Wordt dat dan voor iets anders gebruikt dan consumptie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bruisend water is smerig tenzij het ergens voor gebruikt wordt
Echte Fokkers doen natuurlijk aan fotosynthese en gebruiken het licht van het computerbeeldscherm voor energie.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso water drinken![]()
Al dan niet met bubbels of zonder
Cocktails etc bedoel ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:09 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Wordt dat dan voor iets anders gebruikt dan consumptie?
Sodastreamquote:
Waarom koop je dan nog Spa?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:14 schreef Thechakra het volgende:
[..]
SodastreamPlastic potten die onhandig zijn... Ik heb een Grohe kraan waar bruiswater uit komt.
Ik zou niet met een pot om willen gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom koop je dan nog Spa?.
En een pot kan niet onhandig zijn, enkel de persoon die ermee om moet gaan.
Er moest nog een punt tussen maar die heeft niet gepakt. Beginnen bij de M.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die UI van jou is niet te lezen.
Hoe neem jij onderweg bruiswater mee dan? Ik onthoud niet vaak om die fles weer te vullen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom koop je dan nog Spa?.
En een pot kan niet onhandig zijn, enkel de persoon die ermee om moet gaan.
Zodra het onderdeel is van je ritme valt het best mee. Al moet ik zeggen dat er bij een keukenverbouwing ook wel aan zo'n kraan gedacht gaat worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:24 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Hoe neem jij onderweg bruiswater mee dan? Ik onthoud niet vaak om die fles weer te vullen.
Impulsaankoop bij de Kiosk oid.
Heb 2 maanden die Sodastream gehaald. Werd na een tijdje wel beu hoe je steeds weer opnieuw voor een enkele fles een proces moet doorstaan. Nu is het gewoon kraan aan, klaar, dan is het meteen ook heel koud.
Nog steeds niet te volgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er moest nog een punt tussen maar die heeft niet gepakt. Beginnen bij de M.
Het is: FOK!kers.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:13 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Echte Fokkers doen natuurlijk aan fotosynthese en gebruiken het licht van het computerbeeldscherm voor energie.
Toch wel iets makkelijker. Al moet ik wel zeggen dat ik nooit ga wennen aan het inruilen van die flessen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zodra het onderdeel is van je ritme valt het best mee. Al moet ik zeggen dat er bij een keukenverbouwing ook wel aan zo'n kraan gedacht gaat worden.
Jezus wat een bullshit-apparaatquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:14 schreef Thechakra het volgende:
[..]
SodastreamPlastic potten die onhandig zijn... Ik heb een Grohe kraan waar bruiswater uit komt.
1 van mijn beste aankopenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jezus wat een bullshit-apparaat
https://www.grohe.nl/nl_n(...)d-and-sparkling.html
In Nederland wel. In landen waar men het kraanwater chloreert, zie ik het nut wel van een ingebouwd filter.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dat moet met die aanschafprijs wel een donders lange termijn zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:37 schreef Thechakra het volgende:
[..]
1 van mijn beste aankopenIn mijn geval ook goedkoper op lange termijn.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:04 schreef Piger het volgende:
Ik drink alleen natuurlijk bruiswater. Voor de rest gewoon kraanwater.
Toegevoegd koolzuur
Terechte klacht!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:08 schreef Thechakra het volgende:
Ik neem aan dat iedereen het er wel mee eens is als ik zeg dat Spa Intense Bruisend gewoon het beste water ooit is.
Vandaag dus die lichtblauwe variant van Spa geprobeerd, 'licht bruisend'... Jezus, wat goor zeg. Zo weinig koolzuur waardoor het naar water smaakt dat te lang in een glas heeft gezetenDie watersmaak van als je om 4 uur in de nacht effe wakker bent geworden.
Ik had de kraan in de aanbieding voor 760 euro gekocht. Ik drink ongeveer 2 liter per dag... Dat is echt geen Jumbo huismerk kwaliteit. Voor de kraan dronk ik namelijk liters Spa/Chaudfontaine/Sourcy per dag...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Nederland wel. In landen waar men het kraanwater chloreert, zie ik het nut wel van een ingebouwd filter.
[..]
Dat moet met die aanschafprijs wel een donders lange termijn zijn.
Het is praktisch dezelfde gasfles als sodastream. Een vulling kost ¤8,75 per stuk (¤ 35 per 4) bij Grohe en is (even Sodastreams specificatie aanhoudend) goed voor 60 liter prikwater.
¤8,75 / 60 L = 15 ct per liter.
Bronwater met prik kost bij de jumbo 26 cent per liter. Je bespaart dus 9 cent per liter.
Je hoeft dan dus maar (filters verzendkosten en stroomverbuik niet meegerekend) een ruime 13000 liter prikwater te drinken voordat het apparaat zichzelf heeft terugverdiend.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:36 schreef Piger het volgende:
[..]
Je hebt bruisend water uit een bron en toegevoegd
Betalen voor diabetes IIquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso water drinken![]()
Al dan niet met bubbels of zonder
Schaf jezelf een fatsoenlijke drank aan gierige krent
Beetje suiker is niks mis mee, zit ook in fruit.quote:
En dat klinkt niet kut?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:07 schreef Mieron het volgende:
Wat een kutnaam, vroegah heette dit nog gewoon Spa Marie-Henriette
Kun je ook warm water door zo'n kraan jagen, als badkraan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:43 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Ik had de kraan in de aanbieding voor 760 euro gekocht. Ik drink ongeveer 2 liter per dag... Dat is echt geen Jumbo huismerk kwaliteit. Voor de kraan dronk ik namelijk liters Spa/Chaudfontaine/Sourcy per dag...
Jawel, maar dat is niet te vergelijken met bijv. Spa intens bruisend... Er zit fucking weinig koolzuur inquote:
hee, je mag er net zoveel voor betalen als je wil, het blijft ordinair water met prik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:43 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Ik had de kraan in de aanbieding voor 760 euro gekocht. Ik drink ongeveer 2 liter per dag... Dat is echt geen Jumbo huismerk kwaliteit. Voor de kraan dronk ik namelijk liters Spa/Chaudfontaine/Sourcy per dag...
Het ene heet ook intens. Doe mij maar wat meer subtiele smaken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:09 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet te vergelijken met bijv. Spa intens bruisend... Er zit fucking weinig koolzuur in
En koolzuur is koolzuur.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:36 schreef Piger het volgende:
[..]
Je hebt bruisend water uit een bron en toegevoegd
1800 euro betalen voor zo dingquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nooit last gekregen van maagzuur?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:43 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Kwestie van douchen, de tuin sproeien en je auto wassen met bruiswater.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In Nederland wel. In landen waar men het kraanwater chloreert, zie ik het nut wel van een ingebouwd filter.
[..]
Dat moet met die aanschafprijs wel een donders lange termijn zijn.
Het is praktisch dezelfde gasfles als sodastream. Een vulling kost ¤8,75 per stuk (¤ 35 per 4) bij Grohe en is (even Sodastreams specificatie aanhoudend) goed voor 60 liter prikwater.
¤8,75 / 60 L = 15 ct per liter.
Bronwater met prik kost bij de jumbo 26 cent per liter. Je bespaart dus 9 cent per liter.
Je hoeft dan dus maar (filters verzendkosten en stroomverbuik niet meegerekend) een ruime 13000 liter prikwater te drinken voordat het apparaat zichzelf heeft terugverdiend.
Je zal nooit meer iets anders willen.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:18 schreef Aethereal het volgende:
Heb zojuist een fles van dat Intense gehaald. Ben benieuwd!
Ik vind het best wel lekker inderdaad. Vroeger hield ik niet van spa rood omdat er zo'n raar smaakje aan zat, maar dit is prima te doen.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:31 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Je zal nooit meer iets anders willen.
"Ik hou niet van prik"-huilie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |