FOK! heeft daar ook een stuk of 10 van.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
''private forums''? illuminatieBilderberg forums
Een crew forum, een Oldbies Only (quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
''private forums''? illuminatieBilderberg forums
KPDquote:
is dat hoe de illuminatie tegenwoordig genoemd wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Een crew forum, een Oldbies Only (:')) of een keldertje achtig forum.
Ja, in OO smeden we plannen hoe we de wereld moeten besturenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
is dat hoe de illuminatie tegenwoordig genoemd worden
een dode topicspel in OOquote:
?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, in OO smeden we plannen hoe we de wereld moeten besturen
Mafquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
neewas wel gaan slapen maar bleef op. dus nu 26 uur wakker
ben niet moe. zo even naar buiten
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:14 schreef devzero het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2123609
"Geil hier nog even op je Oldbie-userid. #4"
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:14 schreef devzero het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2123609
"Geil hier nog even op je Oldbie-userid. #4"
Is voor oldbies. Krijg je na X jaar toegang toe.quote:
Ik zou graag wel even wat leuke topics lekken voor je, maar die zijn er nietquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
87432quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk puntjes scoren. OO is zo goed als dood
Vroeger alleen als je user id <= 5000, maar nu als je meer dan 10 jaar een account hebt.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is voor oldbies. Krijg je na X jaar toegang toe.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wist niet eens dat ik toegang had tot OO
Zonder arcee geen dag statistieken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ha alsof die ooit de wereld gaan besturen
zijn er wel topics dan ?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou graag wel even wat leuke topics lekken voor je, maar die zijn er niet
ik kan wel zonder de dag statistieken hoor. Arcee kan zijn talenten beter voor iets anders inzetten.quote:
Ja, maar het is er echt zo dood dat je er niet durft te bewegen uit angst om het stof te verstoren.quote:
Dat ben ik met je eens, maar wat zouden aloa, mark en haags ineens moeten doen met al die extra tijdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik kan wel zonder de dag statistieken hoor. Arcee kan zijn talenten beter voor iets anders inzetten.
Is ook alleen maar incrowdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar het is er echt zo dood dat je er niet durft te bewegen uit angst om het stof te verstoren.
wat is dit?!??quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik kan wel zonder de dag statistieken hoor. Arcee kan zijn talenten beter voor iets anders inzetten.
Naar bed jij!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
slaaptekort. begin al ernstige effecten te tonen
haagsie haagsie!quote:
brood gijzelen en er losgeld voor eisenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:25 schreef I. het volgende:
Update: Aldi brood staat nog steeds buiten zonder toezicht. Niemand wil het blijkbaar hebben.
Klinkt wel als een goed planquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
brood gijzelen en er losgeld voor eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik weet van niksquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:31 schreef I. het volgende:
Wisten jullie dat Monitor een abonnement heeft om zo ook de statistieken van/voor ABO te kunnen genereren?
Nou, op Thuisserver.net kun je ook ABO stats inzien. Monitor kan die alleen genereren wanneer hij toegang heeft tot dat forum.quote:
Ik heb rond 20:30 even een paar uurtjes geslapen, en toen werd ik rond 0:00 weer wakkerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:52 schreef Already_in_use het volgende:
Lekker geslapen? I zal wel niet geslapen hebben
Dat is niet veel. Ik ging om 1 uur na bed. Goede nacht gehad dusquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb rond 20:30 even een paar uurtjes geslapen, en toen werd ik rond 0:00 weer wakker![]()
Kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik ging om 1 uur na bed. Goede nacht gehad dus
Heb je nog wat op de planning staan dit weekend behalve voorem?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:58 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt![]()
NiceVoor mij komt dat aankomende nacht wel weer
Morgen naar m'n ouders, voor vaderdag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je nog wat op de planning staan dit weekend behalve voorem?
Ojaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:03 schreef I. het volgende:
[..]
Morgen naar m'n ouders, voor vaderdag.Verder niets
Jij?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
OjaMoet nog wat halen voor mijn vader. Was het bijna vergeten.
Morgen garagesale hier in de straat. Even al mijn zooi en spullen die we niet meer gebruiken op de oprit gooien. Vandaag lekker rustig dagje.
Ik stuur mijn zus wel op pad. Geen zin om de deur uit te gaan haha.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:15 schreef I. het volgende:
[..]Ik werd er gelukkig optijd voor herinnerd door m'n broer.
Gisteren bestelling geplaatst, die komt vandaag binnen.
Oeh, niceRuimt altijd weer lekker op.
We hebben je gemist hier hoor. Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heeeeeee![]()
Perfecto! En daar?
Vakantie was echt top! Ging alleen veel te snel allemaalquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
We hebben je gemist hier hoor. Hoe was je vakantie?
Hier gaat alles rustig aan.
Hier ging het niet zo snel zonder jouquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie was echt top! Ging alleen veel te snel allemaal
okok.. nu ben ik er wel meerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hier ging het niet zo snel zonder jou![]()
Nog gekke dingen gedaan daar? Of lekker zo'n zee strand en eten?
Blij dat je er ben, dan hoef ik hier ook weer minder te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okok.. nu ben ik er wel meer
Wel wat uitstapjes, dierentuin, boottrip en zulks maar ook veel gerelaxed aan het water ja
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:46 schreef murp het volgende:
[..]
Blij dat je er ben, dan hoef ik hier ook weer minder te komen
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zus wel op pad. Geen zin om de deur uit te gaan haha.
Dag begint alweer met ellende. Die kut kpn tv werkt niet hier. Pfff
En je was hier al zo weinig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:46 schreef murp het volgende:
[..]
Blij dat je er ben, dan hoef ik hier ook weer minder te komen
Wel hequote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weer is hier wel wat minder.
Ah nicequote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
28/29 graden, kwam soms wel overeen met dat in Nederland.
meteen zo vies benauwd ook zeker?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ah niceViel nog wel mee hoor, op sommige plekken in Nederland was 't heel af en toe aardig warm, maar zat vaak aardig onder de 25
Jupquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meteen zo vies benauwd ook zeker?
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wat ik zo haat hier in Nederland.
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was daar wel anders, met een briesje van zee.
zie niks geksquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:21 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe staat FC er voor, wordt er al over mij geroddeld, of ben ik nog veilig?
Klinkt als een super vakantie.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okok.. nu ben ik er wel meer
Wel wat uitstapjes, dierentuin, boottrip en zulks maar ook veel gerelaxed aan het water ja
absoluutquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt als een super vakantie.
Welcome back
Ik hou wel van makkelijkquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:36 schreef aloa het volgende:
[..]
wat klusjes om en in huis, maar verder niks.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik hou wel van makkelijk![]()
Alleen dan maakt kpn het me weer moeilijk vandaag![]()
Maar het is weer gefixt
dan weet je wel waar je het moet halen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:00 schreef I. het volgende:
Bizar joh. Voor 2 euro heb je 7 plakken kaas bij de jumbo. Voor 3 euro heb je 25 plakken kaas bij de Aldi. Het smaakt exact hetzelfde, en de plakken zijn nog dikker ook.
Ja toch, ik dacht, meh, Aldi, zal wel te zoute of natte slappe kaas zijn, maar d'r is niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan weet je wel waar je het moet halen ja.
Lidl en Aldi en dat soort zaken zijn soms best primaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ja toch, ik dacht, meh, Aldi, zal wel te zoute of natte slappe kaas zijn, maar d'r is niks mis mee.
Zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lidl en Aldi en dat soort zaken zijn soms best prima
Goed weg geweest?quote:
niet!quote:
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de maand is al over de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |