quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef Groby het volgende:
IJsland is één grote act man, ik gun ze het niet meer
Laatst kwam ik ook allemaal neven tegen, wist alleen niet dat ik Turkse famillie hadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het zijn allemaal neven van elkaar man, niets mis mee.
Penaltymisser is gewoon altijd grappig, of het nu Messi Ronaldo of nog een andere voetballer betreftquote:
Wij kennen iemand die daar geen moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:23 schreef JanCees het volgende:
Messi mist wel vaak belangrijke penalty's zeg![]()
Mentaal zwak
Snapt ie niet, Kun moest hem gewoon nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zeker. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen. Hij mist te vaak vanaf elf meter.
Ik ben het eens met je.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snapt ie niet, Kun moest hem gewoon nemen
@422 is het eens met mij
Wat haat ik dat toch als mensen na elke actie je aankijken, stop daarmeequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Reactie na de misser van Messi
[ afbeelding ]
Ramos naar de maan genotquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Penaltymisser is gewoon altijd grappig, of het nu Messi Ronaldo of nog een andere voetballer betreft
Die Arabierquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Reactie na de misser van Messi
[ afbeelding ]
Kan je nu al vertellen dat Messi er gewoon weer staat bij de volgende pingel, jammer dat de andere spelers zo over zich heen laten lopenquote:
Die theedoek heb ik hier thuis ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Die Arabierwat een belachelijke uitdossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |