh, de moederpoes? Hmm.... dan had ik alsnog niet voor Lil Kleine gekozen, denk ik. Iets met meer haargroei.quote:
Laten we maar wachten op een echte dierenartsquote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we maar wachten op een echte dierenarts
5 slangen was stoerder geweest.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee, ik draai niet erg mee in de dierenwereld.
Ik ben een kutwijfquote:Op zondag 17 juni 2018 01:35 schreef snetje het volgende:
Met Soury eens... als er wat is dan pak je het aan en ga niet eerst op fora's rondleuren en zielig doen ...hoppa gelijk naar de DA...
De verf wil niet aan de tafel blijven plakkenquote:
Heb je ontvet, geschuurd en zo?quote:Op zondag 17 juni 2018 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De verf wil niet aan de tafel blijven plakken
Mijn hamster én m’n kanarie tijdens m’n verjaardagspartijtje!quote:Op zondag 17 juni 2018 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een kutwijfEcht mijn poes ging geheel in stijl met kerst dood
Dat vond ik toen niet leuk trouwens. Janken enzo.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:39 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Mijn hamster én m’n kanarie tijdens m’n verjaardagspartijtje!
Kut beesten ze weten hetquote:Op zondag 17 juni 2018 01:39 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Je hebt er geen tasje van gemaakt hé zoals die tinkelding...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een kutwijfEcht mijn poes ging geheel in stijl met kerst dood
Wild feestjequote:Op zondag 17 juni 2018 01:39 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Net nu Joezi er niet is, de professional.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles volgens het boekje. Kan alles er zo met een plamuurmes weer afhalen. Kon wel janken.
Wij hadden leuk vissen in een tobbe buiten ...tot het ging vriezen en de kids waren vergeten om het "gat" bij te houden...toen hadden we vissticks...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:39 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een dikke waslaag op zat, maar die zie ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net nu Joezi er niet is, de professional.
Was trouwens niet hetzelfde jaar hoor, kanarie toen ik 9 werd en hamster toen ik 12 werd. Anders was ‘t wel iets té toevallig.quote:
Nee poes ging dood mee. Een week later naar mijn vriend zijn ouders tuin. Mijn vriend stopte bij een bloemenstal. Bleek die bloemen voor de dooie poes te zijn ipv zijn moederquote:Op zondag 17 juni 2018 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Je hebt er geen tasje van gemaakt hé zoals die tinkelding...
Misschien geolied?quote:Op zondag 17 juni 2018 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een dikke waslaag op zat, maar die zie ik eigenlijk ook niet.
Ja ja ik ga al...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT
kapot veul gekkies
opflikkeren graag
as soon Ass
.. ga slapen Cos
rumoer gedoe
kssst
Nee, ik haal er ook niks af, met een schuursponsje oid.quote:
Ahw...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee poes ging dood mee. Een week later naar mijn vriend zijn ouders tuin. Mijn vriend stopte bij een bloemenstal. Bleek die bloemen voor de dooie poes te zijn ipv zijn moeder
Ja was wel even weirdquote:
Logen?...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik haal er ook niks af, met een schuursponsje oid.
Het is wel supersupersuperglad.
Alleen de laden nog ontverven en dan morgen weer opnieuw beginnen, nadat ik een plan heb bedacht.
quote:Op zondag 17 juni 2018 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Wij hadden leuk vissen in een tobbe buiten ...tot het ging vriezen en de kids waren vergeten om het "gat" bij te houden...toen hadden we vissticks...
Nee, dat was meer iets voor m’n broertje...quote:
Ik dacht al... ga ik naar de SC, moet ik alsnog opflikkeren.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT
kapot veul gekkies
opflikkeren graag
as soon Ass
.. ga slapen Cos
rumoer gedoe
kssst
verkeerd verbonden \
Hai SC
,, \fijne dag verder SC
Als er wat moet gebeuren ja. Na een epileptische aanval hoeft er eerst in principe niks te gebeuren. Beestje moet bijkomen eerst. Knapt hij er niet van op DAN is het tijd naar een da te stappen. Nu kan een dierenarts niks. Mensen met epilepsie hoeven ook niet na elke aanval naar de dokter toe.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:35 schreef snetje het volgende:
Met Soury eens... als er wat is dan pak je het aan en ga niet eerst op fora's rondleuren en zielig doen ...hoppa gelijk naar de DA...
Dit heeft foto's nodig voor advies er zitten hier experts op alle gebiedenquote:
Olie trekt in het hout, hè? Volgens mij heb je daar speciale primer voor.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik haal er ook niks af, met een schuursponsje oid.
Het is wel supersupersuperglad.
Alleen de laden nog ontverven en dan morgen weer opnieuw beginnen, nadat ik een plan heb bedacht.
Oh, ja, ehh Tinkebel? Gek wijf is dat.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Je hebt er geen tasje van gemaakt hé zoals die tinkelding...
Maar is die hele epileptische aanval nu door een DA geconstateerd of door jullie zelf?..quote:Op zondag 17 juni 2018 01:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als er wat moet gebeuren ja. Na een epileptische aanval hoeft er eerst in principe niks te gebeuren. Beestje moet bijkomen eerst. Knapt hij er niet van op DAN is het tijd naar een da te stappen. Nu kan een dierenarts niks. Mensen met epilepsie hoeven ook niet na elke aanval naar de dokter toe.
Welneequote:Op zondag 17 juni 2018 01:50 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Oh, ja, ehh Tinkebel? Gek wijf is dat.
Zoals gooddeal heeft gepost is het een door de dierenarts geconstateerd probleem.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar is die hele epileptische aanval nu door een DA geconstateerd of door jullie zelf?..
Ja foto's ...voor hetzelfde geld heeft ze het over een nep fineer kastje...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit heeft foto's nodig voor advies er zitten hier experts op alle gebieden
Ik zeg kappen met die discussiequote:Op zondag 17 juni 2018 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar is die hele epileptische aanval nu door een DA geconstateerd of door jullie zelf?..
Hoe op!...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:50 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Oh, ja, ehh Tinkebel? Gek wijf is dat.
10 jaar geleden?...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zoals gooddeal heeft gepost is het een door de dierenarts geconstateerd probleem.
Ik was een beetje cynischquote:Op zondag 17 juni 2018 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja foto's ...voor hetzelfde geld heeft ze het over een nep fineer kastje...
quote:Op zondag 17 juni 2018 01:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Scheelt dat jij niks te zeggen hebt.
Toen is de laatste aanval geweest. Als je bekend bent met deze aanval zijn ze heel makkelijk te herkennen. Naarmate een dier ouder word komen ze vaak frequenter helaas.quote:
Mootie post haar kastje nooitquote:
Euhm, nee.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja foto's ...voor hetzelfde geld heeft ze het over een nep fineer kastje...
Geen Da prognose dus..quote:Op zondag 17 juni 2018 01:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Toen is de laatste aanval geweest. Als je bekend bent met deze aanval zijn ze heel makkelijk te herkennen. Naarmate een dier ouder word komen ze vaak frequenter helaas.
Diagnose bedoel je, en ja dat is het wel. Nogmaals je hoeft niet met elke aanval naar een da te rennen. Een dierenarts leert je ze te herkennen en wat te doen bij de epileptische aanval, verder kan die na zo'n aanval ook weinig.quote:
In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma.quote:
Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,quote:Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma.
HATSJOEquote:Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hier op inhakend: Ik had aan paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
Dat is verschrikkelijk. Laatst nog een discussie met iemand gehad. Die wilde een hond maar dan wel gratis want budget had ze niet. En dan maar niet aan het verstand kunnen krijgen dat een dier veel geld kan kosten, zelfs zonder adoptie kosten.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hier op inhakend: Ik had aan paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
I feel your pain.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hoef je zeker niet nee ...zo constateerde ik laatst bij mijn chiwawa een Reverse sneezing...rent ook niet iedereen naar een DA ...allemaal leuk en aardig ..je kan lezen wat je moet doen ...maar die van mij had het om de 5 minuten..nou dan is het hoppa bellen en zo snel mogelijk naar de DA ...wat blijkt...ontsteking in der keel ...spuit in der bibs.. antibiotica en beestje is weer gelijk de oude ....quote:Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Diagnose bedoel je, en ja dat is het wel. Nogmaals je hoeft niet met elke aanval naar een da te rennen. Een dierenarts leert je ze te herkennen en wat te doen bij de epileptische aanval, verder kan die na zo'n aanval ook weinig.
Ik zei eens tegen haar, ik wil er wel eentje van je overnemen hoor. Nee dat kon niet, het waren haar "kinderen".quote:
Prima, als ze maar van mijn kat afblijft.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,
Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...quote:Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma.
Neu joh...startpagina's met prikborden bestonden toen al hoor...ze vroeg toen ook nog om kinder portretjes en daar werd toen al mega op gereageerd ..waar ik toen nog dacht van hallo?.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,
Ze zat ook op fok. Maar die kattentas is echt BS hoor.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Neu joh...startpagina's met prikborden bestonden toen al hoor...ze vroeg toen ook nog om kinder portretjes en daar werd toen al mega op gereageerd ..waar ik toen nog dacht van hallo?.
Dat heb ik gezien inderdaad. Een soort versnipperaar was dat toch? En toen ze dat ding van haar afpakten, zei ze dat ze de kuikens dan tegen een muur zou doodgooien.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...
kijk dat is een hele andere situatie. Reverse sneezing ken ik idd en hoort niet zovaak te zijn. Als er iets met 1 van mijn dieren is waarbij er direct iets moet gebeuren of waarvan ik niet weer wat te doen/wat er is sta ik ook direct bij een da. Maar in het geval van Gooddeal haar kat is er niks wat nu moet gebeuren. Er is geen actie vereist momenteel. En ze liep niet dagen te miepen. Ze meld even dat ze zich rotvoelt dat het beestje zich niet goed voelt. Dan hoeft ze niet aangevallen te worden met aanteigen dat ze niet goed bezig is voor haar kat. Ze doet namelijk precies wat er moet gebeuren, diertje rust geven en een beetje in de gaten houden.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoef je zeker niet nee ...zo constateerde ik laatst bij mijn chiwawa een Reverse sneezing...rent ook niet iedereen naar een DA ...allemaal leuk en aardig ..je kan lezen wat je moet doen ...maar die van mij had het om de 5 minuten..nou dan is het hoppa bellen en zo snel mogelijk naar de DA ...wat blijkt...ontsteking in der keel ...spuit in der bibs.. antibiotica en beestje is weer gelijk de oude ....
Zou wat zijn als ik eerst daarom dagen zou gaan miepen op een forum...arm beest..
Ze had wel een puntquote:Op zondag 17 juni 2018 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...
Ja jij weet wat er aan de hand is met de kat van Goodziel. Ga nu je hok maar weer inquote:Op zondag 17 juni 2018 02:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
kijk dat is een hele andere situatie. Reverse sneezing ken ik idd en hoort niet zovaak te zijn. Als er iets met 1 van mijn dieren is waarbij er direct iets moet gebeuren of waarvan ik niet weer wat te doen/wat er is sta ik ook direct bij een da. Maar in het geval van Gooddeal haar kat is er niks wat nu moet gebeuren. Er is geen actie vereist momenteel. En ze liep niet dagen te miepen. Ze meld even dat ze zich rotvoelt dat het beestje zich niet goed voelt. Dan hoeft ze niet aangevallen te worden met aanteigen dat ze niet goed bezig is voor haar kat. Ze doet namelijk precies wat er moet gebeuren, diertje rust geven en een beetje in de gaten houden.
De foto’s van het vilproces zagen er wel heel realistisch uit. Die liet ze altijd op een groot scherm zien tijdens presentaties.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zat ook op fok. Maar die kattentas is echt BS hoor.
Ja was ook een kat maar die was gewoon gestorven. Zij heeft er een tas van gemaaktquote:Op zondag 17 juni 2018 02:17 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
De foto’s van het vilproces zagen er wel heel realistisch uit. Die liet ze altijd op een groot scherm zien tijdens presentaties.
Ik hoop dat ze zelf inmiddels rijp is voor een tas..quote:Op zondag 17 juni 2018 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zat ook op fok. Maar die kattentas is echt BS hoor.
Ze maakte wat los, dat was haar doel.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zelf inmiddels rijp is voor een tas..
Ze had ook foto’s van modellen met dode honden over zich heen gedrapeerd, en dode hondjes die ze over straat sleepte. Weet niet meer wat de “boodschap” was, iets van dat bont en leer hetzelfde was als een dode hond of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Neu joh...startpagina's met prikborden bestonden toen al hoor...ze vroeg toen ook nog om kinder portretjes en daar werd toen al mega op gereageerd ..waar ik toen nog dacht van hallo?.
Dat zegt ze zelf, de aandoening is door de dierenarts geconstateerd. Zowel jij als ik hebben geen reden daaraan te twijfelen. En met dit associale gedrag weet je misschien andere mensen uit de SC weg te jagen. Bij mij kom je niet ver.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij weet wat er aan de hand is met de kat van Goodziel. Ga nu je hok maar weer in
TIEN FUCKING jaar geleden. Nu ga je echt op negeerquote:Op zondag 17 juni 2018 02:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf, de aandoening is door de dierenarts geconstateerd. Zowel jij als ik hebben geen reden daaraan te twijfelen. En met dit associale gedrag weet je misschien andere mensen uit de SC weg te jagen. Bij mij kom je niet ver.
Dat verandert er niks aan. Gooddeal weet wat een epileptische aanval is, hoe die er uitziet. Dan kan ze prima met haar eigen ogen zien dat dat er 1 is.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
TIEN FUCKING jaar geleden. Nu ga je echt op negeer
Ze deed voor hoe ze de nek had omgedraaid, want ze zei dat de kat ziek was. (Depressief, maar in andere interviews zei ze getraumatiseerd, omdat ie was mishandeld.) Daarom had ze ‘m zelf geeuthaniseerd, zei ze. Ze had nog 3 andere katten, die heeft ze ‘gewoon’ laten leven.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was ook een kat maar die was gewoon gestorven. Zij heeft er een tas van gemaakt
Dat was allemaal onzinquote:Op zondag 17 juni 2018 02:23 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ze deed voor hoe ze de nek had omgedraaid, want ze zei dat de kat ziek was. (Depressief, maar in andere interviews zei ze getraumatiseerd, omdat ie was mishandeld.) Daarom had ze ‘m zelf geeuthaniseerd, zei ze. Ze had nog 3 andere katten, die heeft ze ‘gewoon’ laten leven.
Heel mooi verwoord en ik neem mijn petje af voor je hoe het opneemt voor der ..beter dat je het los laat ...ze zit hier en in de COS en spreekt zich zo vaak tegen ....sterker nog ..in haar eigen berichten zelfs..quote:Op zondag 17 juni 2018 02:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
kijk dat is een hele andere situatie. Reverse sneezing ken ik idd en hoort niet zovaak te zijn. Als er iets met 1 van mijn dieren is waarbij er direct iets moet gebeuren of waarvan ik niet weer wat te doen/wat er is sta ik ook direct bij een da. Maar in het geval van Gooddeal haar kat is er niks wat nu moet gebeuren. Er is geen actie vereist momenteel. En ze liep niet dagen te miepen. Ze meld even dat ze zich rotvoelt dat het beestje zich niet goed voelt. Dan hoeft ze niet aangevallen te worden met aanteigen dat ze niet goed bezig is voor haar kat. Ze doet namelijk precies wat er moet gebeuren, diertje rust geven en een beetje in de gaten houden.
Geen idee, ik heb destijds veel interviews met haar gezien en gelezen, dat was wat ze vertelde. Maar die foto’s van dode honden vond ik ook ziek, of dat gedoe met die kuikens, en die hamsters, en dat paard. Maar ja, ieder z’n ding, I guess.quote:
Oh geloof mij, ik heb zelf ook wel aanvaringen gehad met gooddeal hoor. Dat weet iedereen. Neem het ook niet specifiek op voor haar maar ik hou er niet zo van als mensen alles beter denken te weten. Meer niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Heel mooi verwoord en ik neem mijn petje af voor je hoe het opneemt voor der ..beter dat je het los laat ...ze zit hier en in de COS en spreekt zich zo vaak tegen ....sterker nog ..in haar eigen berichten zelfs..
Lees je maar eens in dan.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:27 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb destijds veel interviews met haar gezien en gelezen, dat was wat ze vertelde. Maar die foto’s van dode honden vond ik ook ziek, of dat gedoe met die kuikens, en die hamsters, en dat paard. Maar ja, ieder z’n ding, I guess.
quote:Op zondag 17 juni 2018 02:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh geloof mij, ik heb zelf ook wel aanvaringen gehad met gooddeal hoor. Dat weet iedereen. Neem het ook niet specifiek op voor haar maar ik hou er niet zo van als mensen alles beter denken te weten. Meer niet.
Nu dat is dus wat ze doet ....het constant beter weten ..oordelen vellen waar de lappen erbij gaan hangen..maar dan niet weten wat je met je dier moet?..quote:Op zondag 17 juni 2018 02:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh geloof mij, ik heb zelf ook wel aanvaringen gehad met gooddeal hoor. Dat weet iedereen. Neem het ook niet specifiek op voor haar maar ik hou er niet zo van als mensen alles beter denken te weten. Meer niet.
Nee dank je ...wordt ik weer misselijk...ja oke dat is wat ze wil bereiken? ..Fail ...iedereen klikt na de helft al weg ..boodschap niet overgekomen dus...quote:
Oh dat zal vast, daar ben ik verder niet bij geweest, maar ik ken haar en ik weet wat je bedoeld. Als het andersom was geweest was ik ook tegen haar in gegaan. Maar ze wist nu in principe wel wat ze moest doen. Ze kon gewoon weinig doen, dat was meer haar punt. Je wilt zo'n beestje alle ellende zo graag wegnemen maar je kunt ff niks. Das kut.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu dat is dus wat ze doet ....het constant beter weten ..oordelen vellen waar de lappen erbij gaan hangen..maar dan niet weten wat je met je dier moet?..
Je kent haar persoonlijk?quote:Op zondag 17 juni 2018 02:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh dat zal vast, daar ben ik verder niet bij geweest, maar ik ken haar en ik weet wat je bedoeld. Als het andersom was geweest was ik ook tegen haar in gegaan. Maar ze wist nu in principe wel wat ze moest doen. Ze kon gewoon weinig doen, dat was meer haar punt. Je wilt zo'n beestje alle ellende zo graag wegnemen maar je kunt ff niks. Das kut.
Dat bedoel ik. Ze heeft wel een punt, maar de manier waarop ze het brengt roept zoveel weerstand op dat de boodschap bij de meeste mensen niet overkomt.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee dank je ...wordt ik weer misselijk...ja oke dat is wat ze wil bereiken? ..Fail ...iedereen klikt na de helft al weg ..boodschap niet overgekomen dus...
Hoe persoonlijk doet er verder niet toe, laten we zeggen dat ik haar ondertussen behoorlijk goed ken. Ze praat veel met FF.quote:
CBD oliequote:Op zondag 17 juni 2018 01:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is niet altijd een oplossing voor elk medisch probleem. Epileptische aanvallen komen en gaan. Cpb olie schijnt goed te helpen maar een da kan nu weinig doen. Als er iets is waar met spoed iets aan gedaan moet worden ga je inderdaad naar een dierenarts.
Uiteraard!quote:
Zolang Harry er geld voor heeft blijft hij dat maken, denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiteraard!
Crisis, de treurigheid! Die stem ook.. Hij maakt nog steeds dat programma?
Vrije geluiden, Boeken (vpro) en kunstprogramma's van de avro vaak.
Meestal luister ik enkel. Ik vond de presentator voorheen altijd heel ongemakkelijk, gespannen, interviewen.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang Harry er geld voor heeft blijft hij dat maken, denk ik.
Ik kijk eigenlijk nooit meer naar VG. Ik begrijp dat het nu wat beter is, maar de regie was, vanaf het moment dat ze vanuit Utrecht kwamen, niet erg naar mijn smaak. Ook vind ik Giovanca niet een erg goede presentatrice, maar dat past wel in de traditie van het programma.
Ja, de vorige was eigenlijk (en is nog steeds) de eindredacteur. Die is het gaan doen toen Hans Flupsen opstapte. Hans was helemaal een verschrikking, een enorme poseur die net deed of-ie er verstand van had.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meestal luister ik enkel. Ik vond de presentator voorheen altijd heel ongemakkelijk, gespannen, interviewen.
Shit, ik ben net te laat om voor de studio langs te lopen en te zwaaien.quote:Nu een leuk interview over Urban Evolution (boeken). Dieren in de stad die zich aanpassen aan omgeving.
Oh verdorie je had wat sneller moeten lopen!quote:Op zondag 17 juni 2018 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de vorige was eigenlijk (en is nog steeds) de eindredacteur. Die is het gaan doen toen Hans Flupsen opstapte. Hans was helemaal een verschrikking, een enorme poseur die net deed of-ie er verstand van had.
[..]
Shit, ik ben net te laat om voor de studio langs te lopen en te zwaaien.
Ik schrik me te pletter, wat een sfeer.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
Nah, denk het niet. Melchior Huurdeman was altijd heel krampachtig. Hans lulde heel gemakkelijk en zelfverzekerd de grootste onzin aan elkaar.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh verdorie je had wat sneller moeten lopen!![]()
Ik denk dat ik Hans bedoelde. Meestal luister ik niet naar de interviews
Eigenlijk zie ik dit niet zo vaak hier. Gelukkig maarquote:Op zondag 17 juni 2018 11:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik schrik me te pletter, wat een sfeer.
Nu snap ik waarom slowchatten en offtopig gepraat niet in de COS huishoren. Dat verkleint de kans op dit soort escalaties.
Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Dit is heel menselijk, ik snap niet dat iemand daar aanstoot aan neemt.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is dan jouw puur jouw gedachte. Dat haalde ik er totaal niet uit.
Ze is gewoon ff uitgeput, ik ken het. Mijn oudste hond is als pup erg ziek geweest. Dierenartsen wisten het ook niet. Heb er zo vaak gestaan. En daar zit je dan snachts. Beestje heeft pijn, je wilt helpen maar kunt het niet, pijnstillers werken niet, duurt nog een week voor je bij de internist terecht mag. Uiteindelijk is hij gelukkig beter geworden maar je kunt er best eens ff doorheen zitten.
Dit dus. Daarom heb ik bewust geen dieren. Aanschaffen lukt nog wel, maar voor de dierenarts heb ik geen budget. Dus dan geen dieren. Jammer, maar helaas, want zo'n dier verdient wel zorg als hij/zij ziek wordt.quote:Op zondag 17 juni 2018 02:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk. Laatst nog een discussie met iemand gehad. Die wilde een hond maar dan wel gratis want budget had ze niet. En dan maar niet aan het verstand kunnen krijgen dat een dier veel geld kan kosten, zelfs zonder adoptie kosten.
Ja dat kan soms zo oplopen helaas. Echt, mijn kat was van zondag tot woensdag opgenomen, 514 euro en je mag meteen ff aftikken omdat het spoed dierenarts was. Maar ach, ben allang blij dat ik terecht kon.quote:Op zondag 17 juni 2018 12:11 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom heb ik bewust geen dieren. Aanschaffen lukt nog wel, maar voor de dierenarts heb ik geen budget. Dus dan geen dieren. Jammer, maar helaas, want zo'n dier verdient wel zorg als hij/zij ziek wordt.
en een beste ookquote:Op zondag 17 juni 2018 14:34 schreef Copycat het volgende:
Megastroomstoring hier.
En ik wilde net uitkateren met een makkelijke wegkijkserie.
Zo te lezen is de stroomstoring net weer voorbij. Ik heb een keer een uur of 10 geen stroom gehad, dan begin je wel flink te balen.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:34 schreef Copycat het volgende:
Megastroomstoring hier.
En ik wilde net uitkateren met een makkelijke wegkijkserie.
Kwam de buurman klagen?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:11 schreef mootie het volgende:
Buurman moet slapen, nu kan ik niet verder met schuren.![]()
Welke serie kijkt Cc?
Heb je Cargo gekeken op Netflix, geen serie maar wel een topfilm.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef Copycat het volgende:
En alles doet het weer.
Ik volg nu wat moeilijkere series zoals Fauda en Handmaid’s Tale (op Videoland), maar daar heb ik nu even geen puf voor. Dus als je een tip hebt ... liefst Netflix want Videoland vind ik buiten dat ze de handmaid hebben, echt ruk.
Nee, maar is sinds eergisteren thuis, hartaanval, dotteren. En ik weet dat hij sowieso stapelgek wordt van de boerman die altijd met apparatuur in de weer is.quote:
Dirk Gently!!quote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef Copycat het volgende:
En alles doet het weer.
Ik volg nu wat moeilijkere series zoals Fauda en Handmaid’s Tale (op Videoland), maar daar heb ik nu even geen puf voor. Dus als je een tip hebt ... liefst Netflix want Videoland vind ik buiten dat ze de handmaid hebben, echt ruk.
Checkt ...quote:Op zondag 17 juni 2018 15:22 schreef Soulraven het volgende:
Heb je Cargo gekeken op Netflix, geen serie maar wel een topfilm.
Dat past meer in mijn huidige straatje, denk ik.quote:
Je moet ook wel erg geluk hebben dan net buiten te zijn en naar boven te kijken.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:24 schreef Prisha het volgende:
Was er gisteravond een vuurbal in Nederland te zien, heb ik t weer gemist
Seizoen 1 vond ik top. Heb het 3x gekeken. Seizoen 2 wat minder.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat past meer in mijn huidige straatje, denk ik.
Ik kijk toevallig veel naar bovenquote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook wel erg geluk hebben dan net buiten te zijn en naar boven te kijken.
Curiosity in de stofstorm:
[ afbeelding ]
Dan zie je dus de hele tijd vliegtuigen.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk toevallig veel naar boven![]()
Ha ja die stofstorm. Daar heeft Curio wel last van. Geen zon geen stroom.
Oeps ja je hebt gelijkquote:Op zondag 17 juni 2018 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zie je dus de hele tijd vliegtuigen.![]()
Nee, Curiosity heeft er geen last van, die heeft een RTG (Radioisotope Thermoelectric Generator) en geen zonnepanelen. Oppy wel en die is nu in slaapmodus. Als het te erg wordt, gaat zelfs het gedeelte met de klok uit. Dan weet Oppy niet meer hoe laat het is en wordt het een hele tour het contact te herstellen.
Wandel ze! Ik ga een stukje slapenquote:
Deze vind ik net weer anders. Goed verhaal en Martin Freeman is altijd top.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Checkt ...
Zombies? Vind ik sinds 1979 stom. Behalve in draakvorm in GoT.
Netflix? Ja al gevondenquote:Op zondag 17 juni 2018 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Fauda is een top serie misschien wel de beste terroristenserie
joachim löw,duitse teamchefquote:Op zondag 17 juni 2018 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wie is lőw? Ik begrijp er niks van in de COS
ik hhad niet zollen het in de cos plaatsen was mijn foutjequote:Op zondag 17 juni 2018 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wel stoer dat je het een Cos noemtquote:Op zondag 17 juni 2018 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is geen foutje, je weet dat het niet de bedoeling is, doe het dan ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hhad niet zollen het in de cos plaatsen was mijn foutje
nee ik wollte fruit in de SC quoten nur snap ik niet hoe dat werktquote:Op zondag 17 juni 2018 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Is geen foutje, je weet dat het niet de bedoeling is, doe het dan ook niet.
Je gaat je nicht versturen?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:27 schreef -sabine- het volgende:
"Quoten" und "copy all".
Nicht "versturen".
Erst in SC "past all".
oke nächste malquote:Op zondag 17 juni 2018 18:27 schreef -sabine- het volgende:
"Quoten" und "copy all".
Nicht "versturen".
Erst in SC "past all".
Postzegel erop en gaan. Mario weet best wat hij doet. Het is op het randje posten.quote:
Tuurlijk weet die dat.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Postzegel erop en gaan. Mario weet best wat hij doet. Het is op het randje posten.
Tegen wie heb je het nou of weet je nou ineens helemaal niet meer hoe je moet quoten?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:37 schreef mario390 het volgende:
wanner jemand anders wat ooftopic plaatst makt niks maar bij me zeurt je altijd
soury en je om dat je over mij zeurt,ik ben niet dom hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nou of weet je nou ineens helemaal niet meer hoe je moet quoten?
Over wie heb je het ? Het maakt mij niet zo veel uit maar als je moedwillig in de cos over voetbal gaat posten lok je wel wat uit. Nergens voor nodig je weet de SC ook prima te vindenquote:Op zondag 17 juni 2018 18:37 schreef mario390 het volgende:
wanner jemand anders wat ooftopic plaatst makt niks maar bij me zeurt je altijd
Niet?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
soury en je om dat je over mij zeurt,ik ben niet dom hoor
Die Duitsers moet je nooit onderschatten. Altijd stinkend geluk om in de blessuretijd te scoren.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet verrast, Duitsland was in de voorbereiding behoorlijk slecht.
Ah dat wordt dus een slachtpartij vanavond?quote:
Weet ik niet. Brazilië moet vaak ook in het toernooi komen.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah dat wordt dus een slachtpartij vanavond?
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Brazilië moet vaak ook in het toernooi komen.
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt wel of er posts verdwijnen, joh. Hoe zou dat nou toch kunnen?
We zijn niet ontopic genoeg.quote:
Ja ik noem geen namenquote:
Gewist waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:16 schreef mario390 het volgende:
orf heeft interview van zdf erder dann zdf![]()
Ik ben niet blij hier, viva forum maarquote:
Jammer hoor.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk verbaasd dat er zo in wordt meegegaan. En afgewacht. Het duurt best lang voor er respons komt, terwijl de mods elders wel posten.
Feedback is alleen voor kusjesquote:
Helaas. Het was zo simpel te managen geweest ook.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen enkele discussie meer mogenlijk over wat dan ook
En waar moeten de vragen dan?quote:
In de COSquote:
oh jaquote:
Dol op eten!quote:Op zondag 17 juni 2018 19:27 schreef mario390 het volgende:
de andere Ronaldo heeft maar nu wat veel Kilos![]()
Ben je al helemaal hyper voor de wedstrijd?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:27 schreef mario390 het volgende:
de andere Ronaldo heeft maar nu wat veel Kilos![]()
Hij kijkt wel heel erg behoeftig.quote:
nee ganz relaxedquote:Op zondag 17 juni 2018 19:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je al helemaal hyper voor de wedstrijd?
Hij zoekt de steen al uitquote:Op zondag 17 juni 2018 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is verliefd en ze gaat dood volgens mij
Jullie gaan winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |