Polen speelt vandaag nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:35 schreef raptorix het volgende:
Baardmans moet er af, hij moet zo nog een keuken plaatsen dus moet wat eerder weg.
Zou eens wat meer moeten accepteren dat interlandvoetbal een komen en gaan van generaties is. Een finale win of verlies je niet op basis van een penaltyreeks. Mentaal is hij inderdaad niet altijd 100%. Na finales in de eerste twee seizoenen van het Pep-tijdperk, ik dacht na een finale tegen Valencia, jankbuien in de kleedkamers.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel weer een afscheid aankondigen
Verwacht het ook iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Het grappige is dat ie straks een flutgoal erin tikt en dat NOS weer de hele avond gaat fappen om hem
Hahahaha, die van Griezmann was veel meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef silverhill het volgende:
Voor minder kreeg Griezmann een penalty
dan moet jij eens zienquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef raptorix het volgende:
Of geel of een penalty, je kunt niet allebei niet doen.
geweldige regelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef Harwich het volgende:
vragen om geel is zelf geel krijgen
dat was ooit toch een regel?
Hij heeft ook veel compensatiegedrag, dat baardje en al die tattoo's, mentaal is ie echt zwak iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou eens wat meer moeten accepteren dat interlandvoetbal een komen en gaan van generaties is. Een finale win of verlies je niet op basis van een penaltyreeks. Mentaal is hij inderdaad niet altijd 100%. Na finales in de eerste twee seizoenen van het Pep-tijdperk, ik dacht na een finale tegen Valencia, jankbuien in de kleedkamers.
De Kev had anders een uitstekende tekkel op Januzaj.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt kut dat sommige spelers er niets meer van bakken als ze bij hun ploeg zijn.
Ik denk aan een Messi bij Argentinië
Of een De Bruyne bij een België (al hoewel hij toch nog zeer goed blijft)
Iemand die geen baard kan laten staan gespot.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel compensatiegedrag, dat baardje en al die tattoo's, mentaal is ie echt zwak idd
echt he... was gewoon een pingelquote:
ho ho, na 5 maanden begint het op iets te lijken hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Iemand die geen baard kan laten staan gespot.
Zet een Messi bij NEC en je zult nooit wat over hem horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt kut dat sommige spelers er niets meer van bakken als ze bij hun ploeg zijn.
Ik denk aan een Messi bij Argentinië
Of een De Bruyne bij een België (al hoewel hij toch nog zeer goed blijft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |