Dat is toch de man die Scarface dood liet maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruben Sosa
Genoten van die vent midden jaren 90
Carnicciaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruben Sosa
Genoten van die vent midden jaren 90
Staat hem wel beter eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel compensatiegedrag, dat baardje en al die tattoo's, mentaal is ie echt zwak idd
Hoe kun je met je team meerdere keren in de finale belanden als je er niets van bakt? Plus steeds de kansen creëert?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt kut dat sommige spelers er niets meer van bakken als ze bij hun ploeg zijn.
Ik denk aan een Messi bij Argentinië
Of een De Bruyne bij een België (al hoewel hij toch nog zeer goed blijft)
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:40 schreef Tagliano het volgende:
GrueterIk ben de ergernis voorbij, dit is gewoon leuk
1e helft was veel ergerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:40 schreef Tagliano het volgende:
GrueterIk ben de ergernis voorbij, dit is gewoon leuk
Voor Hennie wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer een dag waarop het niet zo mag zijn
Ben je zelf Argentijn ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:41 schreef VeX- het volgende:
Fucking Island 25% balbezit. Laffe rotzakken.
Toen zat ik nog in het autootje gelukkigquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1e helft was veel erger
10x in de 1e minuut
icelandic wallquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:41 schreef VeX- het volgende:
Alleen zou het wat te ver gaan om eeuwige vergelijkingen te trekken met Ronaldo. Beiden compleet andere type spelers maar zijn een unieke generatie. Je weet heel goed dat ik het afgelopen jaar anders over Ronaldo ben gaan denken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel compensatiegedrag, dat baardje en al die tattoo's, mentaal is ie echt zwak idd
je loopt steeds te zeiken over ijsland hou je bek gewoonquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:41 schreef VeX- het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Massingquote:
Ali Messioudquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zet een Messi bij NEC en je zult nooit wat over hem horen.
waar heb ik naar zitten kijken?quote:
Ja je bent steeds meer anti CR7 gewordenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen zou het wat te ver gaan om eeuwige vergelijkingen te trekken met Ronaldo. Beiden compleet andere type spelers maar zijn een unieke generatie. Je weet heel goed dat ik het afgelopen jaar anders over Ronaldo ben gaan denken.
Nogal droevig dat een heel topic als een stel obsessieve GGZ-patiënten het meer om kansloze vergelijkingen draait, wat GGZ-patiënten van de NOS en Grueter achteraf de pot vrezen. Give me a break.
Wat heeft de GGZ hier mee te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen zou het wat te ver gaan om eeuwige vergelijkingen te trekken met Ronaldo. Beiden compleet andere type spelers maar zijn een unieke generatie. Je weet heel goed dat ik het afgelopen jaar anders over Ronaldo ben gaan denken.
Nogal droevig dat een heel topic als een stel obsessieve GGZ-patiënten het meer om kansloze vergelijkingen draait, wat GGZ-patiënten van de NOS en Grueter achteraf de pot vrezen. Give me a break.
We mogen in onze handen wrijven dat wij spelers als CR & Messi live hebben mogen aanschouwen. Het gaat zomaar weer 40/45 jaar duren voordat we dit soort spelers zullen zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Professionele overtreding op Caniggiaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:42 schreef Harwich het volgende:
[..]
waar heb ik naar zitten kijken?
ik zag telkens wat pixels bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |