van Gaal heeft hem kapot gemaaktquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:30 schreef Heufd het volgende:
Er was toch een tijd dat Di Maria wél kon voetballen?
Beste van de wereld als die zo de winnende maaktquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan het net zo makkelijk omdraaien
2014quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:30 schreef Heufd het volgende:
Er was toch een tijd dat Di Maria wél kon voetballen?
wat een zondequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die hem een eigen topic hebben gegeven (@Paul)
Bewijsdrang/druk van Argentinië.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je nu al vertellen dat Messi er gewoon weer staat bij de volgende pingel, jammer dat de andere spelers zo over zich heen laten lopen
Voorlopig maakte de beste van de wereld het gisteren waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste van de wereld als die zo de winnende maakt
Dit boeit niemand.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef Wilskracht het volgende:
Vandaag kijk ik naar
BBC
Sporza
BBC
Sporza
gisteren keek ik ook naar BBC niets mis mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef Wilskracht het volgende:
Vandaag kijk ik naar
BBC
Sporza
BBC
Sporza
Sommigen kunnen de waarheid niet aanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorlopig maakte de beste van de wereld het gisteren waar.
Simeonegodquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef PSVCL het volgende:
#sampaoliout
Ze hadden voor simeone moeten gaan , de enige die ze kan redden
Je gaat toch geen Sporza kijken terwijl Raes commentaar geeftquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef Wilskracht het volgende:
Vandaag kijk ik naar
BBC
Sporza
BBC
Sporza
Zal wel weer een afscheid aankondigenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bewijsdrang/druk van Argentinië.
Voor iedereen die het heeft over zwemcommentator Grueter.quote:
Mij welquote:
Haha ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:31 schreef PSVCL het volgende:
#sampaoliout
Ze hadden voor simeone moeten gaan , de enige die ze kan redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |