Welterusten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor mij is het laat. En daarom zeg ik goodnight.
En dat om halftwee 's nachts. Gewoon zo hop uit de losse pols.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Man, dat is zo diep dat ik wilde dat ik blowde, want dit vraagt bijna om een joint.
Done.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand die het ziet, dus ga je gang.
Heb je overigens wel ooit geblowd?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Man, dat is zo diep dat ik wilde dat ik blowde, want dit vraagt bijna om een joint.
Ik voelde wel spontaan een rilling over mijn rug lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Done.![]()
Ik hoop dat niemand zich er onprettig bij voelde...
Ja, maar niet vaak.quote:
Ah. Zelf heb ik het nooit gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar niet vaak.
Een vriend van mij is er nogal van en zo nu en dan biets ik er een.
Zie je wel, ik had het nooit moeten doen!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik voelde wel spontaan een rilling over mijn rug lopen
Ronaldo. Such a horrible worldstarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:33 schreef Redefine het volgende:
Een paar uur geleden waren Greys en ik ogenschijnlijk vrij fel in discussie over Ronaldo, maar we zitten nog steeds beiden in dit topic en praten ook nog met elkaar. Om alles even in perspectief te plaatsen.
Je mist er op zich weinig aan.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie je wel, ik had het nooit moeten doen!
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je daar een hoge bloeddruk van? En zo nee, wie gaat er mee?
De geur van iemand zit te blowen kun je sowieso wel missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mist er op zich weinig aan.
Jij ben een beetje zoals ik . Jij legt teveel uit. Dat doe ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg of die dingen je echt stoorden. Dat kan je toch terug lezen? Op een normale toon. Net zoals jij vaak direct dingen vraagt.
Inmiddels erger ik me wel trouwens.Omdat ik twaalf keer hetzelfde zeg en jij ervoor kiest het anders te lezen, hoe ik en anderen het ook aan je uitleggen.
Dus ik stop ermee. Ik dacht dat we er net uitkwamen maar ik geef het op. Ook aan mijn goede bedoelingen zit een grensMorgen weer een dag.
En nu ga ik plassen.
Oh wacht, was het zo'n soort rilling?quote:
Ik denk dat ik lekker uit deze SC blijf door dit soort intepretaties.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg of die dingen je echt stoorden. Dat kan je toch terug lezen? Op een normale toon. Net zoals jij vaak direct dingen vraagt.
Inmiddels erger ik me wel trouwens.Omdat ik twaalf keer hetzelfde zeg en jij ervoor kiest het anders te lezen, hoe ik en anderen het ook aan je uitleggen.
Dus ik stop ermee. Ik dacht dat we er net uitkwamen maar ik geef het op. Ook aan mijn goede bedoelingen zit een grensMorgen weer een dag.
En nu ga ik plassen.
Ik zal het even aan drs. Oscar Helm van Happy Health vragen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vaak nog wel lekker ruiken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
De geur van iemand zit te blowen kun je sowieso wel missen als kiespijn.
Je hartslag gaat er wel heel eng omhoog van, maar dat is alleen in het begin.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vaak nog wel lekker ruiken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh wacht, was het zo'n soort rilling?![]()
Zo een positieve zeg maar.
Ja omdat je het zelf ook af en toe doet. Maar voor een buitenstaander is het echt een enorme stank.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vaak nog wel lekker ruiken.
Toen ik nog in Arnhem woonde, stdenten huis met 8 "studenten" Gingen we eigenlijk elke Donderdag uit. Op 2 na.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen.
Ik kan wel proberen spastisch te bewegen, maar ik weet niet of iemand hier daar gelukkig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |