Ziet er wel stoer uit! Moet je die elke dag opwinden?quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:39 schreef Skv het volgende:
https://russianlegacy.com(...)ne-clock-p-1493.html
Deze dus. Maar dan vintage en afgeragd.
Nee hoor. Eén keer per 8 dagen. Elke zondagochtend neem ik 'm te grazen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ziet er wel stoer uit! Moet je die elke dag opwinden?
quote:Op donderdag 26 juli 2018 09:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee hoor. Eén keer per 8 dagen. Elke zondagochtend neem ik 'm te grazen.
Classicquote:Op maandag 30 juli 2018 20:59 schreef Skv het volgende:
Intussen hier ook nog erg tevreden mee.
[ afbeelding ]
Geen specifiek model, maar ik vond Longines altijd het beste bieden in die prijsklassequote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:09 schreef From het volgende:
Iemand een suggestie? Mooi automatisch horloge voor de vrouw, ongeveer 1000 euro.
Zelf nog tevreden met een aqua terra 250333, mooi maar niet te patserig. Toch stiekem aan het kijken voor iets erbij, DJ/expl1 of toch de moonwatch.. lastig lastig
Een vintage Omega voor je vrouw?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 22:09 schreef From het volgende:
Iemand een suggestie? Mooi automatisch horloge voor de vrouw, ongeveer 1000 euro.
Zelf nog tevreden met een aqua terra 250333, mooi maar niet te patserig. Toch stiekem aan het kijken voor iets erbij, DJ/expl1 of toch de moonwatch.. lastig lastig
Noem is wat?quote:
Geen idee, ik heb geen voorbeelden paraat en zelf ook geen Omega's in de collectie op dit moment. Misschien eens kijken bij Amsterdam Vintage Watches, www.omegaforums.net of www.horlogeforum.nlquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:12 schreef From het volgende:
[..]
Noem is wat?
Voor ik weer uren op Chrono24 zit te bladeren.
Longines is ook optie, zullen is kijken.
Ik denk dat je toch een tijdje op Chrono moet bladeren om te weten wat bij jou en je vrouw past. Een three hander Omega Geneve van c. 36mm is wel aardig, vindt dat deze wel een mooie fumé dial heeft en dat voor ¤ 550:quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:12 schreef From het volgende:
[..]
Noem is wat?
Voor ik weer uren op Chrono24 zit te bladeren.
Longines is ook optie, zullen is kijken.
Leer met dit weer?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
Super Avenger 2 op leer vandaag:
[ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:02 schreef Skv het volgende:
Nooit gedacht dat de dag nog zou komen dat ik twee subs en een GMT tegelijk zou dragen. But I did it.!
[ afbeelding ]
(voor de liefhebbers hier te vinden: https://www.bijzondereman(...)arine-manchetknopen/ )
Daar ben je lekker laat mee danquote:Op maandag 6 augustus 2018 19:39 schreef Skv het volgende:
Datejust is verkocht. Ga ik spijt van krijgen
ach ja. Eerst maar eens wat anders leuks zoeken.quote:
Dat kan ik me prima voorstellen. Als ik hem was zou ik hem houden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:26 schreef Ingolstadt het volgende:
Zou ludiek zijn als de koper hem voor een aanzienlijk hogere prijs verkoopt over een tijdje.
Dat heb je snel verkocht welquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan ik me prima voorstellen. Als ik hem was zou ik hem houden.
Mooie Rolexen zijn extreem courant. Nu op zoek naar een blauwe Yachtmaster.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat heb je snel verkocht wel![]()
Ik wacht nog even met de aanschaf van een mooi horloge. 2/3K kan ik echt nog niet missen met m'n studie en reis in het vooruitzicht.
Yachtmaster, totaal niet mijn smaakquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooie Rolexen zijn extreem courant. Nu op zoek naar een blauwe Yachtmaster.
Hoeft ook niet. Ik trek submariners niet. Ieder z'n ding. Ik vind de 116622 sportief, speels en classy tegelijk. Heeft wat meer klasse dan de duikers van Rolex met die grote kasten. Maar ze zijn nergens voor een goede prijs gebruikt te vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Yachtmaster, totaal niet mijn smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |