Was ik eerder met mijn voorspelling?quote:
Jemig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef Doublepain het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
om teams uit te lachen denk ik jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ronaldo naar andere wedstrijden kijkt?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe vaak ben jij gister klaar gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Badr maakt een cumpilatie voor hemquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als hij hem niet genomen had, zou je hem waarschijnlijk bekritiseren omdat hij het aan iemand anders liet lol.quote:
die zit nu lekker in een ijsbadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vroeger was ik Messi fan, nu voor CR7 godquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat de laatste mensen die Messi beter vinden dan Cristiano nu eindelijk hun ongelijk in zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |