Begrijpend lezen is moeilijk he. Dat post ze toch.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soury het volgende:
Dus die kat was wel bij de dierenarts geweest?
Nee hoor maar dat was eerderquote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he. Dat post ze toch.
Ja, natuurlijk. Wat denk jij wel niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:15 schreef Soury het volgende:
Dus die kat was wel bij de dierenarts geweest?
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even nietquote:Op zondag 17 juni 2018 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Wat denk jij wel niet.
Want je moet elke dag bij de da staan? Beestje moet bijkomen. Daar is niks raars aan.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even niet
Ze post dat dat beestje naar doet hier. Wat denk je wat voor reacties je krijgt ?quote:Op zondag 17 juni 2018 00:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want je moet elke dag bij de da staan? Beestje moet bijkomen. Daar is niks raars aan.
Omdat het 10 jaar geleden was, en deze aanval uit het niets kwam?quote:Op zondag 17 juni 2018 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar, je bezoek was eerder maar vandaag even niet
Ze post dat hij zich niet goed voelt. En dat is heel normaal als hij moet bijkomen. Wat ze verwacht is dat ze ff haar verhaal kwijt kan. Meer niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze post dat dat beestje naar doet hier. Wat denk je wat voor reacties je krijgt ?
Oh 10 jaar geledenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Omdat het 10 jaar geleden was, en deze aanval uit het niets kwam?
Maar idd laat maar.
Ga me niet verantwoorden voor iemand als jij.
Ja de groetenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze post dat hij zich niet goed voelt. En dat is heel normaal als hij moet bijkomen. Wat ze verwacht is dat ze ff haar verhaal kwijt kan. Meer niet.
Jij weet dus al wat die kat mankeerdquote:Op zondag 17 juni 2018 00:24 schreef Soulraven het volgende:
Overigens kun je bij zo'n epileptische aanval vaak weinig doen behalve het beestje opvangen.
Ja, epilepsie. Ook pillen daarvoor.quote:
Die spoedarts gaat je ook zeggen tot maandag te wachten. Zolang het niks levensbedreigends is. Genoeg bij de spoedda gestaan om dat te weten.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, epilepsie. Ook pillen daarvoor.
Maar eroverheen gegroeid en 10 jaar niet meer nodig gehad.
Nu ineens vanuit het niets een aanval, en heel heftig.
Wat moet ik dan, de spoedarts bellen?
Jij ook het was 10 jaar geledenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nogmaals, beter lezen. Gooddeal post al dat het een epileptische aanval was. Brilletje kwijt?
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die spoedarts gaat je ook zeggen tot maandag te wachten. Zolang het niks levensbedreigends is. Genoeg bij de spoedda gestaan om dat te weten.
Hoe gaat het nu dan?quote:
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.
Dan heb je geen zorgen dus.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij ligt rustig aan mijn voeten. Heel moe.
Ik ken dat, moe en hongerig.
Joh tief lekker op met de dierenarts diplomaquote:Op zondag 17 juni 2018 00:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat er nu met dat beestje is is dat hij uitgeput is. Een epileptische aanval is slopend. Beestje heeft rust nodig. Praat niet over dingen waar je niks vanaf weet.
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.quote:
Dan ga je maandag naar de arts.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jawel. want hij is nu 10. En waarom komt die epilepsie nu terug?
Als je veel in de dierenwereld meedraait pik je nog wel eens wat op 😉.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh tief lekker op met de dierenarts diploma
Joehoe ik had zelf al bij de weekend arts gezetenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je veel in de dierenwereld meedraait pik je nog wel eens wat op 😉.
Doet ze toch ook? Dan mag je nog best ondertussen je rot voelen dat beestje zielig is. Dat jij nou geen hart hebt kunnen wij niks aan doenquote:
Ja is goed johquote:Op zondag 17 juni 2018 00:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Doet ze toch ook? Dan mag je nog best ondertussen je rot voelen dat beestje zielig is. Dat jij nou geen hart hebt kunnen wij niks aan doen
Soul, ik kap er mee. Ik ga maandag naar de D.A. Als het leven nog leefbaar is mag hij blijvenquote:Op zondag 17 juni 2018 00:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze wel zorgen. Als je van een dier houd zie je die niet graag lijden. Kan op dit moment weinig voor het beestje gedaan worden maar dat bekend niet dat het niet zielig is.
En dan? Beestje heeft nu rust nodig, meer niet. Kun je nu de spoedarts bellen, ben je het driedubbele kwijt van door de weeks en je schiet er niks mee op.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe ik had zelf al bij de weekend arts gezeten
Je geeft je eigen kat een dikke vinger.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Soul, ik kap er mee. Ik ga maandag naar de D.A. Als het leven nog leefbaar is mag hij blijven
Zo niet, dan neem ik afscheid.
En Soury geef ik een dikke vinger. Die heeft met niemand enige feeling. Triest.
Je weet niet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En dan? Beestje heeft nu rust nodig, meer niet. Kun je nu de spoedarts bellen, ben je het driedubbele kwijt van door de weeks en je schiet er niks mee op.
Dat denkt zequote:Op zondag 17 juni 2018 00:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een epileptische aanval, voor de derde keer.
Okquote:Op zondag 17 juni 2018 00:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die herken je heus wel op een gegeven moment. Zo moeilijk is dat niet.
Hondje van een kennis heeft het ook. Op een gegeven moment wekelijks, nu al een hele tijd niet gelukkig. Beestje is nu 14. Doet alles nog super, vrolijk ook nog. Zolang de levenskwaliteit maar goed is.quote:Op zondag 17 juni 2018 00:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Flikker toch eens een keer op joh.
Ik heb al 100 x gezegd dat dat geconstateerd is. Ik heb dat laten onderzoeken.
quote:Op zondag 17 juni 2018 00:51 schreef Gooddeal het volgende:
Sorry jongens. Ik zal wel verdwijnen. Kunnen jullie weer verder.
Ik vind het best gezellig hoor. Jij een goeie avond gehad?quote:Op zondag 17 juni 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
Jullie hebben er weer een gezellige SC-avond van gemaakt, zo te lezen.
Maandag een kat minder, mijn kant opquote:Op zondag 17 juni 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
Jullie hebben er weer een gezellige SC-avond van gemaakt, zo te lezen.
Mag het ook een muis minder? Ff kappen met je geklier nu. Je weet er duidelijk minder vanaf dat gooddeal zelf.quote:
Nee ik klier niet. En jou koude grond diagnose is grappig maar als je beestje een probleem heeft ga je er wat aan doen. Dat is mijn meningquote:Op zondag 17 juni 2018 01:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mag het ook een muis minder? Ff kappen met je geklier nu. Je weet er duidelijk minder vanaf dat gooddeal zelf.
Er is niet altijd een oplossing voor elk medisch probleem. Epileptische aanvallen komen en gaan. Cpb olie schijnt goed te helpen maar een da kan nu weinig doen. Als er iets is waar met spoed iets aan gedaan moet worden ga je inderdaad naar een dierenarts.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik klier niet. En jou koude grond diagnose is grappig maar als je beestje een probleem heeft ga je er wat aan doen. Dat is mijn mening
Zo we zij er uitquote:Op zondag 17 juni 2018 01:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is niet altijd een oplossing voor elk medisch probleem. Epileptische aanvallen komen en gaan. Cpb olie schijnt goed te helpen maar een da kan nu weinig doen. Als er iets is waar met spoed iets aan gedaan moet worden ga je inderdaad naar een dierenarts.
Het is een kleinequote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Ik schrok, dacht heel ff dat het Lil Kleine was.
Yup. Er is nu niks wat met spoed gedaan moet worden, dus beestje krijg rust en jij houd op met verweten.quote:
En jij bent geen dierenarts dus ook smoelquote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup. Er is nu niks wat met spoed gedaan moet worden, dus beestje krijg rust en jij houd op met verweten.
Raar dat-ie z'n horloge om heeft.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:19 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Ik schrok, dacht heel ff dat het Lil Kleine was.
Klopt, maar je doet al doende zat kennis op.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij bent geen dierenarts dus ook smoel
Oh dat had ik niet gezienquote:
Van die blauw/wittenquote:
Misschien een beetje gek hoor maar ik kreeg een beetje de indruk dat ze van die kat af wildequote:Op zondag 17 juni 2018 01:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt, maar je doet al doende zat kennis op.
Poesquote:Op zondag 17 juni 2018 01:30 schreef Trainwreck het volgende:
Wie bedenkt zoiets, vraag ik me dan af. “Trek je kleren uit en hier heb je 5 kittens.”
Dat is dan jouw puur jouw gedachte. Dat haalde ik er totaal niet uit.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een beetje gek hoor maar ik kreeg een beetje de indruk dat ze van die kat af wilde
Geen idee, ik draai niet erg mee in de dierenwereld.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:30 schreef Trainwreck het volgende:
Wie bedenkt zoiets, vraag ik me dan af. “Trek je kleren uit en hier heb je 5 kittens.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |