Dat is helaas het grote probleem ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zou me graag menegn in NWS mist er normale topics geopend worden. Nu is alles vooral ophitserij. Van Beide kanten.
Doe dat danquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben hier niet handig in en ik weet niet wat ik moet zeggen nu.
Behalve dat ik het hier leuk vind en er veel plezier in had om op onmogelijke tijdstippen te dollen met Redefine en Roger.
Je kunt gewoon over iets anders discussiëren. Probleem opgelost. Daar zijn Roger en ik al een tijdje mee bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Behalve dat ik het hier leuk vind en er veel plezier in had om op onmogelijke tijdstippen te dollen met Redefine en Roger.
Die Kees mag ondertussen weleens plaats maken inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is waar!![]()
En daarna komt Epiales binnen en zegt dan iets als: "Eh, ja. Dat klopt."
Klaar is Roger.
Je moet uiteraard wel fit zijn voor de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar ik denk dat het een negatief effect gaat hebben op m'n stemming later vandaag.
Mij is altijd geleerd juist dat je dingen beter gewoon eerlijk kunt vragen zodat het duidelijker wordt hoe iemand zijn of haar letters op een scherm bedoelt. Juist om te voorkómen dat het gaat etteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik maak niks groot. Of dat is iig mijn intentie absoluut niet. Jij komt aanzetten met dingen waar je je bij mij aan ergert. Niet andersom.
En wil dit soort discussies echt niet he. Vandaar het beter weg verhaal. Laat ik maar gaan, anders ettert dit door.
Ik wens jullie oprecht veel plezier en Greys een heel goede gezondheid.
Hm, ja. Dat moeten we ook niet willen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar ik denk dat het een negatief effect gaat hebben op m'n stemming later vandaag.
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar de reden dat mensen in hun mening omslaan van de 1 op de andere minuut vind ik fascinerend. En vreemd. Dan heb je dus niet echt een eigen mening als je zo snel omslaat.
Dit, vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt gewoon over iets anders discussiëren. Probleem opgelost. Daar zijn Roger en ik al een tijdje mee bezig.
Mag ik aan jou vragen, of je dat niet vreemd vind van je zelf?quote:
Dat blijf je dan toch gewoon doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo heb ik hier nooit iets ervaren, voor zover ik me herinner.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar de reden dat mensen in hun mening omslaan van de 1 op de andere minuut vind ik fascinerend. En vreemd. Dan heb je dus niet echt een eigen mening als je zo snel omslaat.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mag ik aan jou vragen, of je dat niet vreemd vind van je zelf?
Dit heb ik Roger ook wel eens in de nacht zien doen, antwoord geven op zijn eigen vragen, met zichzelf in discussie gaan.quote:
?quote:
Ik denk dat het een beetje doelend op de hysterie is. Je ziet dan wel vrij kort achter elkaar wat uitersten als het gaat om een reactie ergens op. Als Irish dat bedoeld, heeft hij/zij daar best gelijk in.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nooit iets ervaren, voor zover ik me herinner.
Ik zie wel vaak dat mensen bij veranderende omstandigheden hun mening aanpassen, maar dat vind ik dan weer niet vreemd.
Oh ik wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nooit iets ervaren, voor zover ik me herinner.
Ik zie wel vaak dat mensen bij veranderende omstandigheden hun mening aanpassen, maar dat vind ik dan weer niet vreemd.
Bedplassen moet je inderdaad niet willenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Jeetje jongens. Wat is dit voor avond.
Ik snap je vraag niet en ook niet dat jij voor mij invult wat ik vindt. Ik ga even plassen want ik ligt al in bed. Moment. Mensen mensen denk om m'n bloeddruk.
De hooivorken liggen al klaar.quote:
Tis niet anders. ESF is emotie en hysterie. Niks tegen de regels van FOK. Dus nogmaals jammer dat jij het zo ziet maar zo gaat het. Ik weet ook niet zo goed wat je met deze posts wilt?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh ik wel.
Meerdere mensen bleven daarom ineens weg.
Die is zelden zo toepasselijk geweest als in jouw situatie nu jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging even tanden poetsen en naar bed enzo, en toen kwam ik hier weer zoals het pizza gifje.
Ja. Wtfquote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging even tanden poetsen en naar bed enzo, en toen kwam ik hier weer zoals het pizza gifje.
Jij was samen met 85% van de posters hier toen iemand die als een blad aan een boom omdraaide qua mening. Ik vind dat vreemd. Vind ik nog steeds.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Jeetje jongens. Wat is dit voor avond.
Ik snap je vraag niet en ook niet dat jij voor mij invult wat ik vindt. Ik ga even plassen want ik ligt al in bed. Moment. Mensen mensen denk om m'n bloeddruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |