Tijdperk Neymar komt eraan en ik heb er ZIN INquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We mogen in onze handen wrijven dat wij spelers als CR & Messi live hebben mogen aanschouwen. Het gaat zomaar weer 40/45 jaar duren voordat we dit soort spelers zullen zien.
M'Bappé, Kluivert...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We mogen in onze handen wrijven dat wij spelers als CR & Messi live hebben mogen aanschouwen. Het gaat zomaar weer 40/45 jaar duren voordat we dit soort spelers zullen zien.
Jeetje, overigens 1 van mooiste WK wedstrijden ooit, vooral die kopbal google maar naar de fotos dan zie je dat zijn voeten op de hoogte van de schouder van zijn tegenstander hangenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Massing
RIP
Messi en Ronaldo komen allebei uit een ander planeet, dus het is een eer om beide spelers te mogen aanschouwen. Misschien leven wij niet meer als er een nieuwe messi of ronaldo komtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen zou het wat te ver gaan om eeuwige vergelijkingen te trekken met Ronaldo. Beiden compleet andere type spelers maar zijn een unieke generatie. Je weet heel goed dat ik het afgelopen jaar anders over Ronaldo ben gaan denken.
Nogal droevig dat een heel topic als een stel obsessieve GGZ-patiënten het meer om kansloze vergelijkingen draait, wat GGZ-patiënten van de NOS en Grueter achteraf de pot vrezen. Give me a break.
Neymar, Rodrygo, Vinicius Junior.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neymar mag de veters van die 2 nog nieteens strikken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdperk Neymar komt eraan en ik heb er ZIN IN
K-k-kluivert?quote:
Hoezo was dat een verrassing?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt dit de tweede verrassing na Marokko - Iran?
Gabriel Barbosa?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neymar, Rodrygo, Vinicius Junior.
ik zet even thee en pak even 3 koekjesquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neymar mag de veters van die 2 nog nieteens strikken.
[..]
K-k-kluivert?![]()
HAHAHAHA
Log uit.
Kunnen we niet betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas geen geld voor Ziyech zo
#Daargaatmijngeld
Om nog dieper te vallenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laatst een hattrick gemaakt. Hij komt weer terug.
Pepequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt een elite groep van de supervoetballers de afgelopen 40 jaar:
Maradonna
Pele
Messi
C.Ronaldo
en nog een paar dat ik vergeten ben
Robbenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maradonna
Pele
Messi
C.Ronaldo
Bojan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maradonna
Pele
Messi
C.Ronaldo
Willemsquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maradonna
Pele
Messi
C.Ronaldo
Ijsland die bij zijn WK debut meteen een punt pakt op de verliezende finalist van het vorig wk. Ja dat is een verrasing in mijn ogenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:48 schreef raptorix het volgende:
Handig speel je voor nationale elftal kun je gewoon lekker carpoolen, kun je na de wedstrijd nog een pilsje pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |